Strona 1 z 1

wklesly waz chlodnicy

PostNapisane: 5 cze 2007, 01:01
przez org10
Czy to normalne, ze gorny waz chlodnicy po jezdzie jest wklesly? Zapewne z podcisnienia, ale czy tak ma byc? Czy cos jest nie tak?
Dodam, ze kapie mi plyn po stronie kierowcy z weza na dole chlodnicy. Zauwazylem drobne pekniecia. Czy cos jest nie tak z cisnieniem w ukladzie?
Dzieki za pomoc!

PostNapisane: 5 cze 2007, 01:56
przez Redoo
nie no wklesły bys nie moze cieknac tez nie moze moze zapowietrzony ;) temat rzeka!

PostNapisane: 5 cze 2007, 18:42
przez max
zmien korek od chlodnicy na 99% to jego wina , niedawno mialem ten sam objaw i pomogla wymiana korka ;)

PostNapisane: 5 cze 2007, 22:33
przez Hazu
Wymiana korka nic tu nie pomoże
Jeżeli byłby nieszczelny to niebyło by podciśnienia.

Proponuję przede wszystkim usunąć wyciek oraz sprawdzic drożność przewodu od zbiorniczka wyrównawczego do układu chłodzenia.

PostNapisane: 6 cze 2007, 17:32
przez max
emmarek napisał(a):Wymiana korka nic tu nie pomoże


w moim przypadku pomogla :D rowniez mialem wklesly waz gdy silnik sie nagrzewal zalozylem drugi korek i po klopocie ;)

PostNapisane: 6 cze 2007, 20:49
przez org10
emmarek napisał(a):Wymiana korka nic tu nie pomoże
Jeżeli byłby nieszczelny to niebyło by podciśnienia.

Proponuję przede wszystkim usunąć wyciek oraz sprawdzic drożność przewodu od zbiorniczka wyrównawczego do układu chłodzenia.


Dziekuje wszystkim za rady! emmarek – jak sprawdzic droznosc tego przewodu do zbiorniczka? O korku juz niejedno czytalem. Podobno bywaja z nimi problemy. Na jednym pisze zeby go nigdy nie otwierac?! Czym by sie objawial brak podcisnienia?
Nie zauwazylem zadnych wyciekow przty zadnym z korkow. Czekam na waz z aso. Klejenie tasma niewiele dalo...

PostNapisane: 6 cze 2007, 21:00
przez tomekrvf
org10 napisał(a):jak sprawdzic droznosc tego przewodu do zbiorniczka?

Musisz zdjąć go z króćca i dmuchnąć w niego. Oczywiście powietrzem. Jak będzie słychać bulgot w zbiorniku wyrównawczym to jesty drożny.