Swap silnika B6/KF –> KL.
Strona 1 z 1
Wita. Mam mały problem. Gdy dodaję gazu to silnik się dławi tak jak by mu czegoś brakowało. Jeżeli już się wkręci to jest ok. Najgorzej jest jak ma przekroczyć granice 3 tys. trzymam mu równo gaz na 3 tys a on strasznie faluje zachowuje się jak by miał zaraz wyskoczyć. Ogólnie ma zrobiony swap z KF na Kl ale silnik chodzi na osprzęcie z KF. Sprawdzałem ustawienie TPS oraz podciśnienia i wydaje się że wszystko jest ok. Co może być przyczyną takiego zachowania? Może to mieć związek ze złym ustawieniem zapłonu?
- Od: 28 gru 2010, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Xedos 6 2.0
Sprawdzałem dziś błędy i miałem 03 i 16. 03 to błąd czujnika wału korbowego i tak się zastanawiam czy koło z którego czujnik odczytuje położenie ma jakieś różnice w KF i KL. Może dlatego ona się dławi i nie działa prawidłowo. Dodam że jest to czujnik z mojego poprzedniego silnika i że na poprzednim silniku nie było takiego błędu. Wydaje mi się, że gdyby był uszkodzony to silnik w ogóle by nie odpalił. Czy to może mieć coś wspólnego z moim objawem?
- Od: 28 gru 2010, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Xedos 6 2.0
koła są identyczne ,02 to czujnik przy kole pasowym a 03 to ten w aparacie -napisz dokładnie co Ty tam wrzuciłeś tylko dół silnika ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Wrzuciłem cały silnik kl. Sprawdzałem ten czujnik przy aparacie i wygląda na to że jest ok. Czekam teraz na sterownik od KL. Na pewno różnią się czasy wtrysków i to może być głównym powodem takiej pracy silnika. Po prostu silnik pobiera więcej powietrza w stosunku do paliwa i dlatego takie dziwne rzeczy się dzieją..
- Od: 28 gru 2010, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Xedos 6 2.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6