Malowanie pokrywy zaworów oraz wymiana uszczelki.
ale jeśli nie dam rady to bez tulejek nic się nie stanie? Śruba ładnie weszła, żadnych oporów więc chyba powinno być dobrze. Ale spróbuję. Dzięki za odpowiedź
- Od: 1 gru 2007, 14:22
- Posty: 4
- Skąd: Pułtusk
- Auto: mazda mx-3 v6
Wielkie dzięki. Od razu humor mi się polepszył Mam nadzieję, że niedługo ruszę z 2,5 pod maską Aby tylko komputer i przepływomierz zadziałał od K8 bo jak nie to się przeciągnie troszkę i będę musiał kupić od KL.
Dzięki i pozdrawiam
Dzięki i pozdrawiam
- Od: 1 gru 2007, 14:22
- Posty: 4
- Skąd: Pułtusk
- Auto: mazda mx-3 v6
Witam, Mam takie pytanie:
Jakie preferujecie llakiery do malowania wlasnie pokryw zaworów?? oczywiscie sprwdzone ktore nie beda odpadac, co myslicie o pomysle aby polakierowac to lakierem do zaciskow??
Pozdro
Jakie preferujecie llakiery do malowania wlasnie pokryw zaworów?? oczywiscie sprwdzone ktore nie beda odpadac, co myslicie o pomysle aby polakierowac to lakierem do zaciskow??
Pozdro
Ford Probe 2,5 V6 24v 1996r. xD
- Od: 13 sty 2008, 14:19
- Posty: 9
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Probe 2,5 96r.
takie trudne domysleć się że jak jest do zacisków to jest też lakier do pokryw
np:
http://www.fototapety.com.pl/catalog/product_info.php?cPath=49_50&products_id=634
Lub :
http://www.allegro.pl/item305297524_cze ... f_vat.html
np:
http://www.fototapety.com.pl/catalog/product_info.php?cPath=49_50&products_id=634
Lub :
http://www.allegro.pl/item305297524_cze ... f_vat.html
Odkopię temat Muszę wymienić sobie uszczelki pod pokrywami zaworów na oryginalne – wymieniałem rok temu ale nie mogłem dostać oryginalnych i kupiłem jakieś zamienniki i po 10tys. km zaczęło znów się pocić I tu moje pytanie, wie może ktoś z jaką siłą przykręca się śruby trzymające pokrywę? Kupiłem sobie klucz dynamometryczny i chciałem to zrobić porządnie, bo jak kiedyś próbowałem dokręcić jedną śrubę to mi się ukręciła idealnie równo z wierzchem pokrywy i czekało mnie wiercenie nowej dziury i gwintowanie... kupa roboty przez nieuwagę
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
wczoraj wymieniałem uszczelki pod zaworami w Xedosie 6 i takie moje spostrzeżenia:
1. uważajcie by śrubki od kolektora ssącego nie wpadły pomiędzy obie głowice – ja dwa razy wyciągałem drucikiem bo dojście jest fatalne – straciłem jakąś godzine
2. Kolektor najlepiej odkecić razem z tą czarną rurką dookoła niego do której są popodłączane podciśnienia i VRISY. trzeba wszystko poodłączać. Dlaczego całość? pod kolektorem ssącym są (nie wiem jak to się fachowo nazywa) dwa zbiorniczki połączone podciśnieniami – na 90% przy zdejmowaniu skamieniałego ze starości węzyka ukryszy rurka króćca od tego plastiku – mi się ułamała ale jakoś to pokleiłem. Tak czy siak lepiej tego nie ruszać moim zdaniem
3. Czyszczenie przepustnicy i kolektora ssącego – obowiązkowo zrobić czyszczenie – ja kupiłem płyn do czyszczenia gaźników który ładnie rozpuścił nagar a całość wyszorowałem szczoteczką. W kolektorze ssącym było tyle nagaru że miałem niedrożną odmę – tę z góry – po całej operacji zniknął błąd 16 czyli EGR
4. Warto sobie robić fotki telefonem czy aparatem by nie pomylić podciśnień – wtyczek nie pomylicie bo każda jest inna
5. Sławny tylny wspornik kolektora ssącego – od razu mówie – tylko jednym kluczem mi się odało to odkrecić – nieduży nasadowy w kształcie L – niepotrzebnie straciłem ok godziny na kombinowanie z inymi kluczami fakt faktem ten kto to wymyślił...
6.roboty troszke jest + mycie pokrywy i głowicy więc jesli chcesz na spokojnie robić to radze zacząc z rana – wieczorem powinno być skończone
pozdr
1. uważajcie by śrubki od kolektora ssącego nie wpadły pomiędzy obie głowice – ja dwa razy wyciągałem drucikiem bo dojście jest fatalne – straciłem jakąś godzine
2. Kolektor najlepiej odkecić razem z tą czarną rurką dookoła niego do której są popodłączane podciśnienia i VRISY. trzeba wszystko poodłączać. Dlaczego całość? pod kolektorem ssącym są (nie wiem jak to się fachowo nazywa) dwa zbiorniczki połączone podciśnieniami – na 90% przy zdejmowaniu skamieniałego ze starości węzyka ukryszy rurka króćca od tego plastiku – mi się ułamała ale jakoś to pokleiłem. Tak czy siak lepiej tego nie ruszać moim zdaniem
3. Czyszczenie przepustnicy i kolektora ssącego – obowiązkowo zrobić czyszczenie – ja kupiłem płyn do czyszczenia gaźników który ładnie rozpuścił nagar a całość wyszorowałem szczoteczką. W kolektorze ssącym było tyle nagaru że miałem niedrożną odmę – tę z góry – po całej operacji zniknął błąd 16 czyli EGR
4. Warto sobie robić fotki telefonem czy aparatem by nie pomylić podciśnień – wtyczek nie pomylicie bo każda jest inna
5. Sławny tylny wspornik kolektora ssącego – od razu mówie – tylko jednym kluczem mi się odało to odkrecić – nieduży nasadowy w kształcie L – niepotrzebnie straciłem ok godziny na kombinowanie z inymi kluczami fakt faktem ten kto to wymyślił...
6.roboty troszke jest + mycie pokrywy i głowicy więc jesli chcesz na spokojnie robić to radze zacząc z rana – wieczorem powinno być skończone
pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Witam wszystkich We czwartek wymieniłem uszczelki pod deklami zaworów przejechałem 50km i niestety zaczęły przeciekać dość sporo (aż cieknie na kostkę). Dzisiaj odkręciłem kolektor ssący i nie wiem co mam z tym zrobić czy uszczelnić je dodatkowo sylikonem albo jakąś pastą uszczelniającą. Uszczelki nie ori, ale gość mówił że znajomi biorą i nie narzekają. Dokręciłem troszkę mocniej śruby ale nie chciałem przesadzić, więc zostawiłem to i muszę się was poradzić.
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
hehe u mnie była podoba sytuacja myślałem ze za słabo dokręciłem i trochę chciałem dokręcić aż jedna śruba nie wytrzymała ;/ wkurzyłem się kupiłem silikon na temperaturę uszczelkę z każdej strony posmarowałem nie za dużo i nic nie leci.
- Od: 27 lip 2010, 17:19
- Posty: 30
- Skąd: Pawłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6