Mam ten sam problem.
Zacząłem wymieniac duzo czeci i zostało mi tylko ...
Paliwo a raczej problem z odpalaniem na nim

!!
Smirnoff powiedział ze moze być uszkodzony regulator ciśnienia.
Jest to część ktora jest na początku listwy z wtryskiwaczami.
Ale to wymieniłem bo ten grzybek przepuszcał jak sie silnik rozgrzal membraną paliwo ktore wchodziło mi w te cienkie rureczki od podcisnienia i leciało paliwo na alternator.
Czyli skoro wymieniłem regulator a nie leci paliwo tzn ze jest wporzadku i została na końcu pompa.
Nie brałem jej pod uwagę tylko dlatego ze były własciciel mówił ze starą spalił jak zabrakło w zbiorniku paliwa a jezdził tylko na LPG.
Ja spalił wymienił na 2 kupiona na szrocie .
Teraz jak zrobiło sie zimo autko na benzynie odpala mi za 3 a czasem 4 czy 5 razem.
Nawet jak sie rozgrzeje silnik mozna raz za razem odpalac na PB ale jak postoi z 5 minut czy nawet krocej juz odpala za 2 czy 3 razem. A jak dotykam pedał gazu to wchodzi bardzo ciezko na obroty.
Druga sprawa ktora daje mi myslec ze to poimpa jest cos takiego ze podczas jazdy na Pb prz predkosci 60 km/h zaczyna dusic sie autko brakuje jej mocy.Wtedy zdejmuje delikatnie noge z gazu i ona sama zaczyna isc lepiej.
Jak załapie wiecej paliwa to idzie i tak az do znowu jakiś 90 km/h i to samo.
Czyli wkładnaie urzywek ktore zrobiły podobna ilosc kilometrow co moja moze byc w takim samym stanie.
Dodatkowo nasze paliwo jest takie jakie jest tez ma jakiś wpływ na zuzywanie się pompy.
Daltego zastanawiam się nad nowym zamiennikiem lub kupnem pompy z auta sprowadzonego na częsci z Niemiec lub Angli.
Marianv6 mam takie pytanie jak sprawdzałeś to ciśnienie
A jeszcze jedno kiedys na poczatku jak kupiłem swoją Madzie w momencie kiedy odkrecałem wlew paliwa to słyszało sie syczenie czyli cos jest z cisnnieniem.
Ktoraś częsć nie trzyma cisnienia regulator czy pompa?
Pozdrawiam.