[Xedos6 2.0 V6] Nie chce wejść na obroty. Przesuniety rozrzad

Postprzez hubal » 27 lip 2011, 12:50

Witam panowie, dopiero co kupiłem xedosa wcześniej posiadałem, ale nie miałem takiego problemu. A mianowicie, ciężko odpalał i miał zbyt niskie obroty mniej więcej pięćset do sześćset, w czasie jazdy nie miał takiej mocy jak powinien ale szło jechać a dziś nagle zgasł mi na krzyżówce i zostawił mnie na niej odpalał długo a jak już odpalił to noga na pełnym gazie a on obrotów 100 po pewnym czasie bardzo ciężko i powoli wkręcał się do 4tyś pozostało mi go holować teraz stoi i nie mam pojęcia od czego zacząć wspomnę jeszcze że wcześniej się dusił i czasem dławił jak by paliwa nie dostawał. Proszę o pomoc od czego zacząć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez Wojtek » 27 lip 2011, 13:41

bledy do odczytu, nastepnie sprawdzenie rozrzadu (wg znakow) i pozniej regulacja...
a pozniej zobaczymy...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez hubal » 27 lip 2011, 15:57

no tak ale chyba rozrząd przy stałej prędkości nagle nie przeskoczy a on nagle stracił ducha i obrotów zero

Edit:

a może być brak paliwa bo wskaźnik mi nie chodzi, ale to tak dziwnie by odpaliła? czy wogóle by odpaliła
Ostatnio edytowano 29 lip 2011, 19:39 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze edytowac swoje posty...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

PostTen post został usunięty przez Gość 29 lip 2011, 19:39.
Powód: post pod postem

Postprzez LUM@K » 27 lip 2011, 16:31

Najlepiej jechać sprawdzić błędy i później brać się za rozrząd.Ale w ogóle odpala ci samochód??.
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2010, 00:05
Posty: 329
Skąd: Szczytno
Auto: Mazda Xedos 6 2.0l V6 24V

Postprzez viron » 27 lip 2011, 17:32

Dolej paliwa.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 21:38
Posty: 34
Skąd: lubelskie
Auto: mazda xedos 9 2,0 V6 TA. KF. 1994

Postprzez Wojtek » 27 lip 2011, 17:45

hubal napisał(a):a może być brak paliwa bo wskaźnik mi nie chodzi, ale to tak dziwnie by odpaliła? czy wogóle by odpaliła

no to czego glowe zawracasz jak nawet tego nie sprawdziles? :>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez hubal » 27 lip 2011, 21:12

Pół zbiornika paliwa a auto ma mało obrotów na wolnych czyli ma 500. i po to zawracam głowę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez DymeK » 27 lip 2011, 21:35

sprawdź błędy
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez hubal » 28 lip 2011, 11:27

A więc kody błędu to nr 25 czyli Regulator ciśnienia paliwa i 41 Zawór sterujący przepływem powietrza. Teraz gdzie tego szukać? gdzie to się znajduje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez DymeK » 28 lip 2011, 17:33

Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez hubal » 29 lip 2011, 15:21

No wszystko fajnie, ale jak teraz posprawdzać co jest powodem ,że pojawiły się błędy od czego zacząć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez Wojtek » 29 lip 2011, 16:36

hubal napisał(a):No wszystko fajnie, ale jak teraz posprawdzać co jest powodem ,że pojawiły się błędy od czego zacząć.


o fuel pressure masz podane wyzej...
"Sprawdzamy go podlaczajac 12V do pinow. Powinno być słyszalne charakterystyczne kliknięcie. Jednocześnie zostaje otwarty przepływ powietrza przez końcówki"

ja tylko dodam, ze na pinie 3M na ECM powinienie miec (po zalaczeniu stacyjki) pomiedzy 11-14V
a przy starcie silnika (przy nagrzanym silniku) powinno byc 0V przez pierwsze 120s , a pozniej 11-14V

Intake manifold air control selenoid 1 – sprawdzasz na zlaczu 3L na ECM:
– na wolnych obrotach – powinno byc 11-14V
– na obrotach powyzej 4310rpm do 6400rpm powinno byc 0V
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez hubal » 29 lip 2011, 17:05

Pozostał błąd zaworu przepływu powietrza #1 czyli ten z lewej strony jak tu sprawdzić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez DymeK » 29 lip 2011, 17:45

może wymień ten vris na inny albo sprawdzi czy sie otwiera jak poruszasz przepustnica czy sie otwierają vrisy
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Wojtek » 29 lip 2011, 19:38

halo... mamy przeciez temat o virsach...

viewtopic.php?f=127&t=117154&hilit=virsy
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez hubal » 29 lip 2011, 19:45

no właśnie nic się nie dzieje nawet jak jak ręcznie zamykam i otwieram to i tak bez efektu.czy to może mieć wpływ na obroty?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

PostTen post został usunięty przez Gość 29 lip 2011, 19:57.
Powód: powielony post

Postprzez hubal » 29 lip 2011, 19:57

no i w tym temacie widzę że powinny się zamykać po 5 tyś obrotów czyli nie ma wpływu na wolne obroty a u mnie są niskie czyli ciężko odpala i jak odpali to ma 400 do 500 obrotów jak jadę i włączę sprzęgło to spadną do 100 i powoli wracają do tych 500
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez Wojtek » 29 lip 2011, 20:02

1. czy juz wyeliminowales regulator cisnienia paliwa?
2. sprawdziles napiecia na ECM -ie? te co podalem wczesniej?

Ps. podalismy Tobie podpowiedzi do Twoich kodow bledow...
Ps.2. w 90% przypadkach (slabego dopalania, niskich wolnych obrotow itp.) powyzsze bledy wystepuja :P
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6