Problemy z długim odpalaniem (pompa paliwa?)

Postprzez Barthek » 9 maja 2011, 15:02

Barthek napisał(a):Chcę się dowiedzieć czy za to odpowiada regulator ciśnienia paliwa

Regulator wymieniony i... dalej nic, czyli długo kręci.
Wkrótce spróbuję założyć inny aparat zapłonowy i (lub) cewkę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez gregorg » 8 wrz 2011, 17:46

Regulator wymieniony i... dalej nic, czyli długo kręci.
Wkrótce spróbuję założyć inny aparat zapłonowy i (lub) cewkę.

Kolego, udało Ci się wyeliminować problem z długim rozruchem\??
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2009, 22:37
Posty: 93
Skąd: Gorlice
Auto: Xedos 6 V6
Mazda 3 BK 1.6 Y6

Postprzez Barthek » 9 wrz 2011, 14:14

Dobrze, że pdkopałeś ten temat.
Problem – przynajmniej u mnie tkwił w aparacie zapłonowym.
Po wymianie aparatu na taki sam używany auto odpala od" dotknięcia" <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez tiger918 » 12 wrz 2011, 08:40

Witam. Ja ma taki problem który występuje myśle u części z was... czyli jak auto zimne to dłużej kręci...Moje auto jest na sekwencji i przyczyną tego problemu są częsciowo zużyte cewki od gazu...poprostu gdy auto zgasze na gazie i zostawie na noc przez ten czas ciśnienie gazu które zostało juz na zaworem parownika uchodzi przez nieszczelne cewki do kolektora ssącego...gdy rano odpalam auto zawsze odpala na paliwie i wtedy musi przemielić zbyt bogatą mieszankę benzyny i resztki gazu dlatego dłużej kręci...mam nadzieje że moja sugestia się komus przyda...pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez mbydlinski » 18 paź 2011, 18:09

Ostatnio pod czas wymiany przegubu zwróciłem uwagę mechanikowi, że pasek klinowy lubi sobie zapiszczeć jak auto dłużej stoi lub jak jest wilgotno (mimo iż pasek ma 8tys km.) Mechanir sprawdził naciągnął pasek – auto zaczęło również palić od strzała(sprawdźcie naciąg paska!) – występował u mnie taki problem jak u was.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 22:18
Posty: 173
Skąd: Rybnik
Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP

Postprzez Xedo_more » 20 lis 2011, 18:03

Przepraszam, że pytanie trochę odbiega od tematu.
U mnie sytuacja jest taka że gdy na aparacie osiądzie po dłuższym postoju wilgoć a nie kiedy po 2 dobach muszę go osuszyć i wtedy odpala bez problemu.Pytanie, czy aparacik idzie do ,,kosza", czy nie ma się czym martwić i nie jest to duży problem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2010, 19:24
Posty: 196 (1/1)
Skąd: okolice Tomaszowa Maz.
Auto: X6 v6, 92r. kol. F6

Postprzez sebek-71 » 20 lis 2011, 18:17

xedosik999 napisał(a): gdy na aparacie osiądzie po dłuższym postoju wilgoć

Jak to wilgoć?To co, masz nieszczelny aparat? :|
Prędzej stawiałbym na pompę lub regulator ciśnienia paliwa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Xedo_more » 20 lis 2011, 18:20

Na 90% stawiam że to coś z aparatem, gdyż przed i po wymianie świec i przewodów problem nie znikną. A gdy wczoraj wieczorem osuszyłem tylko sam aparat zapaliła bez problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2010, 19:24
Posty: 196 (1/1)
Skąd: okolice Tomaszowa Maz.
Auto: X6 v6, 92r. kol. F6

Postprzez sebek-71 » 20 lis 2011, 18:58

Kolego tłumacze ci,że w aparacie nie ma prawa być wilgoci,bo skąd?Chyba,że ma nieszczelność ,innej opcji nie ma,no może jeszcze olej się dostawać(uszczelka),ale to by cały czas przerywał.
Jeśli auto dłużej postoi,to albo nie trzyma ciśnienia(regulator),albo pompa,albo...ew uszkodzony czujnik Halla w aparacie.
Z tego,co widzę,masz xeda 92,czyli przedliftowego,to masz dwa czujniki-drugi na silniku.
Ja sprawdziłbym najpierw te rzeczy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez LAJCIK29 » 23 lis 2011, 05:35

tiger918 napisał(a):Witam. Ja ma taki problem który występuje myśle u części z was... czyli jak auto zimne to dłużej kręci...Moje auto jest na sekwencji i przyczyną tego problemu są częsciowo zużyte cewki od gazu...poprostu gdy auto zgasze na gazie i zostawie na noc przez ten czas ciśnienie gazu które zostało juz na zaworem parownika uchodzi przez nieszczelne cewki do kolektora ssącego...gdy rano odpalam auto zawsze odpala na paliwie i wtedy musi przemielić zbyt bogatą mieszankę benzyny i resztki gazu dlatego dłużej kręci...mam nadzieje że moja sugestia się komus przyda...pozdrawiam


Po przeczytaniu tego postu przejechałem wieczorem kilka km na benzynce i zostawiłem do rana . Rano przyszedłem i Madzia paliła tak samo czyli za pierwszym nie ,ale za drugim jak najbardziej . Ja myślę że to najprędzej będzie winne uchodzące ciśnienie na listwie lub uszkodzony czujnik halla na aparacie lub na wale jak kto ma
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez Tubi » 23 lis 2011, 08:36

To przed odpaleniem spróbuj nabić ciśnienie włączając i wyłączając zapłon, sprawdzisz pompe.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez sebek-71 » 23 lis 2011, 11:09

Przecież w xedosie pompa pracuje(nabija ciśnienie)dopiero w momencie kręcenia,a nie po przekręceniu zapłonu.Bo gdyby tak było,to można by ją było usłyszeć na zapłonie,że pracuje :)(a nie słychać)
W czasie rozruchu nabija ciśnienie do regulatora(grzybka)na listwie i jeśli on jest sprawny, utrzymuje je przez cały czas...Może się mylę,to mnie poprawcie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Krzysztof 500. » 27 lis 2011, 11:50

sebek-71 napisał(a):Przecież w xedosie pompa pracuje(nabija ciśnienie)dopiero w momencie kręcenia,a nie po przekręceniu zapłonu.Bo gdyby tak było,to można by ją było usłyszeć na zapłonie,że pracuje :)(a nie słychać)
W czasie rozruchu nabija ciśnienie do regulatora(grzybka)na listwie i jeśli on jest sprawny, utrzymuje je przez cały czas...Może się mylę,to mnie poprawcie.


Witam. A w GE 1,8 benz z 1992r. kod sil FP. jak załączana jest pompa ,ponieważ taz mam problem z zapaleniem zimnego silnika, a jak już zapali to pali na dotyk.Ale rano muszę pokręcić z 5-8 sekund.

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 3 maja 2011, 10:13
Posty: 5

Postprzez tiger918 » 27 lis 2011, 20:19

No to pytanie z innej beczki...u mnie po swapie silnik pali rano bardzo dobrze a jak się zagrzeje to dokładnie cztery razy musi obrócić rozrusznikiem aby zapalił...silnik kl sterownik mx-6 kl...z czujników prędkości czyta bo jak odłączę ten przy kole lub ten w aparacie to nie zapali...podejrzewam jeszcze regulator ciśnienia paliwa...tylko czy ma sens go wymieniać skoro po nocy odpala dobrze? a i delikatnie czuć paliwo gdy ciężej zapali...czyli wychodziłoby na brak iskry...ale iskra jest...a jaki jest efekt gdy wtryski się kończą? listwa wtryskowa i regulator pasują od kf?...na poprzednim silniku było odwrotnie jak pisałem ale zainwestowałem 800zł w cewki do gazu i usterka znikła...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez lt35@vp.pl » 28 lis 2011, 20:45

witam moja v6 odpala na raz ale chwile trzeba krecic i ktos mi powiedzial ze moduł sterowania pompą paliwa do wymiany
Mazda v6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lis 2011, 19:00
Posty: 18
Skąd: POZNAŃ
Auto: MAZDA XEDOS 2.0 V6 24V 144KM 1994r.

Postprzez tiger918 » 28 lis 2011, 21:27

moja też na raz tyle że dłużej...pompą paliwa steruje sterownik silnika...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez mateusz61622 » 8 paź 2016, 20:20

Jak sprawdzić regulator paliwa w pompie?
Początkujący
 
Od: 19 mar 2016, 18:09
Posty: 7
Auto: Mazda Premacy 2.0. Diesel
Rok 2000

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6