zmiana rozrzadu i pare pytań
1, 2
Klekot a stukanie popychaczy to dwie różne sprawy ,przerzuciłem już trochę tych silników i wszystkie chodzą podobnie o ile silnik nie stuka na popychaczach to delikatny klekot i tak słychać na wolnych obrotach, może ja jestem przewrażliwiony
,ale jak robi się rozrząd to i te talerzyki można wymienić nawet profilaktycznie
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
zgadza się ,są pomiędzy
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Według mnie te talerzyki sprężynowe są na zewnątrz tych zębatek pod nakrętką tak przynajmniej było u mnie jak zmieniałem razem z rozrządem.
- Od: 4 sie 2007, 19:15
- Posty: 78
- Skąd: Koszalin
- Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi
Jestem już po zmianie rozrzadu.
witam wszystkich jestem juz po zmianie rozrządu
Zmieniłem:
Pasek rozrządu
Rolki prowadzące 2. I rolke napinającą
Wziałem najtańsze, a o dziwo łożyska są zamontowane NSK i japan(nie pamiętam)
Zmieniłem łożyska napinaczy pasków wielo klinowych(łożyska przystosowane do wysokich obrotów, firmy nie pamietam)
Zmiana pomy wody(stara po 20 tysiącach zaczeła cieknąć i uznali reklamacje)
Zmiana uszczelek pod pokrywami zaworów i zimeringi.
Zdziwiło mnie troche(barwa bod pod deklami)
Pod deklem od strony chłodnicy kolor był brazowy ciemny i jakby osad, nagar.
a po stronie kabiny kolor był jasno zułty i bez żadnych nagarów osadów.
Zmieniłem równiesz oring, zimering oraz łozysko w aparacie zapłonowym,
Z oringu się lało jak z wiadra, zimerind lekko ciekł ale bez trgedii, a łozysko zmieniłem profilaktycznie.
Pozdrawiam
witam wszystkich jestem juz po zmianie rozrządu
Zmieniłem:
Pasek rozrządu
Rolki prowadzące 2. I rolke napinającą
Wziałem najtańsze, a o dziwo łożyska są zamontowane NSK i japan(nie pamiętam)
Zmieniłem łożyska napinaczy pasków wielo klinowych(łożyska przystosowane do wysokich obrotów, firmy nie pamietam)
Zmiana pomy wody(stara po 20 tysiącach zaczeła cieknąć i uznali reklamacje)
Zmiana uszczelek pod pokrywami zaworów i zimeringi.
Zdziwiło mnie troche(barwa bod pod deklami)
Pod deklem od strony chłodnicy kolor był brazowy ciemny i jakby osad, nagar.
a po stronie kabiny kolor był jasno zułty i bez żadnych nagarów osadów.
Zmieniłem równiesz oring, zimering oraz łozysko w aparacie zapłonowym,
Z oringu się lało jak z wiadra, zimerind lekko ciekł ale bez trgedii, a łozysko zmieniłem profilaktycznie.
Pozdrawiam
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6