Strona 1 z 1
Przerywa, albo nie odpala

Napisane:
23 cze 2008, 17:44
przez slavko500
Witam
mam taki problemik z xedosem 2.0 V6 a mianowicie, jak idzie normalnie to idzie, aż nagle zaczyna przerywać traci ducha i staje i zaczyna się odpalanie które trwa trochę czasu zanim załapie.jak odpali to przy delikatnym dodawaniu gazu zadusza się muszę go porządnie przegazować ażeby nie zadusił się nie mam już pojęcia co to może być, wymieniałem mu przepływkę sondę lambdę i nic nadal to samo, jeśli ktoś miał taki problę proszę o rady gdzie szukać przyczyny, będę wdzięczny za wszelkie info

Napisane:
23 cze 2008, 22:01
przez ravv
jeżeli tak robi na zimnym a po rozgrzaniu jest normlanie to sprawdź uszczelke pod kopułką i przy okazji palec. A jeżeli objawy także na ciepłym to nie wiem. pozdr

Napisane:
23 cze 2008, 23:53
przez Hugo
Uszkodzony komputer wtrysku (ECU).

Napisane:
24 cze 2008, 04:24
przez slavko500
robi mi te numery wtedy gdy ma mniej paliwa ale na tyle mniej że nawet kontrolka jeszcze nie pali się jak doleje benzyny to idzie jest co prawda zmulony ale idzie, mam awaryjne ECU więc spróbuję

Napisane:
24 cze 2008, 15:17
przez Bartek1986
Hugo napisał(a):Uszkodzony komputer wtrysku (ECU).
a Ty co

wróżka..


Napisane:
24 cze 2008, 18:09
przez qbass
Hugo napisał(a):Uszkodzony komputer wtrysku (ECU).
Wątpię.
Ja bym obstawiał pompę paliwową... Sprawdź ciśnienie na listwie wtrysków. Filtr paliwa jak rozumiem sprawny, nie zapchany?

Napisane:
24 cze 2008, 20:03
przez slavko500
posunąłem się do tego że wymontowałem filtr paliwa i jak wspomniałem robi tak jak ma mało paliwa ale nie na tyle by już go brakowało bo nawet kontrolka nie świeci.

Napisane:
24 cze 2008, 21:46
przez Hugo
Bartek1986 napisał(a):a Ty co wróżka..
A reszta co?? Też wróżki
Od kilku lat jeździłem autami Mitsubishi, a w Maździe jak zauważyłem ECU jest produkcji Mitsubishi, w któych często dochodzi do jego uszkodzenia, w skutek czego objawy są nieraz identyczne jak u kolegi
slavko500. Trochę się na tych autach znam. Cóż może nie trafiłem w samo sedno, ale gdzie jest napisane, że Wy akurat macie rację?
P.S. Jak nie masz nic do dodania to nie zaśmiecaj forum głupimi tekstami.

Napisane:
26 cze 2008, 06:11
przez slavko500
A może mam coś z podciśnieniem?

Napisane:
28 cze 2008, 11:59
przez slavko500
a więc tak jak myślałem sprawa z podciśnieniem, jeden wężyk się zerwał z tyłu silnika, ciężkie dojście ale sprawa opanowana a auto w końcu idzie jak potrzeba najważniejsze ma ducha w sobie, więc temat można zamknąć

Napisane:
30 cze 2008, 08:41
przez arni0000
Hugo napisał(a):Bartek1986 napisał(a):a Ty co wróżka..
A reszta co?? Też wróżki
Od kilku lat jeździłem autami Mitsubishi, a w Maździe jak zauważyłem ECU jest produkcji Mitsubishi, w któych często dochodzi do jego uszkodzenia, w skutek czego objawy są nieraz identyczne jak u kolegi
slavko500. Trochę się na tych autach znam. Cóż może nie trafiłem w samo sedno, ale gdzie jest napisane, że Wy akurat macie rację?
P.S. Jak nie masz nic do dodania to nie zaśmiecaj forum głupimi tekstami.
Też miałem kilka miśków i tam najczęstszą przyczyną padanie ECU były kondensatory. Po prostu po kilku latach wysychały i wystarczyło je w porę wymienić. W tym przypadku pokusił bym się o sprawdzenie pompy paliwa jeśli się zaciera to po kilku minutach pracy będzie dawać mniejsze ciśnienie i motor zgaśnie lub nie da sie przekroczyć 2000-3000 obrotów. Jeśli jest mało paliwa w zbiorniku pompa może nie mieć smarowania i się zacierać dlatego objaw pojawia się przy niskim stanie benzyny. Jak masz ponad połowę w baku pompa jest całkowicie zanurzona i ma lepsze smarowanie. jeśli ją wymontujesz być może jeszcze uda się ją uratować. Poszukaj dobrego speca. Na początek możesz dolać środka do czyszczenia i smarowania układów wtryskowych np STP za 18zł.

Napisane:
1 lip 2008, 10:50
przez slavko500
żeby pompę wyjąć trzeba zdjąć zbiornik?

Napisane:
1 lip 2008, 14:22
przez arni0000
sprawdź ciśnienie na listwie i będziesz pewien czy to pompa.

Napisane:
1 lip 2008, 16:27
przez slavko500
jak się sprawdza to ciśnienie na listwie?