[Xedos6 2.0 V6] Nie chce wejść na obroty. Przesuniety rozrzad
1, 2
Witam panowie, dopiero co kupiłem xedosa wcześniej posiadałem, ale nie miałem takiego problemu. A mianowicie, ciężko odpalał i miał zbyt niskie obroty mniej więcej pięćset do sześćset, w czasie jazdy nie miał takiej mocy jak powinien ale szło jechać a dziś nagle zgasł mi na krzyżówce i zostawił mnie na niej odpalał długo a jak już odpalił to noga na pełnym gazie a on obrotów 100 po pewnym czasie bardzo ciężko i powoli wkręcał się do 4tyś pozostało mi go holować teraz stoi i nie mam pojęcia od czego zacząć wspomnę jeszcze że wcześniej się dusił i czasem dławił jak by paliwa nie dostawał. Proszę o pomoc od czego zacząć
- Od: 30 gru 2003, 18:01
- Posty: 196
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: mazda xedos 2,0 V6
bledy do odczytu, nastepnie sprawdzenie rozrzadu (wg znakow) i pozniej regulacja...
a pozniej zobaczymy...
a pozniej zobaczymy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
no tak ale chyba rozrząd przy stałej prędkości nagle nie przeskoczy a on nagle stracił ducha i obrotów zero
Edit:
a może być brak paliwa bo wskaźnik mi nie chodzi, ale to tak dziwnie by odpaliła? czy wogóle by odpaliła
Edit:
a może być brak paliwa bo wskaźnik mi nie chodzi, ale to tak dziwnie by odpaliła? czy wogóle by odpaliła
Ostatnio edytowano 29 lip 2011, 19:39 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze edytowac swoje posty...
Powód: prosze edytowac swoje posty...
- Od: 30 gru 2003, 18:01
- Posty: 196
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: mazda xedos 2,0 V6
hubal napisał(a):a może być brak paliwa bo wskaźnik mi nie chodzi, ale to tak dziwnie by odpaliła? czy wogóle by odpaliła
no to czego glowe zawracasz jak nawet tego nie sprawdziles?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
hubal napisał(a):No wszystko fajnie, ale jak teraz posprawdzać co jest powodem ,że pojawiły się błędy od czego zacząć.
o fuel pressure masz podane wyzej...
"Sprawdzamy go podlaczajac 12V do pinow. Powinno być słyszalne charakterystyczne kliknięcie. Jednocześnie zostaje otwarty przepływ powietrza przez końcówki"
ja tylko dodam, ze na pinie 3M na ECM powinienie miec (po zalaczeniu stacyjki) pomiedzy 11-14V
a przy starcie silnika (przy nagrzanym silniku) powinno byc 0V przez pierwsze 120s , a pozniej 11-14V
Intake manifold air control selenoid 1 – sprawdzasz na zlaczu 3L na ECM:
– na wolnych obrotach – powinno byc 11-14V
– na obrotach powyzej 4310rpm do 6400rpm powinno byc 0V
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
no i w tym temacie widzę że powinny się zamykać po 5 tyś obrotów czyli nie ma wpływu na wolne obroty a u mnie są niskie czyli ciężko odpala i jak odpali to ma 400 do 500 obrotów jak jadę i włączę sprzęgło to spadną do 100 i powoli wracają do tych 500
- Od: 30 gru 2003, 18:01
- Posty: 196
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: mazda xedos 2,0 V6
1. czy juz wyeliminowales regulator cisnienia paliwa?
2. sprawdziles napiecia na ECM -ie? te co podalem wczesniej?
Ps. podalismy Tobie podpowiedzi do Twoich kodow bledow...
Ps.2. w 90% przypadkach (slabego dopalania, niskich wolnych obrotow itp.) powyzsze bledy wystepuja
2. sprawdziles napiecia na ECM -ie? te co podalem wczesniej?
Ps. podalismy Tobie podpowiedzi do Twoich kodow bledow...
Ps.2. w 90% przypadkach (slabego dopalania, niskich wolnych obrotow itp.) powyzsze bledy wystepuja
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6