Zasada działania napinacza paska klinowego

Postprzez XEDOS6 » 6 sie 2007, 22:42

Witam. mam malutki problem ktory dotyczy napinacza paska klinowego (pompa wspom. i wody) . Wymienialem ostatnio paski no i zaczolem krecic napinaczem zeby naciagnac rolke i tu nic...cos ciezko szla krecilem w jedna potem w dryga...i nic...pozniej pekla mi lapa aluminiowa na ktorej jest ta rolka , ale pekla w taki sposob ze po dokreceniu w druga strone (scisnieciu) jest ok trzyma lecz pasek wcizaz za slabo naciagniety..zamowilem juz inny napinacz zeby wymienic ale pytanie brzmi jak nacigac pasek skoro moim zdaniem tam sa dwa gwinty (lewy i prawy..) czy trzeba cos popuscic? prosze o podpowiedz..pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Postprzez Hazu » 6 sie 2007, 23:02

Którą śruba napinasz pasek.
Napina sie tą pinową wystającą do góry (alternator)
wystajaca do dołu (pompa wsp.)
wcześniej jednak trzeba poluzować śrubą mocującą rolkę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez XEDOS6 » 6 sie 2007, 23:06

no to juz mamy problem rozwiazany..;d
:] jezeli tak mowisz to jej nie luzowalem pozdawiam i dziex
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 23:29
Posty: 229
Skąd: Wroclaw
Auto: Xedos 6 2.V6 24V 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6