Czyszczenie zaworu wolnych obrotów w przepustnicy

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z wolnymi obrotami.
Objawy są podobne jak w linku wklejonego tematu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=472513
Kiedy silnik nie osiąga jeszcze temperatury roboczej wszystko działa sprawnie, tzn. podczas wciśnięcia sprzęgła i zmiany biegu obroty opadają powoli. Ale już kiedy silnik osiągnie temperaturę roboczą to podczas zmiany biegu obroty opadają dużo szybciej i zamiast zatrzymać się na poziomie ok750 opadają do ok 1000 a za chwilę same podbijają do 1200. Podejrzewam że jest to właśnie opisany w fotorelacji zaworek, ponieważ jak wyczytałem odpowiada za powolne opadanie obrotów, tylko nie wiem czy w przepustnicy przy silniku 2.0 V6 jest taki sam i ta sama zasada działania. Proszę o podpowiedź jak rozebrać moją przepustnicę i na co zwrócić szczególną uwagę.
Obroty w trybie serwisowym są ustawione idealnie na 750, TPS był regulowany, nie ma lewego powietrza, wszystkie filtry, kable, świece są jak nowe.
Objawy są podobne jak w linku wklejonego tematu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=472513
Kiedy silnik nie osiąga jeszcze temperatury roboczej wszystko działa sprawnie, tzn. podczas wciśnięcia sprzęgła i zmiany biegu obroty opadają powoli. Ale już kiedy silnik osiągnie temperaturę roboczą to podczas zmiany biegu obroty opadają dużo szybciej i zamiast zatrzymać się na poziomie ok750 opadają do ok 1000 a za chwilę same podbijają do 1200. Podejrzewam że jest to właśnie opisany w fotorelacji zaworek, ponieważ jak wyczytałem odpowiada za powolne opadanie obrotów, tylko nie wiem czy w przepustnicy przy silniku 2.0 V6 jest taki sam i ta sama zasada działania. Proszę o podpowiedź jak rozebrać moją przepustnicę i na co zwrócić szczególną uwagę.
Obroty w trybie serwisowym są ustawione idealnie na 750, TPS był regulowany, nie ma lewego powietrza, wszystkie filtry, kable, świece są jak nowe.