Strona 1 z 1

Immobiliser nie pozwala odpalić silnika po swapie.

PostNapisane: 16 lip 2013, 19:45
przez Setritus
Witam
Swapnałem z B6 na KL, u siebie nie miałem immo ale w Xedosie z którego mam podzespoły (ECU wiązka przepływka i aparat zapł) immobiliser był. Przez to nie mogę odpalić silnika. Kręci ale nie ma iskry.

Czy ktoś wie co w takiej sytuacji mam zrobić? Jak działa immo w xedosie? Jest zapisane w kompie silnika? Jeśli tak to może jak kupie nowy ECU z auta bez immo to odpali?

Czy może jest jakiś inny sposób na ominięcie immobilisera??
Pozdrawiam

PostNapisane: 18 lip 2013, 11:10
przez sq2jul
Musisz miec komplet – sterownik silnika + sterownik immo. Tworza one nierozlaczna pare. Jezeli nie masz sterownika immo od Twojego ECU to nic nie zrobisz. Masz trzy wyjscia:

– kupic sterownik immo z tej samej parafii (scisle sterownik immo, ktory chodzil z tym ECU)
– kupic inny ECU z jego sterownikiem immo
– kupic ECU bez immo (pewnie bedzie sie roznic wiazka)

PostNapisane: 19 lip 2013, 00:27
przez Setritus
noo dokladnie, przez te pare dni doszedlem do identycznych wniosków.
I padło na opcję numer 1:
-stacyjka z kluczykami
-sterownik immo
-wiązka kokpitu
-skrzynka bezpieczników
Wszystko z tego samego auta z którego mam ECU i wązke.

Z tymi bebechami powinien palić ;)
W każdym razie dziękuję za odpowiedź, to temat gdzie mało kto ma coś mądrego do powiedzienia.
Pozdrawiam!

PostNapisane: 22 lip 2013, 14:52
przez radar88
Moim zdaniem najprościej będzie Ci kupić ECU niż się bawić z wymianą wiązki, skrzynkami i innym pierdołami.

Przy zakupie stacyjki wypadało by kupić również wszystkie zamki, chyba że chcesz mieć dwa klucze.

PostNapisane: 22 lip 2013, 17:48
przez Paweł
Stacyjki (i anteny) nie musisz przekładać. Jeśli masz dwa kluczyki z dawcy (muszą mieć inne ID, więc odpada rzemieślnicza "kopia"), to dopiszesz stary kluczyk do "nowego" immoblizera. Trzeba tylko pobawić się w przełączanie anten-stacyjek podczas programowania. Jeśli masz jeden kluczyk, to będzie potrzebny specjalny kod z ASO na podstawie numeru nadwozia, ale też będziesz mógł wpisać stary kluczyk do nowego immo.

Poszukaj w sieci opisu wpisywania kluczyków do systemu Mazda MIS Temic.