Strona 1 z 1

Problem z gaśnięciem (CA KL)

PostNapisane: 9 cze 2012, 12:44
przez duchtesciowej
Witam.
Mam pytanie, może ktoś spotkał się już z tym problemem.
Mianowicie jestem świeżo po wymianie silnika (stary umarł), i wszystko było by dobrze gdyby po przejechaniu około 100 km silnik nagle zaczyna przerywać i w końcu gasnąć. Jest problem również z obrotomierzem w momencie gdy silnik robi przerwe, to obrotomierz nie opada delikatnie na dół skali, tak jak to jest normalnie podczas puszczenia gazu, tylko gwałtownie wskazówka opada na zero (w ułamku sekundy) . I w tym momencie jest zero reakcji na pedał gazu, nawet gdy silnik jest "ciągnięty" na biegu, czyli ma obroty, tylko bez spalania, obrotomierz tkwi na pozycji zero. Zauważyłem też, że gdy go nie mogę odpalić to brak jest iskry, więc moje pytanie, co może być przyczyną aparat zapłonowy, rozdzielacz zapłonu, czy może też obroty w tym silniku "brane" są z czujnika położenia wału. Bo widzę, że jedno jest zależne od drugiego, gaśnięcie i obrotomierz.

Pozdrawiam i czekam na jakąś radę.

PostNapisane: 9 cze 2012, 18:45
przez lichy
Wybłyskaj kody błędów może to czujnik hala w aparacie zapłonowym a może cewka wysokiego napięcia.

PostNapisane: 10 cze 2012, 17:36
przez radar88
Tytuł wątku do poprawy, proszę abyś zapoznał się z regulaminem naszego forum.
Proszę o uzupełnienie danych : Auto, Skąd.

PostNapisane: 12 cze 2012, 20:00
przez Hazu
Wskazówka obrotomierza ewidentnie wskazuje na brak zapłonu już przed cewką.
Więc aparat zapłonowy podejrzany.

PostNapisane: 12 cze 2012, 20:14
przez Piotr_
niestety aparaty zapłonowe to nie jest mocna strona k-serii i też zacząłbym od tego.

PostNapisane: 13 lip 2012, 15:50
przez duchtesciowej
Witam Szanownych kolegów.

Auto postało około 2 tygodni nie odpalane i o dziwo problem sam znikł.
Nie wiem już co o tym myśleć, ale na razie jest odpukać ok.

Pozdrawiam i dziękuję