A wiec mam następujące pytanie ,ponieważ układ chłodzenia w Xedosie jest zdecydowanie inny niż w autach niemieckich ,francuskich lub włoskich które wczesniej posiadałem. Generalnie to jak odpowietrzałem to zawsze zbiornik wyrównawczy otwarty ,nawiew na full gorąco ,płyn zalany ,odpalałem auto ,chodziło na wolnych obrotach az poszedł ciepły nawiew i temperatura sie ustabilizowała, potem ewentualna dolewka i wsio. NO może z wyjatkiem Audi 80Q 2.6 V6 gdzie musiałem krecić odpowietrznikiem na weżu od nagrzewnicy ,i troche tam było z tym zabawy zeby to dobrze odpowietrzyć.
A jak wygląda sprawa w Xedosie ? bo widze ze są tam dwa korki ,jeden przy bloku i jeden na wyrównawczym przy chłodnicy. Którym zalewa sie płyn chłodniczy? gdzie jest korek spustowy płynu? i jak wygląda procedura odpowietrzania ? a i jeszcze ile orientacyjnie wchodzi płynu do układu chłodzenia?
Przepraszam za te banalne pytania ,ale nie robiłem tego nigdy w Japończyku ,i nie chciał bym czegoś skopać niechcący.
Z góry dziekuje za odpowiedz