Malowanie pokrywy zaworów oraz wymiana uszczelki.

Postprzez grzesiek.mx-3 » 29 gru 2007, 17:45

ale jeśli nie dam rady to bez tulejek nic się nie stanie? Śruba ładnie weszła, żadnych oporów więc chyba powinno być dobrze. Ale spróbuję. Dzięki za odpowiedź
Początkujący
 
Od: 1 gru 2007, 14:22
Posty: 4
Skąd: Pułtusk
Auto: mazda mx-3 v6

Postprzez behemot » 29 gru 2007, 18:58

bez tulejek nic stać się nie powinno, zwłaszcza że to śruby środkowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 13:16
Posty: 122 (0/1)
Skąd: Zwoleń
Auto: xedos 6, CA, KF + SGI

Postprzez qbass » 29 gru 2007, 20:39

Nic się nie stanie ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez grzesiek.mx-3 » 29 gru 2007, 21:32

Wielkie dzięki. Od razu humor mi się polepszył :) Mam nadzieję, że niedługo ruszę z 2,5 pod maską :D Aby tylko komputer i przepływomierz zadziałał od K8 bo jak nie to się przeciągnie troszkę i będę musiał kupić od KL.
Dzięki i pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 1 gru 2007, 14:22
Posty: 4
Skąd: Pułtusk
Auto: mazda mx-3 v6

Postprzez Spike » 30 gru 2007, 18:36

super foto relacja, sam sie przymierzam do wymiany uszczelek i napewno twój opis mi w tym pomoze :)
Wiecej takich relacji i po co komu książka serwisowa :)
323F BA 1.8 =>Xedos 6 KF 2.0 V6.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 17:01
Posty: 74
Skąd: Świdnik
Auto: Megane '06 1,9dci

Postprzez Zolak » 31 sty 2008, 22:54

Witam, Mam takie pytanie:

Jakie preferujecie llakiery do malowania wlasnie pokryw zaworów?? oczywiscie sprwdzone ktore nie beda odpadac, co myslicie o pomysle aby polakierowac to lakierem do zaciskow??

Pozdro
Ford Probe 2,5 V6 24v 1996r. xD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2008, 14:19
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Auto: Ford Probe 2,5 96r.

Postprzez Hazu » 31 sty 2008, 23:11

Jak kupiłeś sobie lakier do zacisków to w tkim razie kup sobie tez lakier do pokryw.

Tylko co to da <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Bartek. » 31 sty 2008, 23:22

Hazu napisał(a):Tylko co to da <lol>
Jak to co? Lans pełną p.... :P
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 10:21
Posty: 106
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0V6

Postprzez Zolak » 31 sty 2008, 23:27

Pytam czym to moge pomalowac, nie mowie ze kupilem do zaciskow, troche uwazniej trzbea czytac :)
Ford Probe 2,5 V6 24v 1996r. xD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2008, 14:19
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Auto: Ford Probe 2,5 96r.

Postprzez Hazu » 1 lut 2008, 00:00

takie trudne domysleć się że jak jest do zacisków to jest też lakier do pokryw <głaszcze>
np:
http://www.fototapety.com.pl/catalog/product_info.php?cPath=49_50&products_id=634

Lub :
http://www.allegro.pl/item305297524_cze ... f_vat.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Zolak » 1 lut 2008, 00:47

Nie lepiej bylo tak odrazu :D

Dzieki wielkie .

Pozdro
Ford Probe 2,5 V6 24v 1996r. xD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2008, 14:19
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Auto: Ford Probe 2,5 96r.

Postprzez qbass » 1 lut 2008, 10:15

Pomaluj zwykłym akrylem z pistoletu. Najtrwalej i najtaniej...
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Bartek. » 1 lut 2008, 10:50

qbass napisał(a):Pomaluj zwykłym akrylem z pistoletu. Najtrwalej i najtaniej...

Dokładnie. Tylko dobrze przygotuj i odtłuść powierzchnię pod podkład najpierw. Warto wypiaskować.
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 10:21
Posty: 106
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0V6

Postprzez walker_1 » 15 paź 2008, 18:39

Odkopię temat :) Muszę wymienić sobie uszczelki pod pokrywami zaworów na oryginalne – wymieniałem rok temu ale nie mogłem dostać oryginalnych i kupiłem jakieś zamienniki i po 10tys. km zaczęło znów się pocić :( I tu moje pytanie, wie może ktoś z jaką siłą przykręca się śruby trzymające pokrywę? Kupiłem sobie klucz dynamometryczny i chciałem to zrobić porządnie, bo jak kiedyś próbowałem dokręcić jedną śrubę to mi się ukręciła idealnie równo z wierzchem pokrywy i czekało mnie wiercenie nowej dziury i gwintowanie... :P kupa roboty przez nieuwagę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez qbass » 15 paź 2008, 18:57

5-9 Nm
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez jarsonik » 28 sty 2010, 23:08

z tego co ja wiem, to w silniku KL producent zaleca dokręcanie z siła 8,5-10 Nm. Ale oczywiści emoge się mylić.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 21:02
Posty: 148
Skąd: Białystok
Auto: Ford probe 2,5v6 93r.

Postprzez lukkil » 16 maja 2010, 10:43

wczoraj wymieniałem uszczelki pod zaworami w Xedosie 6 i takie moje spostrzeżenia:

1. uważajcie by śrubki od kolektora ssącego nie wpadły pomiędzy obie głowice – ja dwa razy wyciągałem drucikiem bo dojście jest fatalne – straciłem jakąś godzine ;)
2. Kolektor najlepiej odkecić razem z tą czarną rurką dookoła niego do której są popodłączane podciśnienia i VRISY. trzeba wszystko poodłączać. Dlaczego całość? pod kolektorem ssącym są (nie wiem jak to się fachowo nazywa) dwa zbiorniczki połączone podciśnieniami – na 90% przy zdejmowaniu skamieniałego ze starości węzyka ukryszy rurka króćca od tego plastiku – mi się ułamała ale jakoś to pokleiłem. Tak czy siak lepiej tego nie ruszać moim zdaniem :)
3. Czyszczenie przepustnicy i kolektora ssącego – obowiązkowo zrobić czyszczenie – ja kupiłem płyn do czyszczenia gaźników który ładnie rozpuścił nagar a całość wyszorowałem szczoteczką. W kolektorze ssącym było tyle nagaru że miałem niedrożną odmę – tę z góry – po całej operacji zniknął błąd 16 czyli EGR
4. Warto sobie robić fotki telefonem czy aparatem by nie pomylić podciśnień – wtyczek nie pomylicie bo każda jest inna :)
5. Sławny tylny wspornik kolektora ssącego – od razu mówie – tylko jednym kluczem mi się odało to odkrecić – nieduży nasadowy w kształcie L – niepotrzebnie straciłem ok godziny na kombinowanie z inymi kluczami :) fakt faktem ten kto to wymyślił... <glupek2>
6.roboty troszke jest + mycie pokrywy i głowicy więc jesli chcesz na spokojnie robić to radze zacząc z rana – wieczorem powinno być skończone :)

pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez marimart81 » 16 maja 2010, 23:05

5.0-8.8 Nm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2008, 00:08
Posty: 220
Skąd: WR
Auto: xedos 6 2.0 V6

Postprzez Fedu » 13 lis 2010, 18:03

Witam wszystkich :) We czwartek wymieniłem uszczelki pod deklami zaworów przejechałem 50km i niestety zaczęły przeciekać dość sporo (aż cieknie na kostkę). Dzisiaj odkręciłem kolektor ssący i nie wiem co mam z tym zrobić czy uszczelnić je dodatkowo sylikonem albo jakąś pastą uszczelniającą. Uszczelki nie ori, ale gość mówił że znajomi biorą i nie narzekają. Dokręciłem troszkę mocniej śruby ale nie chciałem przesadzić, więc zostawiłem to i muszę się was poradzić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez M@ro » 13 lis 2010, 18:22

hehe u mnie była podoba sytuacja myślałem ze za słabo dokręciłem i trochę chciałem dokręcić aż jedna śruba nie wytrzymała ;/ wkurzyłem się kupiłem silikon na temperaturę uszczelkę z każdej strony posmarowałem nie za dużo i nic nie leci.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2010, 17:19
Posty: 30
Skąd: Pawłowice
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6