Planowanie głowicy

Witam,
po ciężkich przejściach związanych z zagotowaniem się płynu chłodzącego (po zatarciu paska od jego pompy) wymieniłem w warsztacie górną rurę od chłodnicy, termostat, łozysko zatartej rolki oraz pasek.
Niestety codziennie ubywa mi płyn, auto po odpaleniu pracuje jakby na 5 garach, obroty wariują, silnik pracuje bardzo nierówno.
Oddałem auto do warsztatu Mazdy (nie ASO). Gość zadzwonił do mnie po 2h i powiedział, że nie ma widocznych wycieków z ukł. chłodzącego oraz, że w układzie jest bardzo duże ciśnienie. Powiedział, że najprawdopodobniej uszkodzeniu po przegrzaniu uległa głowica.
Nie wiadomo czy wystarczy planowanie czy być może pękła.
Gość powiedział, że w przypadku planowania cały koszt to 2000.
Poradźcie mi czy jest to dobra czy wysoka cena (z wymianą uszczelek i robocizną) czy w takiej sytuacji mam jakieś inne możliwości
po ciężkich przejściach związanych z zagotowaniem się płynu chłodzącego (po zatarciu paska od jego pompy) wymieniłem w warsztacie górną rurę od chłodnicy, termostat, łozysko zatartej rolki oraz pasek.
Niestety codziennie ubywa mi płyn, auto po odpaleniu pracuje jakby na 5 garach, obroty wariują, silnik pracuje bardzo nierówno.
Oddałem auto do warsztatu Mazdy (nie ASO). Gość zadzwonił do mnie po 2h i powiedział, że nie ma widocznych wycieków z ukł. chłodzącego oraz, że w układzie jest bardzo duże ciśnienie. Powiedział, że najprawdopodobniej uszkodzeniu po przegrzaniu uległa głowica.
Nie wiadomo czy wystarczy planowanie czy być może pękła.
Gość powiedział, że w przypadku planowania cały koszt to 2000.
Poradźcie mi czy jest to dobra czy wysoka cena (z wymianą uszczelek i robocizną) czy w takiej sytuacji mam jakieś inne możliwości