Strona 1 z 1

Silnik nie chodzi na dwóch cylindrach

PostNapisane: 30 paź 2016, 13:19
przez paweł83
Wita jestem nowy na forum posiadam madzie od 4 lat bez awaryjnie , nagle powstał problem po wymianie płynu chłodniczego madzia dostała czkawki nie chciała wejść na obroty silnik skakał na benzynie i LPG obroty poniżej 500 troszkę pogrzebałem w elektryce i się uspokoiło to było dwa tygodnie temu ,do dziś puki nie przyszła zmiana oleju i uszczelki pod deklem zaworów wszystko wymienione oleje uszczelki filtry a tu klaps silni nie chodzi na dwóch cylindrach iskra jest paliwo daje , po wyjęciu świec są mokre od paliwa dodając obrotów nić się nie zmienia silnik kuleje sprawdzałem błędy jeden długi sygnał i nic co może być PROSZĘ O POMOC :(
MAZDA XEDOS 6 2,0 V6 1992

Re: Silnik nie chodzi na dwóch cylindrach

PostNapisane: 30 paź 2016, 17:05
przez krzysek71
Uzupełnij profil o lokalizację i sprawdz ciśnienie na tych cylindrach i zamień miejscami świece może one są przyczyną

Re: Silnik nie chodzi na dwóch cylindrach

PostNapisane: 30 paź 2016, 18:49
przez paweł83
Świece w porządku iskra jest na każdej nie pali na 3 i 5 cylindrze tylko na tych dwóch jakoś słabo jeszcze jutro sprawdzę aparat zapłonowy

PostNapisane: 30 paź 2016, 21:22
przez krzysek71
Świece mogą mieć iskrę ale mogły dostać przebicia i będzie lipa aparat i kable jeszcze bym przejrzał tak jak piszesz

Re: Silnik nie chodzi na dwóch cylindrach

PostNapisane: 31 paź 2016, 13:45
przez paweł83
kopułka ma wypalone styki akurat na 3 i 5 przeczyscilem ale nie pomoglo nawet gorzej, zamówiłem używek komplet z kablami na alledrogo mam nadzieje że to bylo to

Re: Silnik nie chodzi na dwóch cylindrach

PostNapisane: 3 lis 2016, 18:21
przez paweł83
problem rozwiązany błahostka temat do zamknięcia <jupi>

PostNapisane: 3 lis 2016, 21:38
przez krzysek71
A to byś pochwalił się co było ? przewody zamienione ?

Re: Silnik nie chodzi na dwóch cylindrach

PostNapisane: 4 lis 2016, 10:16
przez paweł83
No to było tak z teściem wziąłem się za madzie ja do kanału za olej spuszczać a teściunio u góry sprawdzał przewody czyścił kopułkę wykręcał świece no i po 4 piwka do roboty jak zwykle :D na dole skończyłem biorę się za uszczelki , wszystko po skręcane czas na kable do teścia załóż kable jak były ja wymienię gumy na wydechu no i odpalamy a tu dupa porażka :| , przez te 5 dni madzia miała usunięte wszystkie potencjalne uszkodzenia wtyczek w instalacji nic nie pomagało w końcu przyszedł cały aparat zapłonowy kompletny z kablami w idealnym stanie tak że było widać oznaczenia przewodów na cylindry w moim tego nie było z numerów nowej kopułki zrobiłem podłączenie przewodów i co się okazało 3 i 5 były zamienione madzia odpaliła z wielkim rykiem i cyka jak zegarek , teściunio na przeprosiny litra postawił a mnie remont kosztował 550 zł + 24 piwa <glupek2> <lol> i został aparat zapłonowy może ktoś potrzebuje sprzedam za tyle co kupiłem . Ciekawe jakie jaja będą jak będę rozrząd wymieniał :D

PostNapisane: 5 lis 2016, 09:23
przez krzysek71
Nie wymieniaj z teściem <rotfl>

Dopisano 5 lis 2016, 19:42:

Poszło pw dotyczące aparatu