Uszczelki pokryw zaworów.
b2,daj sobie spokoj z tymi zamiennikami ( szkoda roboty ) kup sobie u Norena nowe oryginalne koszt ok 100 zł sztuka.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Potwierdzam – zakup zamienników to walka z wiatrakami. Szkoda zachodu, bo to tylko kwestia kilkunastu kkm i znowu się leje. Ten towar to wyłącznie Ori. Zakładasz 1 raz i masz święty spokój na dłuuuuugi czas.
Pozdr
SM
Pozdr
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Smirnoff napisał(a):Szkoda zachodu, bo to tylko kwestia kilkunastu kkm i znowu się leje.
Moje pytanie jest troche bardziej techniczne.
Czy uszczelki oryginalne sklada sie na silikonie?
Jak to sie w ogule trzyma? Chodzi o pokrywe zaworow.
W silniku KL sa takie kapselki pod srube mocujaca, ktora dochodzi do tulejki dystansowej a pomiedzy tym jest jeszcze gumka.
Co tu ma trzymac i jak to wyglada? Czy sruba dociska kapselek, ktory dochodzi do tuleji dystansowej i ma byc ok? czy kapselek sciska gumke i dochodzac do tulei trzyma calosc?
Zastanawiam sie bo u mnie w tylnej pokrywie od strony wydechu tak byly powginane te kapselki ze musialem je troszke podprostowac a nawet przegiolem w druga strone. Jak na razie nie leje wiec chyba dobrze zrobilem?
pozdrawiam
--
Wacek
- Od: 28 sie 2004, 12:33
- Posty: 163
- Skąd: Rzeszów
- Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO
mam już nową pokrywę (dzieki Marek:) )
No problem
Ja też polecam oryginalną uszczelkę , sam takie założyłem jakieś 10kkm temu i nie mam problemów. I nawet jak popatrzysz na nie to jakościowo się lepsze wydają od zamienników
marek napisał(a):I nawet jak popatrzysz na nie to jakościowo się lepsze wydają od zamienników
Zamiennik nie moze wytrzymać wysokiej temperatury w silniku ,uszczelka twardnieje ot i cała tajemnica
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Smirnoff napisał(a):Zakładasz 1 raz i masz święty spokój na dłuuuuugi czas.
Haselko reklamowe
Witam klubowiczow. mam malutki problem i chcialbym go rozwiazac z wasza pomoca. Jutro zamierzam wymieniac uszczelke pod klawiatura w mojej madz V6 , kupilem orginalna ale jest problem bo nie wiem na co mam zwrocic najwieksza uwage... z czym moge miec problem , czy ze sciagnieciem kolektora jest jakis wiekszy problem, czy listwe z wtryskami tez musze podnosic? prosze o zczegoly...pozdrawiam
- Od: 10 gru 2006, 23:29
- Posty: 229
- Skąd: Wroclaw
- Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996
Musisz zdemontowac cały kolektor – wtryski jak i wszystko inne ( co widac gołym okiem na kolektorze ) wychodzi z kolektorem ssącym.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
a czy kolektor trzyma sie tylko na tych srubach co widac czy z tylu cos go jeszcze trzyma? mowisz ze wtryski wychodza razem z kolektorem? czyli powinno pojsc dobrze.. nigdy nie robilem V wiec troszke sie cykam
a jakim momentem dokrecac? sruby. pozdro
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 10 gru 2006, 23:29
- Posty: 229
- Skąd: Wroclaw
- Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996
XEDOS6 napisał(a):co widac czy z tylu cos go jeszcze trzyma?
Jest wspornik kolektora(śruba na klucz 12) na którym zamontowane są zawory sterujące EGR. Ogólnie robota nie jest najprzyjemniejsza.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Strach ma wielkie oczytomekrvf napisał(a):Ogólnie robota nie jest najprzyjemniejsza.

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Z autopsji mogę powiedzieć, że jest to wykonalne dla laika, ale najgorzej jest z powrotem wszysko poskładać i nic nie zespuć. Wymiana tych uszczelek zajęła mi 2 dni, ale specjalnie się nie spieszyłem. W poskładaniu pomógł mi aparat cyfrowy, którym przed rozbiórką wszysko sfotografowałem. Najbardziej się namęczyłęm, z tą baszką mocowaną dwoma śróbami z tyłu kolektora
Śróby dokręcałem na wyczucie, chyba wszystko dobrze zrobiłem, bo silnik po przjechaniu 30 tys km jest suchy jak pieprz
, przydało by się jeszcze wymienić oring na aparacie zapłonowym ...


- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6