cr3pt napisał(a):Ja napisze krótko:
-sondy muszą być OK
-ustawienie przepustnicy na minimum-ciut nie blokowanie (ta śrubka po lewej stronie przepustnicy)
-wpinasz woltomierz minusem w aku, plusem w 2 przewodzik od prawej strony w TPS (1 to 5V)
-załączasz zapłon
-ustawiasz TPS'em 0,5V (jak nie dajesz rady ustawić, musisz zjechać na przepustnicy w dol)
-odpalasz silnik
-ustawiasz obroty na +-750obr
-ustawiasz zapłon
-poprawiasz ew. obroty
śmigasz![]()
oczywiście wszystko w serwisówce

Serwisówka – znaczy się mostkowanie pinów TEN i GND.
Wszystko przebiegło pomyślnie i już po kilku minutach wyjechałem na jazdę testową. Wydaje się być wszystko okej. Różnica obrotów między Pb a LPG znikła...
Obroty dopiero po zatrzymaniu całkowitym spadają do 750. Wiatrak w trybie serwisowym nie załącza się.