Strona 1 z 1

problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 9 gru 2010, 15:01
przez brox
Witam jestem posiadaczem mazdy xedos 1.6 CA B6 (lpg)'95r.Od jakiegos czasu mam problem z osiagami oraz z obrotami,dodam ze auto jest po generalnym remoncie.Moja madzia jezdzi jakby mila 75Km nie wkreca sie na obroty jest bardzo slaba,obroty na biegu jalowym faluja.Po podlaczeniu pod komputer wyskakuje blad 25 czyli REGULATOR CISNIENIA PALIWA.w trybie awaryjnym auto nie odpala ma tak slabe obroty,przepustnica czysta.Dodam ze pod maska nie czuc benzyny.Jak sadzicie czy przyczyna tych osiagow oraz obrotow moze byc regulator?czy powinienem go wymienic z gory dziekuje za pomoc

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 9 gru 2010, 23:48
przez wujekkuna
Moze pompka paliwa ? Moze wtryski ? Moze przeplywomierz ?
Sprawdzic i nie meldowac o trudnosciach ;]
A tak serio to sprawdz te rzeczy a potem jak nic Ci nie wyjdzie zobacz na rozrzad bo mogl przeskoczyc i sie zaplon po..ac

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 10 gru 2010, 10:33
przez brox
przepływomierz jest dobry,pompa i wtryski mysle ze tez ok.auto jezdzi tak samo na gazie jak i na benzynie...

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 13 gru 2010, 20:21
przez brox
widze ze nikt mi nie moze pomoc...:–(

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 13 gru 2010, 20:52
przez Fedu
Wymieniałeś gdzieś niedawno rozrząd? Mi po wymianie rozrządu po dwóch dniach miał takie objawy jak piszesz. Okazało się że pasek przeskoczył :D

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 14 gru 2010, 20:08
przez brox
rozrzad byl sprawdzany...nie wiem czytalem cos o ustawieniach Tps,czy top moze byc przyczyna?

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 15 gru 2010, 22:41
przez maniek7777
Sprawdź czy nie ma gdzieś dziury w dolocie między przepływomierzem a kolektorem. Ta guma harmonijka lubi gdzieś pęknąć i potrafi spowodować takie objawy jak opisujesz.

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 16 gru 2010, 11:25
przez pepies
To co napisał maniek w sumie ma sens... Dużo lewego powietrza i sterownik nie wie co robić więc winą obarcza sprzęt. Zdejmij rurę z filtra i sprawdź czy nigdzie nie pękła. To 5 minut roboty a może oszczędzić sporo kosztów.

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 16 gru 2010, 15:55
przez brox
a co z tym bledem 25(regulator cisnienia paliwa?) moze to przez ten regulator taki problem mam wymienic czy nie?

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 16 gru 2010, 16:40
przez pepies
najpierw sprawdź tą gumę. Jeśli ona będzie sprawna to dopiero możesz zastanawiać się nad samoregulatorem.
Ona często pęka od spodu i wtedy ni chu chu tego nie widać.

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 16 gru 2010, 20:15
przez wujekkuna
Najlepiej sciagnij cały i oklej dokladnie tasma izolacyjna raz przy razie, wtedy bedziesz mial pewnosc. Ja kiedys tez sie upieralem ze guma jest ok a pekniecie bylo tak male ze ciezko bylo je zuwazyc. Lepiej okleic na darmo nic szukac przyczny Bog wie gdzie :P

Re: problem z regulatorem cisnienia paliwa

PostNapisane: 17 gru 2010, 18:53
przez maniek7777
Regulator ciśnienia nie wpływa w żadnym wypadku na jazdę na gazie. Z tego co piszesz objawy są również na LPG. A tak w ogóle to jaka to instalacja? Sekwencja czy podciśnieniowa? Jak masz dostęp do lampy stroboskopowej to sprawdź wyprzedzenie zapłonu – wyjdzie wtedy czy masz przeskoczony rozrząd. Znajomy jeździł tak civic'iem bez świadomości ponad pół roku a pasek był przełożony tylko o jeden ząb. Jak przestawił pasek to dopiero odczuł jak powinien pracować silnik.