Strona 1 z 1

Swap na KL Czujnik między głowicami

PostNapisane: 13 cze 2015, 22:04
przez Juniorv
Witam, czy czujnik między głowicami jest czymś ważnym ? Wiem że wszystko powinno być podłączone ale czujnik w moim starym silniku miał wtyczkę na 2 piny a ten ma na 1 pin i nie pasuje.
Pytam bo nie wiem czy silnik będzie normalnie chodził bez podłączenia tego czujnika czy czeka mnie rozbieranie i przekładanie tego ze starego silnika.

Z góry dzięki za pomoc

Re: Swap na KL Czujnik między głowicami

PostNapisane: 14 cze 2015, 17:23
przez silvarus
Ma duże znaczenie, jak dobrze pamiętam to silnik miał problemy na niskim przedziale obrotów, jak go podkręciłem powyżej 2500 było OK. Wkręć ten czujnik z tego silnika co masz ECU

PostNapisane: 15 cze 2015, 15:22
przez krzysek71
Jak byś potrzebował taki czujnik na dwa piny to mam pisz na pw

PostNapisane: 23 cze 2015, 23:20
przez radar88
To jest ważny czujnik jeżeli jest, czyli czujnik spalania stukowego, jeżeli nie jest podłączony silnik nie będzie pracował prawidłowo, spalanie nie będzie dobre i silnik będzie zamulony aż do 4k rpm. Więc jest ważny.

PostNapisane: 10 wrz 2015, 21:29
przez jefany
Witam tak latam po forum poniewaz mam wrazenie ze mojej trojce brakuje faktycznej mocy (2.0b) i tak mam ze ciagnie fajnie od 3,5/4k obrotow czy mam popatrzec cos z tym czujnikiem?

PostNapisane: 10 wrz 2015, 21:35
przez radar88
Kolego nie ten dział.... Posiadasz mazdę 3 a nie Xedosa 6 ;) Zapraszam do działu trójek ;)