Xedos po remoncie – moje uwagi i spostrzezenia

Postprzez XsiX » 21 paź 2004, 20:12

Jaksa napisał(a):..to co nam zostaje? Komunikacja miejska?

ja mam na stanie rower za 200 zeta w którym od 4 lat nie przydarzyła się żadna awaria :D
tak więc można powiedzieć że mój rower jest lepszy od mazdy hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Bokciu » 21 paź 2004, 22:28

Hehehe....z tym rowerem ,dobre!
A jaki tani w esploatacji .Ani paliwa lac nie trzeba,badanie techniczniego a i ubezpieczenia tez nie zabardzo trzeba płacic.Czesci tanie ,do zepsucia tez zbyt wiele nie ma.
Jedyne co ma wspolnego z samochodem to to ,ze tez Ci moga go zaje....ć.
hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2004, 22:23
Posty: 284 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Galant EA 2.4 Tiptronic '99

Postprzez Soluks » 16 kwi 2008, 02:54

Tiber napisał(a):Jest to dosc uciazliwe zwlaszcza jak jade do pracy i stoje w korku gdzie wiadomo jak sie poruszamy. Przy kazdym ruszaniu sa szarpniecia, dotego musze dawac wiecej gazu...


ostatnio też u mnie na pierwszym i toczeniu się na drugim biegu (ok 1500-2000obr/min), najcześciej w korkach samochód zaczyna szarpać i nie wiem za co się zabrać żeby to naprawić zaczyna być to wkurzające bo trzeba jechac na pół sprzedła – i jak tak dalej bedzie to za długo mi nie potrzyma – co może być główną przyczyną szarpania??
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez pawelc » 16 kwi 2008, 06:52

Zapłon przede wszystkim ,czyli kable-> świece-> kopułka ,jeżeli z tym będzie wszystko OK to pozostaje ustawienie tps-a ,obrotów i kąta wyprzedzenia zapłonu i cudów nie ma musi chodzić równo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Soluks » 16 kwi 2008, 10:38

tylko że na biegu jałowym chodzi jak w katalogu – 700 obr/min i nie ma z tym problemów tylko przy tych pierwszych dwóch biegach szarpie
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez arni0000 » 17 kwi 2008, 09:19

O mam to samo. Szczególnie w korkach jest to uciążliwe na biegu jałowym chodzi idealnie ale przy ruszaniu i jak np na jedynce puszczę gaz to szarpie. świece nowe kable nowe moze ktoś miał podobnie bo nie zamierzam rozbierać pół auta aby szukać przyczyny.
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 12:53
Posty: 130
Skąd: Bełchatów
Auto: XEDOS 6 2.0 V6

Postprzez oblivion » 17 kwi 2008, 11:17

Bokciu napisał(a):A jaki tani w eksploatacji .Ani paliwa lać nie trzeba...

ale trzeba więcej żreć hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez arni0000 » 17 kwi 2008, 11:49

oblivion napisał(a):
Bokciu napisał(a):A jaki tani w eksploatacji .Ani paliwa lać nie trzeba...

ale trzeba więcej żreć hahaha


Odpowiadasz na posta sprzed czterech lat. Kolega chciał nie zakładać nowego posta więc podłączył się pod temat w szukajce trzeba patrzeć na daty trochę my tu mamy problem a ty sobie jaja robisz.
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 12:53
Posty: 130
Skąd: Bełchatów
Auto: XEDOS 6 2.0 V6

Postprzez oblivion » 17 kwi 2008, 11:53

daty nie zauważyłem, a śmiech to zdrowie
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez nor » 17 kwi 2008, 17:03

arni0000 napisał(a):O mam to samo. Szczególnie w korkach jest to uciążliwe na biegu jałowym chodzi idealnie ale przy ruszaniu i jak np na jedynce puszczę gaz to szarpie. świece nowe kable nowe moze ktoś miał podobnie bo nie zamierzam rozbierać pół auta aby szukać przyczyny.


Też tak miałem swego czasu, jedyna rada to trzeba nauczyć sie puszczać sprzęgło delikatniej u mnie pomogło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Soluks » 17 kwi 2008, 20:58

nie no w korku na pół sprzegła da się jechać tylko ile ono w takich warunkach wytrzyma a w Bydgoszczy często jedzie się przez miasto 5km\h i coś mi się zdaje że po roku bede sprzegło wymieniał a przynajmniej docisk...
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez Rekin » 18 kwi 2008, 18:23

Nie wiem czy to będzie u ciebie ale miałem te samo objawy i po wymianie kabli wn wszystko wróciło do normy , ps. palec i kopułke dla spokoju tez zmieniłem ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Widelec » 30 maja 2008, 00:02

a ja bym może w innym kierunku niż zapłon spojrzał bo miałem to samo u siebie po wymianie sprzęgła...

jaki macie "martwy skok" pedału sprzęgła? czy przypadkiem nie jest on skasowany do zera?
ja sobie zażyczyłem właśnie skasowanie go po wymianie, i............ zaczęły się cyrki. podjeżdżanie w korkach było niewykonalne... wystarczyło za pedałem wykręcić odrobinę śrubę i ten martwy skok przywrócić (ok 15mm na samym pedale) i z powrotem można normalnie podjeżdżać...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez brzozex » 2 cze 2008, 01:26

ja polecam sprawdzic dolot powietrza za przeplywomierzem a zwlaszcza jego szczelnosc ;) sciskac mocno rekami i zobaczyc czy nie ma pekniec na karbowanej rurze. nawet najmniejsze przeciecia i pekniecia powoduja wlasnie takie szarpanie na niskich obrotach. pozdro
Początkujący
 
Od: 18 sie 2006, 21:13
Posty: 20
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 '95 CA KF

Postprzez arni0000 » 2 cze 2008, 07:48

Sprawdziłem u siebie palec i kopułkę i okazało się że są w kiepskim stanie nowe już zamówione ceny śmieszne palec 15 zł kopułka 30zł. sprzęgło też sprawdzę. Dzięki za pomoc
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 12:53
Posty: 130
Skąd: Bełchatów
Auto: XEDOS 6 2.0 V6

Postprzez Widelec » 2 cze 2008, 19:02

arni0000 napisał(a):ceny śmieszne palec 15 zł kopułka 30zł. s

gdzie dostałeś i co to za części w takich kwotach??
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez arni0000 » 3 cze 2008, 11:27

u nas w hurtowni ale wziąłem lepszą kopułkę za 43 zł. Dziś mam odebrać to powiem coś więcej na temat producenta. Ponoć dobre bo sprzedają sporo tej firmy i nie było reklamacji.
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 12:53
Posty: 130
Skąd: Bełchatów
Auto: XEDOS 6 2.0 V6

Postprzez Czege » 3 cze 2008, 13:23

Podepne się, bo właściwie temat na tyle rozległy, że podejdzie i mój problem.
Otóż wymieniałem ostatnio rozrząd i uszczelki pod deklami. Rozbebeszyłem wszystko jak trzeba tylko mały problem powstał: przy pierszym odpaleniu wszystko OK. Potem jak silnik się rozgrzał zaczęło się. Chodzi strasznie nierówno a po dodaniu gazu jest chwila zanim zaskoczy. Podejrzewam, że poknociłem coś z podciśnieniami. Czy mógłby mi ktoś napisać lub zrobić na tyle wyraziste zdjęcie, jak te wężyki mają iść? chodzi mi o wężyki przy filtrze. Tak dla pewności.
Od grzybka wiadomo gdzie idzie, bo inaczej się nie da.:)
Te z tyłu kolektora odpinałem w dwóch miejscach i na pewno podłączyłem tak samo.
Posprawdzam jeszcze wszystko, tymczasem proszę o pomoc.
Dzięki z góry.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez Bartek. » 3 cze 2008, 14:52

Jesteś na 100% pewnien że nie pomyliłeś się przy montażu rozrządu? Po założeniu paska trzeba obrócic wałem kilka razy i sprawdzić ustawienie znaków. Ktoś kiedyś umieścił schemat podłączeń wszystkich wężyków w KL ale zawsze możesz się nim podratować. Jak Ci się nie chce szukać to masz link – mam dobry dzień http://img249.imageshack.us/img249/1777/03zeki1je0.jpg
Chill out...
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 10:21
Posty: 106
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0V6

Postprzez Czege » 3 cze 2008, 18:51

dzięki, ale znalazłem wcześniej ten schemat. Najpierw zgodnie z regulaminem użyłem "szukajki" :P
Pomieszałem trochę i już jest OK. A jak rozrząd wymieniłem, to jak najbardziej obróciłem wałem i wszystko było ok. A więc w tym temacie już nic więcej nie dopowiem. Pomyliłem dwa wężyki. Teraz działa.
Dzięki za odpowiedz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6