Strona 1 z 1

Zapalające sie nagle wszystkie kontrolki na desce rozdzielcz

PostNapisane: 24 wrz 2007, 14:35
przez arni0000
Mam pewien problem ostatnio jechałem do Włoch, gdzieś po 1300km zaczęła fiksować kontrolka od poduszki zapalała się w rytm naciskania pedału gazu najpierw rzadko ale później coraz częściej.Na początku raz na 100 naciśnięć później za każdym razem jak przyspieszałem. Zatrzymałem sie aby sie przespać i na noc odłączyłem akumulator i było ok w drodze powrotnej mignęła tylko kilka razy ale pojawł sie inny objaw taki ze zapalają się wszystkie kontrolki na desce i gasną wrytym naciskania pedału gazu po chwili jazdy ustało nie było poza tym nic innego. Powtórzyło mi się to rano następnego dnia i od tamtej pory cisza. Kontrolki zapalają sie intensywnie po naciśnięci pedału i po puszczeni gasną ale nie od razu tylko tak jak by była masa nie dokręcona lub jak by przewód zwierał i rozwierał Może ktoś miał podobny objaw i mi pomoże zanim zacznę rozbierać auto. Nie wiem czy dobrze nazwałem temat jeśli źle proszę o korektę. Przez szukajkę tez nic nie znalazłem.

PostNapisane: 24 wrz 2007, 14:52
przez Bimbak
alternator chyba się kończy ;) Skorzystaj z opcji szukaj a na pewno znajdziesz sporo tematów na temat "dyskoteki" kontrolek

PostNapisane: 24 wrz 2007, 15:34
przez deejaybialy
mialem podobnie lalo sie z uszczelki klawiatury i tak dokonczyl zywota moj alternator zobacz czy nie masz podobnie

pozdrawiam

PostNapisane: 25 wrz 2007, 18:49
przez Grześ
Sprawdź napięcie ładowania przed naciśnięciem gazu czyli na zgaszonych kontrolkach i po podkręceniu na ok.3000 obr/min po zapaleniu się kontrolek. Być może padł Ci regulator napięcia. Miałem tak tego lata tylko u mnie nie wszystkie kontrolki się zapalały.

PostNapisane: 4 paź 2007, 08:16
przez arni0000
Zauważyłem że zapalają się np na ostrych zakrętach tak ja by poluzowana była masa. Czeka mnie pewno bebeszenia elektryki

PostNapisane: 17 lis 2007, 12:39
przez pali
Miałem podobny problem wymieniłem regulator napięcia i po problemie koszt regulatora ok 150 zł

PostNapisane: 17 lis 2007, 14:44
przez spike72
Ewentualnie w którymś miejscu następuje delikatne zwarcie na przewodach (długa trasa, wysoka temperatura w komorze silnika i uszkodzenie izolacji bardzo możliwe).