Kiedys rozmawialem z jednym z forumowiczow na ten temat i powiedzial bez wachania ze to moga byc wypalone gniazda zaworowe. (Chyba Wiesiek cos takiego sugerowal)
Wciśnięcie na max gazu gorsze niż powolne dodawanie ?
U mnie kwestie czyszczenia krokowca etc juz dawno przerabialem. W momencie gdy zlikwidowalem ta gumową rurę dolotu (na rzecz alu + stozek) . Co do TPS mam ustawiony na bank poprawnie. Kwestia wyprzedzenia zaplonu ale u mi mechanik mowil ze jest ok. Nie wiem juz czy zawierzac mu czy nie 
Kiedys rozmawialem z jednym z forumowiczow na ten temat i powiedzial bez wachania ze to moga byc wypalone gniazda zaworowe. (Chyba Wiesiek cos takiego sugerowal)
Kiedys rozmawialem z jednym z forumowiczow na ten temat i powiedzial bez wachania ze to moga byc wypalone gniazda zaworowe. (Chyba Wiesiek cos takiego sugerowal)
Madziuchna 1995, 323F BA 1.5 16v Z5 RIP 03.07.2010 :(
Xenia 1996 , Xedos 6 , 16v B6, CA , 1,6 107 KM – mam nadzieje ze bedzie sluzyc jak najdluzej
Obeecna madzia >>> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=108325
Xenia 1996 , Xedos 6 , 16v B6, CA , 1,6 107 KM – mam nadzieje ze bedzie sluzyc jak najdluzej
Obeecna madzia >>> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=108325
- Od: 9 maja 2009, 17:45
- Posty: 242
- Skąd: Kutno
- Auto: Xedos 6 1.6 v16 96r
witam ponownie.
panowie problem pozostal. moje pytanie... czy przeplywka moze byc odpowiedzialna za buczenie i slabe wkrecanie auta? chcialem sprawdzic... odpalilem i odlaczylem przeplywke... auto nie zgaslo jedynie spadly obroty... tak o 200 – 300. jak odpalilem z odpieta przeplywka to obroty skakaly do dolu 800 – 500 – 800 – 500. czy po odpieciu przeplywki auto na bank musi zgasnac? dodam ze moge miec troszke za duzy przeswit w przepustnicy... (ustawiane srubka pionowa przy slimaku) – bo na moje myslenie jesli auto dostaje caly czas dawke powietrza to nie zgasnie po odpieciu przeplywki... mam racje czy nie?
anybody... please help me... ja chce mojego xeda
panowie problem pozostal. moje pytanie... czy przeplywka moze byc odpowiedzialna za buczenie i slabe wkrecanie auta? chcialem sprawdzic... odpalilem i odlaczylem przeplywke... auto nie zgaslo jedynie spadly obroty... tak o 200 – 300. jak odpalilem z odpieta przeplywka to obroty skakaly do dolu 800 – 500 – 800 – 500. czy po odpieciu przeplywki auto na bank musi zgasnac? dodam ze moge miec troszke za duzy przeswit w przepustnicy... (ustawiane srubka pionowa przy slimaku) – bo na moje myslenie jesli auto dostaje caly czas dawke powietrza to nie zgasnie po odpieciu przeplywki... mam racje czy nie?
anybody... please help me... ja chce mojego xeda
- Od: 6 lip 2012, 16:28
- Posty: 61
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda Xedos 6, 1,6, 16V, 107KM, 1995r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6