Wciśnięcie na max gazu gorsze niż powolne dodawanie ?

Postprzez Agerak » 13 sie 2012, 10:33

U mnie kwestie czyszczenia krokowca etc juz dawno przerabialem. W momencie gdy zlikwidowalem ta gumową rurę dolotu (na rzecz alu + stozek) . Co do TPS mam ustawiony na bank poprawnie. Kwestia wyprzedzenia zaplonu ale u mi mechanik mowil ze jest ok. Nie wiem juz czy zawierzac mu czy nie :P

Kiedys rozmawialem z jednym z forumowiczow na ten temat i powiedzial bez wachania ze to moga byc wypalone gniazda zaworowe. (Chyba Wiesiek cos takiego sugerowal)
Madziuchna 1995, 323F BA 1.5 16v Z5 RIP 03.07.2010 :(
Xenia 1996 , Xedos 6 , 16v B6, CA , 1,6 107 KM – mam nadzieje ze bedzie sluzyc jak najdluzej
Obeecna madzia >>> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=108325
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2009, 17:45
Posty: 242
Skąd: Kutno
Auto: Xedos 6 1.6 v16 96r

Postprzez antros » 4 wrz 2012, 12:07

witam ponownie.
panowie problem pozostal. moje pytanie... czy przeplywka moze byc odpowiedzialna za buczenie i slabe wkrecanie auta? chcialem sprawdzic... odpalilem i odlaczylem przeplywke... auto nie zgaslo jedynie spadly obroty... tak o 200 – 300. jak odpalilem z odpieta przeplywka to obroty skakaly do dolu 800 – 500 – 800 – 500. czy po odpieciu przeplywki auto na bank musi zgasnac? dodam ze moge miec troszke za duzy przeswit w przepustnicy... (ustawiane srubka pionowa przy slimaku) – bo na moje myslenie jesli auto dostaje caly czas dawke powietrza to nie zgasnie po odpieciu przeplywki... mam racje czy nie?
anybody... please help me... ja chce mojego xeda <płacze>
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 16:28
Posty: 61
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda Xedos 6, 1,6, 16V, 107KM, 1995r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6