
Silnik bierze olej.
Odnośnie przygazówki na parkingu to nie zauważyłem dymku, ewentualnie mały biały dymek jeżeli można to nazwać dymkiem ale to raczej spowodowane jest gazem i parą wodną, która pozostaje po spalenie gazu. Też czytałem że po płukance może się rozszczelnić ale wiadomo że opinie
jest wiele za i przeciw
jak zawsze w każdym temacie. Najbezpieczniej będzie chyba zalać trochę nafty i oczekiwać czy coś pomoże.

-
Dawid87
Chciał bym wierzyć, że da się to naprawić w taki sposób ale niestety temat ten ugryzło już sporo ludzi i innego wyjścia jak remont/wymian nie widzę. No zostają jeszcze dolewki
ale jak ktoś sporo jeździ to się chyba nie opłaci. Dziś będę robił właśnie dolewkę więc zobaczę ile u mnie bierze i dam znać.
- Od: 29 sie 2008, 13:24
- Posty: 50
- Skąd: Poznań/Zielona Góra
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0
co do płukanki – to robiłem już pare razy i nic mi nie cieknie więc rób śmiało
po płukance nawet zmieniłem na syntetyk.
co do problemu dymienia – 90% Xedosów to dotyczy – są 3 wyjścia – dolewki – remont – zmiana na dobry silnik 2.5 od X9/Probe
pozdro
co do problemu dymienia – 90% Xedosów to dotyczy – są 3 wyjścia – dolewki – remont – zmiana na dobry silnik 2.5 od X9/Probe
pozdro
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Witam. Mam te same problemy o których mowa w temacie a mianowicie pali mi bardzo dużo oleju kopci i przy okazji słabo się zbiera. Zastanawiam się czy stawiać na którąś z głowic czy na pierścienie. Jeszcze pytanie czy wyciągnę tłoki przez głowice? czy muszę wyciągnąć cały silnik?
- Od: 28 gru 2010, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Xedos 6 2.0
gingol napisał(a):Jeszcze pytanie czy wyciągnę tłoki przez głowice? czy muszę wyciągnąć cały silnik?
no to juz odpowiedzi masz wyzej...
nie idz na skroty... jak juz robisz, to rob to raz a dobrze...
wykonaj testy i bedziesz juz wiedzial ktoredy...
powodzenia...
Ps. koledzy wystarczy...

Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Już zdążyłem się wszystkiego dowiedzieć i mam padnięty silnik:( Na lewej głowicy jeszcze jest w miarę ale na prawej jak sprawdzaliśmy ciśnienie to ok. 3 Bar czyli o co najmniej 12 za mało;/ Czyli jednak kapitalka silnika...
No i to czego się bałem najbardziej silnik padnięty. Na prawej głowicy jeszcze w miarę ale lewa padnięta na amen.. Przy pomiarze ciśnienia było zaledwie 3 bar czyli o jakieś 12 za mało;/
A jeżeli chodzi o wyciąganie tłoków to najzwyczajniej w świecie mi się pomyliło
Kolega coś wspominał że nie wyciągnę górą tłoków i dlatego pytałem tylko po prostu źle zadałem pytanie:)
gingol napisał(a):Witam. Mam te same problemy o których mowa w temacie a mianowicie pali mi bardzo dużo oleju kopci i przy okazji słabo się zbiera. Zastanawiam się czy stawiać na którąś z głowic czy na pierścienie. Jeszcze pytanie czy wyciągnę tłoki przez głowice? czy muszę wyciągnąć cały silnik?
No i to czego się bałem najbardziej silnik padnięty. Na prawej głowicy jeszcze w miarę ale lewa padnięta na amen.. Przy pomiarze ciśnienia było zaledwie 3 bar czyli o jakieś 12 za mało;/
A jeżeli chodzi o wyciąganie tłoków to najzwyczajniej w świecie mi się pomyliło

- Od: 28 gru 2010, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Xedos 6 2.0
remont to raczej mało opłacalna inwestycja – no chyba że nie sprzedasz auta – ja bym zrobił swap na 2.5 jakbym miał taką diagnozę 
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Było 
Możesz zmienić sam silnik, będzie mocniejszy niż kf, ale na pewno nie będzie miał takiej mocy jak w aucie dawcy. Na początek pewnie wystarczy, ale potem możesz pomyśleć o zmianie osprzętu i sterownika. Przy okazji pewnie będziesz musiał też przełożyć stacyjkę (bo immobilizer), a co za tym idzie również zamki, więc trochę roboty jest
Możesz zmienić sam silnik, będzie mocniejszy niż kf, ale na pewno nie będzie miał takiej mocy jak w aucie dawcy. Na początek pewnie wystarczy, ale potem możesz pomyśleć o zmianie osprzętu i sterownika. Przy okazji pewnie będziesz musiał też przełożyć stacyjkę (bo immobilizer), a co za tym idzie również zamki, więc trochę roboty jest
Moja jest z 93 ale miała już podobno przekładany silnik od 96 ale ile prawdy w tym jest to nie wiem. Sprzedający nie wszystko mi powiedział i teraz mi to wychodzi;/
Immobilize już mam:) więc z tym raczej problemu nie bd. Jeżeli wszystko bd ok to bd myślał o wymianie sterownika i przepływki:)
kriskus napisał(a):Było
Możesz zmienić sam silnik, będzie mocniejszy niż kf, ale na pewno nie będzie miał takiej mocy jak w aucie dawcy. Na początek pewnie wystarczy, ale potem możesz pomyśleć o zmianie osprzętu i sterownika. Przy okazji pewnie będziesz musiał też przełożyć stacyjkę (bo immobilizer), a co za tym idzie również zamki, więc trochę roboty jest
Immobilize już mam:) więc z tym raczej problemu nie bd. Jeżeli wszystko bd ok to bd myślał o wymianie sterownika i przepływki:)
- Od: 28 gru 2010, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Xedos 6 2.0
Przegrzebałem sporą część forum i myślę iż jest to odpowiednie miejsce dla moich pytań.
Jak w temacie mój nowy (stary 98/99) nabytek bierze olej, oczywiście poprzedni właściciel zarzekał się iż od wymiany do wymiany schodził tylko na minimum, w co nie wierzyłem i liczyłem się z remontem przy zakupie (miałem już dość szukania i czekania po paru wyjazdach do niemiec i obejrzeniu "zadbanych serwisowanych" postanowiłem kupić jakiś nie przeżarty rdzą egzemplarz w kraju z gazem) .
Więc przydałaby się jakaś mądra głowa do zajrzenia pod maskę, mój zaufany obecny mechanik jak zobaczył auto to od razu powiedział że w silniku nic mi nie zrobi – wystraszył się V6
Pytanie tylko kogo byście polecali w promieniu do 300km? kto zna się na rzeczy i nie schrzani sprawy jak np Dębica...
Myślałem też o swapie, ale boję się iż nie ma tej pewności jak był traktowany silnik który się kupi do swapu.
Ogólnie z tego co widzę to poci się głowica i pokrywa zaworów, dziwna sprawa bo przejechałem ostatnio 100km do krakowa i nie ubyło niemal nic oleju (3000-3500 obrotów), jednak w drodze powrotnej połowa trasy (4000-5000 obrotów) i stan oleju na połowie...
Swoją drogą pasek wielorowkowy mi chyba piszczy albo łożysko alternatora, i też mi mechanik powiedział ze mi tego nie zrobi
Jak w temacie mój nowy (stary 98/99) nabytek bierze olej, oczywiście poprzedni właściciel zarzekał się iż od wymiany do wymiany schodził tylko na minimum, w co nie wierzyłem i liczyłem się z remontem przy zakupie (miałem już dość szukania i czekania po paru wyjazdach do niemiec i obejrzeniu "zadbanych serwisowanych" postanowiłem kupić jakiś nie przeżarty rdzą egzemplarz w kraju z gazem) .
Więc przydałaby się jakaś mądra głowa do zajrzenia pod maskę, mój zaufany obecny mechanik jak zobaczył auto to od razu powiedział że w silniku nic mi nie zrobi – wystraszył się V6
Pytanie tylko kogo byście polecali w promieniu do 300km? kto zna się na rzeczy i nie schrzani sprawy jak np Dębica...
Myślałem też o swapie, ale boję się iż nie ma tej pewności jak był traktowany silnik który się kupi do swapu.
Ogólnie z tego co widzę to poci się głowica i pokrywa zaworów, dziwna sprawa bo przejechałem ostatnio 100km do krakowa i nie ubyło niemal nic oleju (3000-3500 obrotów), jednak w drodze powrotnej połowa trasy (4000-5000 obrotów) i stan oleju na połowie...
Swoją drogą pasek wielorowkowy mi chyba piszczy albo łożysko alternatora, i też mi mechanik powiedział ze mi tego nie zrobi
- Od: 5 lis 2013, 01:34
- Posty: 89
- Skąd: Będzin
- Auto: Xedos 6 KF '98 +LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6