Strona 1 z 1
Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 14:53
przez wujekkuna
Tak jak w temacie, samochód na rozgrzanym silniku ma 1500 obr/min (na gazie) a po przełączeniu na benzynę 1250 obr/min dodatkowo włącza się wentylator. Wczoraj silnik był podpinany pod komputer i teoretycznie miał kasowane błędy. Co jest nie tak ? Co może być przyczyną tak wysokich obrotów ?
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 15:01
przez Wojtek
wujekkuna napisał(a):Tak jak w temacie, samochód na rozgrzanym silniku ma 1500 obr/min (na gazie) a po przełączeniu na benzynę 1250 obr/min dodatkowo włącza się wentylator. Wczoraj silnik był podpinany pod komputer i teoretycznie miał kasowane błędy. Co jest nie tak ? Co może być przyczyną tak wysokich obrotów ?
a sprawdzales to?
viewtopic.php?f=127&t=92012
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 17:29
przez Hazu
Pewnie nie masz sekwencyjnej instalacji gazowej?
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 21:30
przez tadziol
podejrzenie pada na czujnik temperatury silnika-otwarty obwód
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 21:38
przez Hazu
Brak płynu chłodzącego?
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 21:40
przez Wojtek
Hazu napisał(a):Brak płynu chłodzącego?
albo przerwa w instalacji / czujniku...
ale wtedy powinny byc jakies bledy...

Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 22:24
przez tadziol
67igor1 napisał(a):Hazu napisał(a):Brak płynu chłodzącego?
albo przerwa w instalacji / czujniku...
ale wtedy powinny byc jakies bledy...

błędy jak pisze autor były "teoretycznie" kasowane....
jeśli "teoretycznie" je odczytano,to.....

Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
20 paź 2011, 22:46
przez Wojtek
tadziol napisał(a):błędy jak pisze autor były "teoretycznie" kasowane....
jeśli "teoretycznie" je odczytano,to.....
racja...

Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
21 paź 2011, 18:39
przez wujekkuna
Błędy były odczytywane, wyskoczył 10, 11, 17. Skasowałem, przejechałem sie na pełnym gazie 10 km i błędy nie wróciły.
A sprawa obrotów wygląda tak że po resecie kompa włączyła się klima hehe i jak jest włączona to tak wysokie mam obroty. Nie wiem czy tak powinno byc ale ja tak mam :/
Do tego wydaje mi się że zmulony jest jak cholera. Jeszcze popatrze na rozrząd bo może przeskoczył.
Napiszę czy był przestawiony.
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
26 paź 2011, 12:49
przez PawelG
Ja mam to samo trzyma mi 1500 a nawet wyżej (mam SGI KME) ale na benzynie i gazie tak samo a jak jej depne to czasem – nie zawsze- faluje pomiędzy 1000-1500.
Zaczeło sie jak temperatura spadła ok 0. Wyczyściłem przepustnice, wszystkie styki na czyjnikach, rure uszczelniłem, sprawdziłęm podcisnienia, układ chłodzenia odpowietrzony, uszczelki nie puszczaja (psikam wd i nic nie faluje) – Wszystko jakby ok. Nie mam błędów. Wku...wia mnie to bo zaraz cały silnik wymienie. Jeszcze mi tylko kable wn zostały ale według mnie sa ok.
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
26 paź 2011, 13:21
przez sebek-71
Sprawdz przepływkę najlepiej zamień z innego xedosa i skasuj przede wszystkim błędy może pomoże

Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
2 lis 2011, 16:05
przez Tubi
Jak jest dużo nagaru w przepustnicy to jak silnik jest gorący , robi się maź jak masz większe obroty spróbuj ręką domknąć przepustnice i sprawdź czy zejdzie z obrotów/
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku

Napisane:
12 lis 2011, 20:05
przez bartekl
PawelG napisał(a):Ja mam to samo trzyma mi 1500 a nawet wyżej (mam SGI KME) ale na benzynie i gazie tak samo a jak jej depne to czasem – nie zawsze- faluje pomiędzy 1000-1500.
Zaczeło sie jak temperatura spadła ok 0. Wyczyściłem przepustnice, wszystkie styki na czyjnikach, rure uszczelniłem, sprawdziłęm podcisnienia, układ chłodzenia odpowietrzony, uszczelki nie puszczaja (psikam wd i nic nie faluje) – Wszystko jakby ok. Nie mam błędów. Wku...wia mnie to bo zaraz cały silnik wymienie. Jeszcze mi tylko kable wn zostały ale według mnie sa ok.
silnika niewymieniaj najwyzej kompletny kolektor dolotowy z osprzetem ale nie ma pewnosci czy nastpeny niebedzie mial tego samego , ja u siebie zmienilem przepustnice razem z TPS nieruszonym i okazalo sie ze jeszcze gorzej bylo z obrotami , udalo mi sie ustawic tak ze czasem mi wychodzil na 1000obr , a pprzwaznie 700obr bylo a tez mialem powazne jaja do 2tys obr mi sie krecil na jalowym