Wysokie obroty na rozgrzanym silniku
Strona 1 z 1
Tak jak w temacie, samochód na rozgrzanym silniku ma 1500 obr/min (na gazie) a po przełączeniu na benzynę 1250 obr/min dodatkowo włącza się wentylator. Wczoraj silnik był podpinany pod komputer i teoretycznie miał kasowane błędy. Co jest nie tak ? Co może być przyczyną tak wysokich obrotów ?
wujekkuna napisał(a):Tak jak w temacie, samochód na rozgrzanym silniku ma 1500 obr/min (na gazie) a po przełączeniu na benzynę 1250 obr/min dodatkowo włącza się wentylator. Wczoraj silnik był podpinany pod komputer i teoretycznie miał kasowane błędy. Co jest nie tak ? Co może być przyczyną tak wysokich obrotów ?
a sprawdzales to?
viewtopic.php?f=127&t=92012
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Hazu napisał(a):Brak płynu chłodzącego?
albo przerwa w instalacji / czujniku...
ale wtedy powinny byc jakies bledy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):Hazu napisał(a):Brak płynu chłodzącego?
albo przerwa w instalacji / czujniku...
ale wtedy powinny byc jakies bledy...
błędy jak pisze autor były "teoretycznie" kasowane....
jeśli "teoretycznie" je odczytano,to.....
tadziol napisał(a):błędy jak pisze autor były "teoretycznie" kasowane....
jeśli "teoretycznie" je odczytano,to.....
racja...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Błędy były odczytywane, wyskoczył 10, 11, 17. Skasowałem, przejechałem sie na pełnym gazie 10 km i błędy nie wróciły.
A sprawa obrotów wygląda tak że po resecie kompa włączyła się klima hehe i jak jest włączona to tak wysokie mam obroty. Nie wiem czy tak powinno byc ale ja tak mam :/
Do tego wydaje mi się że zmulony jest jak cholera. Jeszcze popatrze na rozrząd bo może przeskoczył.
Napiszę czy był przestawiony.
A sprawa obrotów wygląda tak że po resecie kompa włączyła się klima hehe i jak jest włączona to tak wysokie mam obroty. Nie wiem czy tak powinno byc ale ja tak mam :/
Do tego wydaje mi się że zmulony jest jak cholera. Jeszcze popatrze na rozrząd bo może przeskoczył.
Napiszę czy był przestawiony.
Ja mam to samo trzyma mi 1500 a nawet wyżej (mam SGI KME) ale na benzynie i gazie tak samo a jak jej depne to czasem – nie zawsze- faluje pomiędzy 1000-1500.
Zaczeło sie jak temperatura spadła ok 0. Wyczyściłem przepustnice, wszystkie styki na czyjnikach, rure uszczelniłem, sprawdziłęm podcisnienia, układ chłodzenia odpowietrzony, uszczelki nie puszczaja (psikam wd i nic nie faluje) – Wszystko jakby ok. Nie mam błędów. Wku...wia mnie to bo zaraz cały silnik wymienie. Jeszcze mi tylko kable wn zostały ale według mnie sa ok.
Zaczeło sie jak temperatura spadła ok 0. Wyczyściłem przepustnice, wszystkie styki na czyjnikach, rure uszczelniłem, sprawdziłęm podcisnienia, układ chłodzenia odpowietrzony, uszczelki nie puszczaja (psikam wd i nic nie faluje) – Wszystko jakby ok. Nie mam błędów. Wku...wia mnie to bo zaraz cały silnik wymienie. Jeszcze mi tylko kable wn zostały ale według mnie sa ok.
- Od: 23 lut 2011, 09:18
- Posty: 37
- Auto: Xedos 6 CA KF SGI
Jak jest dużo nagaru w przepustnicy to jak silnik jest gorący , robi się maź jak masz większe obroty spróbuj ręką domknąć przepustnice i sprawdź czy zejdzie z obrotów/
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
PawelG napisał(a):Ja mam to samo trzyma mi 1500 a nawet wyżej (mam SGI KME) ale na benzynie i gazie tak samo a jak jej depne to czasem – nie zawsze- faluje pomiędzy 1000-1500.
Zaczeło sie jak temperatura spadła ok 0. Wyczyściłem przepustnice, wszystkie styki na czyjnikach, rure uszczelniłem, sprawdziłęm podcisnienia, układ chłodzenia odpowietrzony, uszczelki nie puszczaja (psikam wd i nic nie faluje) – Wszystko jakby ok. Nie mam błędów. Wku...wia mnie to bo zaraz cały silnik wymienie. Jeszcze mi tylko kable wn zostały ale według mnie sa ok.
silnika niewymieniaj najwyzej kompletny kolektor dolotowy z osprzetem ale nie ma pewnosci czy nastpeny niebedzie mial tego samego , ja u siebie zmienilem przepustnice razem z TPS nieruszonym i okazalo sie ze jeszcze gorzej bylo z obrotami , udalo mi sie ustawic tak ze czasem mi wychodzil na 1000obr , a pprzwaznie 700obr bylo a tez mialem powazne jaja do 2tys obr mi sie krecil na jalowym
mam na zbyciu rolki do rozrzadu Xedos nr.katalogowe dodam pasi do innych pewnie oraz teleskopy bagaznika do MX3
- Od: 26 paź 2008, 21:58
- Posty: 151
- Skąd: krk
- Auto: Xedos6`96 1.6 16V,byla tez Mx3
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6