cichy pisk (gwizd) w silniku przedziale 2000-2500 obr. – nap

Postprzez Widelec » 14 sie 2007, 23:43

po wymianie rozrządu (komplet) pojawił się taki cichy pisk/gwizd (ale jeszcze nie świst), gdzieś z silnika, w czasie jazdy w przedziale 2000-2500 obr/min. może to być wina zbyt mocno naciągniętego napinacza, który ktoś pomagał sobie na hama założyć zamiast pozwolić mu "samemu się ustawić"? od wymiany przeszło jakieś 4000 km.
Ostatnio edytowano 28 maja 2010, 18:13 przez Widelec, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Hazu » 15 sie 2007, 06:05

Napinacz hydrauliczny jest po to zastosowany aby sam napinał pasek z właściwą siłą – tego się nie reguluje.

Nie przejmój sie jedź do mechanika który Ci to założył niech poprawi.
<jelen>
Pewnie coś zepsuł przy zakładaniu (łązysko ) lub niewłaściwie założył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Widelec » 15 sie 2007, 11:27

tylko co poprawi? bo jak nie wiadomo co to musiałby cały rozrząd zakładać od nowa...
Ostatnio edytowano 28 maja 2010, 18:15 przez Widelec, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Hazu » 15 sie 2007, 11:51

nie interesuj się tym co się stało.

Mechanik podioł się tego to niech to poprawi nawet jeżeli by miał na własny koszt wyszystko wymienić.
No chyba że sam to wymieniałeś??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez pawelc » 15 sie 2007, 21:30

od wymiany 4000 km i co wina mechanika -zapomnij ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Widelec » 15 sie 2007, 23:28

pawelc napisał(a):od wymiany 4000 km i co wina mechanika -zapomnij

prawie 5000km. nie wiem czy było to od razu czy dopiero teraz się pojawiło – bardzo prawdopodobne że nawet gdyby było cały czas to wcześniej nie zwróciłem na to uwagi :P między innymi dlatego właśnie nie ma co wracać się do mechanika bo za dużo czasu minęło i kilometrów.
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Żanetka » 16 sie 2007, 13:37

Proszę użyć Szukajki ( Jak używać funkcji szukaj ) Twój problem był już prawdopodobnie poruszany, proszę odnalezc temat który najbardziej pasuje do Twojego problemu i się do niego dopisać.
Proszę Ciebie abyś zapoznał się z:
Regulaminem tego działu
oraz
FAQ
dziękuję i pozdrawiam :)

Za 24h będzie kosz.
Była 626 GE KL | Była 323 BG B6 "małyszolot"; Będzie... :D | Kiedyś zdobywczyni 997 obecnie 69 ;) |
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2006, 22:19
Posty: 738
Skąd: Złą sławą owiane /WWL
Auto: mazda 6

Postprzez Widelec » 16 sie 2007, 18:01

Żanetka napisał(a):Twój problem był już prawdopodobnie poruszany

Jak słusznie zauważyłaś – PRAWDOPODOBNIE, co wcale nie oznacza że był... Gdybym znalazł pasujący do mojego problemu to bym nie zakładał nowego tematu. Jeśli nawet jest – widać tak zakamuflowany że moje wyszukiwanie różnymi kombinacjami niewiele niestety daje...
ps. Nie chodzi mi o piszczenie pasków klinowych które byłyby zużyte lub poluzowane.
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Hazu » 16 sie 2007, 19:53

pawelc napisał(a):od wymiany 4000 km i co wina mechanika -zapomnij

to może uszkodzona rolka lub cos innego. na części przecież jest rok gwarancji.

a może ten mechanik nigry nie widział takiego napinacza i nie potrafiąc go właściwie założyc coś uszkodził.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Widelec » 16 sie 2007, 20:43

patrzyłem z ciekawości pare minut temu, i od strony silnika, tego piszczenia nie słychać... z rano spojrzę czy zawsze i cały czas tak piszczy w czasie jazdy, czy tylko od czasu do czasu...
Ostatnio edytowano 28 maja 2010, 18:15 przez Widelec, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez pawelc » 16 sie 2007, 21:18

emmarek a co ma napinacz do piszczenia?nie bądź taki anty w stosunku do mechaników na dobrą sprawę napinacz hydrauliczny powinno się wymienic przy każdej wymianie rozrządu ,jakby mechanik go uszkodził nie pojechałby daleko..powodów pisczenia może byc dużo w silnikach z serii K. ,rolek jest sporo najpierw zacząłbym od zdjęcia pasków wielorowkowych i będziesz wiedział gdzie tkwi problem czy w oprzyrządowaniu czy w rozrządzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Hazu » 16 sie 2007, 21:40

pawelc napisał(a):co ma napinacz do piszczenia

nigdzie tak nie napisałem
za to napisałem:
emmarek napisał(a):to może uszkodzona rolka


emmarek napisał(a):a może ten mechanik nigry nie widział takiego napinacza i nie potrafiąc go właściwie założyc coś uszkodził


Jestem uprzedzony do mechaników bo jeszcze nie spotakłem się z dobrze wykonana usługą no może poza jednym wyjatkiem (wyjatek potwierdza regułę.

Zawsze coś przy okazji popsują albo nie maja pojęcia o tym co robia i to niewazne ćzy to ASO czy coś innego.

Dla tego nie pojadę z drobnymi naprawami do mechanika poza pracami wymagającymi więcej czasu którego nie mam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Grzyby » 23 sie 2007, 22:41

Widelec, twoja reakcja jest cośkolwiek za gwałtowna. Nie można milej?
Żanetka stara się po prostu o zachowanie porządku w tym dziale. Chyba potrafisz to docenić?


A co do tematu:
Xedos CA KF – problem (?) powstały po wymianie rozrządu

to pogrubione raczej nie jest opcjonalnym opisem pojazdu?
Można to zawrzeć w tekście a nie w temacie, prawda?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6