Strona 1 z 1
Sprawdzenie punktu zapłonu

Napisane:
14 maja 2007, 08:41
przez Bogdan
Witam mam takie pytanie jaka może być sensowna przyczyna iż kąt wyprzedzenia zapłonu na biegu jałowym wynosi ( sprawdzany w trybie serwisowy 10) a na biegu jałowym bez wprowadzenia w tryb serwisowy 5-6 stopni ja to interpretować ? i którą wartość należy uznać za właściwą Nurtuje mnie pytanie czy trybie serwisowym punkt zapłon jest stały i zadany przez ECU a trybie poza serwisowy jest tym faktycznym na jakim pracuje silnik i jak należy w takim przypadku regulować punkt zapłonu

Napisane:
14 maja 2007, 09:48
przez tomekrvf
ECU ustala taki punkt zapłonu jaki aktualnie jest potrzebny. W trybie serwisowym ustawiamy 10 stopni przed GMP i jest to punkt odniesienia dla ECU.
Zapłon w trybie serwisowym ma być ustawiony na 10 stopni i tyle.

Napisane:
14 maja 2007, 10:47
przez Bogdan
Ok. wszystko jasne krótko i na temat o to mi chodziło teraz 10 stopni w trybie serwisowym przyjmuje jako aksjomat do ustawienia punktu zapłonu
Dzięki pozdrawiam