Dzwiek – problem rozwiazany rolka prowadzaca! Nie podlaczony Czujnik spalania stukowego brak bledu
Jesli chodzi o dzwięk silnika to trudno cokolwiek powiedziec nie słysząc go na żywo
Ale to:
Swiadczy o niesczelności pompy tym bardziej ze widać jak wycieka.
Należy rozebrać wymienić pompę a przy okazji sprawdzić rozrząd a jeśli nie był wymieniany wymienić.
I nie ma się nad czym zastanawiać.
Jezeli nie stac cię na nowy rozrząd i pompe wody to mogę Ci zaoferować swój stary napinacz hydr. sprawny, oraz pompe wody sprawna do końca (model z przed 94 r.)
Ale jezeli dużo jeździsz i chcesz jeszcze pojexdzić to kup nowe części napinacz orginalny i pozostałe części GMB
Ale to:
monter24 napisał(a):jedynie troche woda ubywa .
monter24 napisał(a):chalem z Lodzi byl wypadek wiec sie zatrzymalem i poszedlem zobaczyc co sie stalo, wracam a tam kaluza pod autem kolo zalane plynem i kaluza na wysokosci cos tak pompy wodnej
monter24 napisał(a):Na goracym silniku waz jest miekki
Swiadczy o niesczelności pompy tym bardziej ze widać jak wycieka.
Należy rozebrać wymienić pompę a przy okazji sprawdzić rozrząd a jeśli nie był wymieniany wymienić.
I nie ma się nad czym zastanawiać.
Jezeli nie stac cię na nowy rozrząd i pompe wody to mogę Ci zaoferować swój stary napinacz hydr. sprawny, oraz pompe wody sprawna do końca (model z przed 94 r.)
Ale jezeli dużo jeździsz i chcesz jeszcze pojexdzić to kup nowe części napinacz orginalny i pozostałe części GMB
Dardo duz jezdze :
-wymyslilem, ze pasek obowiazkowo przy tych prachach trzeba wymienic
– sprawdzic luz na rolkach
– nie wim czy mozna sprawdzic stan napinacza
– pompa ponad 200 zł kosztuje wiec tez nowa
W xedosach trzeba zrobic raz a porzadnie bo robocinza jest zbyt droga!
Rolki ewentualnie tez nowe najdrozszy napinacz bo od 400 do 600 zł
Z moca to nie mam porownania , to auto ma 6 cylindrow i nawet przy uszkodzonym jakims elemencie czy uszczelce to i tak dobrze chodzi w porownaniu z innymi choc scigalem sie od startu z golfem 5 105 km i dopiero przy 5 rpm go wyprzedzilem bo mocy mu zabraklo tak o pol auta mnie wyprzedzil ale to nowe auto i turbina, hmm ciekawe czy sprawny xedos jest lepszy do 100 km/h wyprzedzi golfa 5 105 konny
)
Pare widze w lusterku i na szybie wiec moze byc troszke za duza z moc moze tez nie jakas rewelacja bo np jechac 160km/h to mam duzy problem!
Jak wykluczyc uszczelke
Czy analizator spalin pokaze ze jes za duzo wody w mieszance , bo tak sobie mysle, ze bomblic bedzie przy uszkodzonej pompie wiec tym nie ma co sie sugerowac, a we wodzie oleju nie ma ...
Moge podjechac do LODzi, Poznaina , Wrocławia, Kalisz aby ktos co sie zna zobaczyl bo w malych miejscowoscia to ja wiem wiecej od ludzi we warsztatach jesli chodzi o xedos 6
Choc chcialbym aby bylo inaczej bo to ponoc mechanicy ! I
-wymyslilem, ze pasek obowiazkowo przy tych prachach trzeba wymienic
– sprawdzic luz na rolkach
– nie wim czy mozna sprawdzic stan napinacza
– pompa ponad 200 zł kosztuje wiec tez nowa
W xedosach trzeba zrobic raz a porzadnie bo robocinza jest zbyt droga!
Rolki ewentualnie tez nowe najdrozszy napinacz bo od 400 do 600 zł
Z moca to nie mam porownania , to auto ma 6 cylindrow i nawet przy uszkodzonym jakims elemencie czy uszczelce to i tak dobrze chodzi w porownaniu z innymi choc scigalem sie od startu z golfem 5 105 km i dopiero przy 5 rpm go wyprzedzilem bo mocy mu zabraklo tak o pol auta mnie wyprzedzil ale to nowe auto i turbina, hmm ciekawe czy sprawny xedos jest lepszy do 100 km/h wyprzedzi golfa 5 105 konny
Pare widze w lusterku i na szybie wiec moze byc troszke za duza z moc moze tez nie jakas rewelacja bo np jechac 160km/h to mam duzy problem!
Jak wykluczyc uszczelke
Moge podjechac do LODzi, Poznaina , Wrocławia, Kalisz aby ktos co sie zna zobaczyl bo w malych miejscowoscia to ja wiem wiecej od ludzi we warsztatach jesli chodzi o xedos 6
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
Wiec dolalem plyn, zrobilem pare kilometrow auto sie zagrzalo , podnosze maske waz miekki ! W dodatku wskaznik temperatury w liczniku jak wczesniej pisalem po zgaszeniu auta nie opada. Teraz zgasilem wylaczylem zaplon i pukam w deske i co no systematycznie opadalo do zera
Jeszcze tego brakowalo, ze moze przegrzale auto i nawet nie wiedzialem
( Jak tam sie dobrac ? To sa jakies standarty do mazdy czy wylacznie mozna kupic w ASO
Wszystkim serdecznie dziekuja za pomoc
CO z diagnoza uszczelki pod glowica ? Czy analizator spalin powioe ze mamy za duzo wody w spalinach ? BO bombleniem nie sprawdze przy nieszczelnej pompie ! Przez zbiornik nie wylatuje!
Nieee uszczelke wykluczam dwie glowice ojjj tylko nie to ale co myslicie gdyz jak widze wskaznik mnie oszukiwal
Wszystkim serdecznie dziekuja za pomoc

CO z diagnoza uszczelki pod glowica ? Czy analizator spalin powioe ze mamy za duzo wody w spalinach ? BO bombleniem nie sprawdze przy nieszczelnej pompie ! Przez zbiornik nie wylatuje!
Nieee uszczelke wykluczam dwie glowice ojjj tylko nie to ale co myslicie gdyz jak widze wskaznik mnie oszukiwal
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
Jeszcze jedna sprawa przed snem , jakis czas temu sprawdzilem sprezanie i mialem 15 bar czyli max po kilku miesiacach bylo juz 13,8 na tloKACHa. Czy mozliwe jest , ze przez systematyczne przegrzewanie auta cisnienie spadlo po kilku miesiacach ? Czy to inna bajka nie zwiazana z tematem utraty plynu ?
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
monter24 napisał(a):Dardo duz jezdze :
Więc wymień kompletny rozrząd, tylko najpierw się zorientuj, jak z głowicami.
monter24 napisał(a):– pompa ponad 200 zł kosztuje wiec tez nowa
Pompa GMB znacznie mniej niż 200 zł.
Powinien.monter24 napisał(a): Czy analizator spalin pokaze ze jes za duzo wody w mieszance ,
monter24 napisał(a): Jak tam sie dobrac ? To sa jakies standarty do mazdy czy wylacznie mozna kupic w ASO
Do licznika? Po prostu, ściągasz plastik dookoła niego i odkręcasz
A może ciśnienie spier**nicza ;] po "bokach", np. przez uszczelkę pod głowicą?monter24 napisał(a):Jeszcze jedna sprawa przed snem , jakis czas temu sprawdzilem sprezanie i mialem 15 bar czyli max po kilku miesiacach bylo juz 13,8 na tloKACHa. Czy mozliwe jest , ze przez systematyczne przegrzewanie auta cisnienie spadlo po kilku miesiacach ?

Ciężko tu cokolwiek doradzić. Podjedź autem do kogoś, kto naprawdę się zna na tym, bo sam to wątpię czy coś zdziałasz.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Dzieki za propozycje, ale wlasnie bylem u elektryka i powiedzial ,ze tam jest rezystor, ktory odpowiada za wskazanie paliwa i temperatury, mi nie wskazuje paliwa tylko rezerwe wiec na bank mam to cos uszkodzone. Teraz musze poszukac opisu jak tam sie dostac
)
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
Czy pasek rozrzadu MITSUBOSHI moze byc ?
, jakie rolki ?
http://moto.sklep.pl/index.php?modules= ... pa=c111394
, jakie rolki ?
http://moto.sklep.pl/index.php?modules= ... pa=c111394
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
Wlasnie odkrylem,ze na zimnym silniku kiedy sciagne waz od chlodnicy do wyrownawczego, to leci plyn, czy to normalne, skoro bedzie lecial to zawsze bedzie malo w ukladzie bo nadmiar przeleci do zbiornika ? Czy ten korek od strony kierowcy nie powinnien blokowac przeplyw plynu i tylko przy nagrzaniu otwiera ? Moze jest za malo w wyrownawczym wtedy samoistnie nic nie wleci hmm 
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
monter24 napisał(a):Czy pasek rozrzadu MITSUBOSHI moze byc ?
Może być. Nie ukrywam, że zaczynasz już męczyć pytaniami na które odpowiedzi na Forum jest multum.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Napisz do Smirnoff'a, on ma tanie części i doradzi Ci kupić. www.carspeed.pl
monter24 napisał(a):Wlasnie odkrylem,ze na zimnym silniku kiedy sciagne waz od chlodnicy do wyrownawczego, to leci plyn, czy to normalne, skoro bedzie lecial to zawsze bedzie malo w ukladzie bo nadmiar przeleci do zbiornika ? Czy ten korek od strony kierowcy nie powinnien blokowac przeplyw plynu i tylko przy nagrzaniu otwiera ? Moze jest za malo w wyrownawczym wtedy samoistnie nic nie wleci hmm
Może masz zepsuty korek, tak nie może być.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Moze i mecze, ale jesli pisze w wyszukiwarce np: rozrzad to po co wyskakuje temat luz w kole i pelnoo innych rzeczy o ktore nie pytam. To tak nie powinno byc, albo licznik i znowu wszystko tylko nic o liczniku. Glowa rozboli i nic wiecej.
Wszystkim dziekuje za pomoc i cenne wskazowki!
Liczmik rozebralem prostrze niz myslalem, jutro bede wymienial ten rezystor wiec napisze , ktory jest odpowiedzialny za wskaźnik paliwa oraz plynu !
Pozdrawiam
Wszystkim dziekuje za pomoc i cenne wskazowki!
Liczmik rozebralem prostrze niz myslalem, jutro bede wymienial ten rezystor wiec napisze , ktory jest odpowiedzialny za wskaźnik paliwa oraz plynu !
Pozdrawiam
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
Bylem dzisiaj u mechanika i rozklada rece. Bo woda wylatuje przez wyrownawczya, ale jest zimna a uto nagrzane. Nie zawsze tak sie dzieje – No moze uszczelka bo na zimnym troche kopcil, ale zrobilem 60 km wychodze z auta i ani grama pary wodnej przy dzisiejszej pogodzie , weze twarde w zbiorniku poziom ok, nic nie bombli
Co do licznika to w nich nie ma regulatorow napiecia, wiec paliwa i temperatury sa niezalezne jesli nie dzilaja to:
-sprawdzic sciezki w liczniku
– najprawdopodobniej czujnik nie podaje zasilania np: utopiony plwyak
– w liczniku wejscie ma zasilanie 14V, a poszczegolne elementy 11V na wskazniku paliwa mam tylko 5V
musilabym do baku zobaczyc , czego nie planuje, chyba ze wejscie jest od bagaznika
U mnie wskaznik temperatury mial uszkodzenie mechaniczne , ale troche go poprawilem i jest lepiej ale nie idealnie spada prawie na sam dol
Jakies pomysly z plynem ?Soryy ze truje ,ale chyba ASO mnie czeka
Co do licznika to w nich nie ma regulatorow napiecia, wiec paliwa i temperatury sa niezalezne jesli nie dzilaja to:
-sprawdzic sciezki w liczniku
– najprawdopodobniej czujnik nie podaje zasilania np: utopiony plwyak
– w liczniku wejscie ma zasilanie 14V, a poszczegolne elementy 11V na wskazniku paliwa mam tylko 5V
musilabym do baku zobaczyc , czego nie planuje, chyba ze wejscie jest od bagaznika
U mnie wskaznik temperatury mial uszkodzenie mechaniczne , ale troche go poprawilem i jest lepiej ale nie idealnie spada prawie na sam dol
Jakies pomysly z plynem ?Soryy ze truje ,ale chyba ASO mnie czeka
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
Doszedlem, juz prawie z wszystkim do ladu
halasuje rolka.
Byłem dzisiaj w serwisie ASO Lodz , mialem jedna kostke nie podlaczona mianowicie czujnik spalania stukiwego. Nie ma widocznej kostki z wiazki przy przepustnicy aby ja podpiac. Czy wszystkie modele KF maja tam wejscie ? Najlepsze , ze bledu nie ma w kompie bo najprawdopodobniej cos jest podladczone w ten czujnik i pracuje prawie dobrze tak mi powiedzieli
Zostawić jak jest czy szukac wejscia, aby to pracowalo na 100 % dobrze , co sie dzieje z moim autem w tej chwili przy takim dziwnym podlaczeniu?
Wielkie dzieki za pomoc !
Byłem dzisiaj w serwisie ASO Lodz , mialem jedna kostke nie podlaczona mianowicie czujnik spalania stukiwego. Nie ma widocznej kostki z wiazki przy przepustnicy aby ja podpiac. Czy wszystkie modele KF maja tam wejscie ? Najlepsze , ze bledu nie ma w kompie bo najprawdopodobniej cos jest podladczone w ten czujnik i pracuje prawie dobrze tak mi powiedzieli
Zostawić jak jest czy szukac wejscia, aby to pracowalo na 100 % dobrze , co sie dzieje z moim autem w tej chwili przy takim dziwnym podlaczeniu?
Wielkie dzieki za pomoc !
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
monter24 napisał(a):Byłem dzisiaj w serwisie ASO Lodz , mialem jedna kostke nie podlaczona mianowicie czujnik spalania stukiwego. Nie ma widocznej kostki z wiazki przy przepustnicy aby ja podpiac. Czy wszystkie modele KF maja tam wejscie ?
nie! nie wszystkie kf mają wyjście pod czujnik spalania stukowego i właśnie z tego względu nie masz żadnych błędów, czyli jest ok.
- Od: 13 sty 2006, 12:36
- Posty: 204
- Auto: xedos 6 V6
Momencik, mialem wymieniny silnik ! Faktycznie moj stary motorek nie ma kabelka idacego przy listwie wtryskiwaczy. Ten silnik natomiast posiada taki kabelek idzie od spodu silnika , ma jeszcze jeden czujnik przy czujniku temperatury, ktorego moja wiazka tez nie miala ta co idzie za kolektorem !
Moje pytanie : Skoro ten silnik jest wyposazony w czujnik spalania stukowego to czy nie nalezy mu go podlaczyc pod ECU aby poprawnie regulowal kat zaplonu . Moze stary motorek technologicznie byl inaczej rozwiazany ? Czy pozostawic jak jest ?
Moje pytanie : Skoro ten silnik jest wyposazony w czujnik spalania stukowego to czy nie nalezy mu go podlaczyc pod ECU aby poprawnie regulowal kat zaplonu . Moze stary motorek technologicznie byl inaczej rozwiazany ? Czy pozostawic jak jest ?
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
monter24 napisał(a):Bylem dzisiaj u mechanika i rozklada rece. Bo woda wylatuje przez wyrownawczya, ale jest zimna a uto nagrzane.
Walnięty korek chłodnicy.
No i przestańcie pisać takie głupoty że płyn nie cofa się ze zbiornika wyrównawczego do układy chłodzenia. Jak silnik się nagrzewa to nadmiar płynu idzie do zbiornika, a jak stygnie to z powrotem wraca do układu. Za to wszystko odpowiadają dwa zawory które są w korku na chłodnicy.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6