Wymiana pierścieni.

Mam pytanie: czeka mnie wymiana pierścieni tłokowych. Czy można zastowować jakieś tańsze zamienniki zamiast oryginalnych? Wiem, że są zamienniki, ale czy jakościowo są ok?
Jeśli tak to jakie?
Jeśli tak to jakie?
To poczekaj , reszta nie jest tak dobra jak to ludzie opisują.bazakbal napisał(a):do V6 aktualnie nie ma rikenów w hipolu
Po co nowe sruby ?bazakbal napisał(a): śruby do głowicy też trzeba szukać gdzie indziej
ar2r napisał(a):Niestety po wszystkim okazało się, że dalej bierze olej i to podobnie. Wnioskuję, że to mogą być pierścienie.
Alexs napisał(a):Zaopatruję się u nich często w jakieś drobne części, na pewno lepsze niż JC a porównywalne cenowo.
ar2r napisał(a):dzięki, ale to nadal nie jest opinia o jakości zamienników
ar2r napisał(a):To mam jeszcze jedno pytanie, które właściwie pokrywa się z tematem: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 165#261165
Grzyby napisał(a):ar2r napisał(a):dzięki, ale to nadal nie jest opinia o jakości zamienników
Skoro interesują cię opinie na ten temat to pomyśl gdzie chcesz napisać posta.
Czy nazwa działu OPINIE coś ci może mówi?
A co do tego:ar2r napisał(a):To mam jeszcze jedno pytanie, które właściwie pokrywa się z tematem: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 165#261165
to przeczytaj proszę regulamin i zachowuj się tak jak to z niego wynika.
Takie mieszanie tematów nie służy niczemu, a coniektórzy forumowicze mają potem za złe modowi że "bałagan jest na forum".
Przenoszę.
Tak jak pisałem , nie robi sie dolu silnika bez gory i odwrotnie.ar2r napisał(a):kto robił remont KF i w ilu przypadkach była to wymiana tylko pierścieni?
Po 1000 km olej + filtrBartek. napisał(a):Za jakieś 500 km zmienię filtr a po kolejnych 500 olej