Parę problemów z silnikiem i inne.

Postprzez mihał85 » 4 lut 2014, 21:25

Witam. Mam mały problem z moim Xedosem. Opiszę po kolei mam nadzieję, że jakoś to wyjdzie. Spalił mi się jeden żarnik od xenonów (chyba). Wymieniałem od razu dwa. Wyciągnąłem aku wymieniłem żarniki i zaczął się kłopot. Po dwóch dniach znów ta sama strona nie świeci. Doszło pstyknięcie w głośnikach jak włączam radio a ten drugi żarnik tak mruga z bardzo dużą częstotliwością. Jak montowałem xenon to ciąłem kabelki od żarników i je lutowałem żeby przełożyć przez uchwyt.
Kolejny problem mam z silnikiem. Po wrzuceniu jedynki jak dodam mało gazu to auto tak jakby skokami jechało do przodu. Tak jakby na chwilę mu paliwa brakowało na chwilę łapie paliwo i znów brak paliwa. I tak sobie skacze. Dzieje się to zarówno na benzynie jak i na gazie (sekwencja). I nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny. Nawet na zimnym jest gorzej ( na benzynie). Na dwójce jest już oki. Do tego gorzej pracuje na benzynie niż na gazie, jakoś tak poszarpuje na jałowym. Przewody WN nowe NGK. Świece mają z rok ale je wykręciłem przeczyściłem, przerwa na 0,7 mm, też NGK 1 elektroda.
Odpalanie jest też lipa. Od jakiegoś czasu jak już auto załapie to słychać takie rzężenie. Nie wiem czy to z rozrusznika ale wydaje mi się, że tak. Rozrusznik dobrze kręci, od razu łapie po przekręceniu kluczyka. Tylko jak już odpali i puszczę kluczyk to jest to rzężenie. Raz mi odpali na strzała po sekundzie raz muszę kręcić ze 3 sekundy. I to rzężenie nie zawsze występuje, raz jest bardzo ciche i krótkie a nieraz rzęzi strasznie mocno i głośno. Ponadto jak mi silnik odpali na strzała to ładnie chodzi nic nie klepie. Jak nieraz dłużej go kręcę to klepie jak głupi. Nie wiem czy to sprężynki pod wałkiem ale wydaje mi się, że jakby były wyronione to raczej zawsze powinny klepać??
Chyba na tyle :) Z góry dzięki za pomoc jeśli ktoś miał jakiś takie przypadłości.
Zapraszam na moje aukcje z częściami do Xedosa.
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2011, 12:32
Posty: 82
Skąd: Wieruszów ŁDZ
Auto: Xedos 6 V6 96"
Honda Hornet 900 02"

Postprzez krzysek71 » 5 lut 2014, 13:21

Co do szarpania stawiam na poduszki silnika lub przeguby a to rzężenie to sprzęgło na rozruszniku masz kaput :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Kaszel91 » 5 lut 2014, 20:07

Dolot masz szczelny? U mnie wypadał wężyk od odmy i to powodowało szarpanie.
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez MałyMazdaSpeed » 21 wrz 2014, 17:54

Witam. Ja mom podobny problem. U mnie szarpie na kazdym biegu jak przekrocze 4000 obrotow a jak wyjezdzam z zakretu i dodaje gazu to silnik sie dlawi:(. czy ktos wie co to moze byc???
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2014, 22:53
Posty: 9
Skąd: Pruszcz Gdanski
Auto: Mazda Xedos 6
silnik 2.0 V6 144 km
rok 1993 listopad

Postprzez Maliniak » 21 wrz 2014, 20:08

Ja bym obstawiał na pompe paliwa
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 20:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez MałyMazdaSpeed » 21 wrz 2014, 20:17

dodam jeszcze ze nie wiem kiedy filtry byly wymieniane a w swiecach jest olej to majakies znaczenie??
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2014, 22:53
Posty: 9
Skąd: Pruszcz Gdanski
Auto: Mazda Xedos 6
silnik 2.0 V6 144 km
rok 1993 listopad

Postprzez Maxdmg » 14 paź 2014, 17:59

Może nie jestem "Masterem" ale przy 4000 uaktywnia ci się pierwsze podciśnienie (Vris) więc możliwe że powinieneś sprawdzić ich stan. Drugi problem przy ruszaniu na skręconych kołach – wspomaganie kierownicy podnosi poziom obrotów przy kręceniu kierą więc tak jak wyżej ci napisali możliwe że to tylko pompa paliwa. Filtry to nie jest duży koszt więc tak czy inaczej powinieneś je wymienić. Pozdro :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 lut 2014, 11:45
Posty: 10 (1/0)
Skąd: Wlkp
Auto: Xedos 6 (2.0V6 144KM) 1994 r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6