spalanie stukowe

Postprzez voytecku » 2 sie 2007, 23:10

BIGer napisał(a):-komp nie ma bledow

Jakby bylo spalanie stukowe, to ECU wywalalby blad P0325 oznaczajacy blad wykryty przez knock sensor czyli wlasnie spalanie stukowe.

BIGer napisał(a):wczoraj przy podjerzdzaniu pod podjazd na 2 biegu przy niskich obrotach tak zagralo jak by 6 murzynow z cymbalkami siedzialo pod maska

Tak jest w kazdym samochodzie jak zle operujesz sprzeglem i gazem.

A moze zle identyfikujesz blad i spalanie stukowe pomylilo Ci sie z czyms innym?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez BIGer » 2 sie 2007, 23:21

voytecku w samochodach siedzie od dziecinstwa w maluchu uwielbialem przestawiac zaplon do granic spalania stukowego i wypalania zaworow:) wlacznie z dziurami w tlokach:) wiec wiem ze w mojej mazdzie xedos wyustepuje spalanie stukowe.!!
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 19:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Postprzez XsiX » 2 sie 2007, 23:35

a ja podobnie jak koledzy też jestem zdania że to może być HLA :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez tomekrvf » 3 sie 2007, 00:45

BIGer napisał(a):tomekrvf
tomekrvf napisał:
TDC


Top Dead Center cyli Górny Martwy Punkt
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez BIGer » 3 sie 2007, 01:20

XsiX napisał(a):a ja podobnie jak koledzy też jestem zdania że to może być HLA

przy obrotach rzedu 900 2biegu i podjazdem pod gorke? a ja jestem pewien ze to spalanie stukowe i bede twierdzil, moze mi ktos pomoze a nie ciagle pisze ze to hla
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 19:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Postprzez XsiX » 3 sie 2007, 09:14

rok temu tez mi sie wydawało że mam spalanie stukowe
jak się duużo później okazało przeskoczył mi pasek rozrządu <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez nor » 3 sie 2007, 11:33

Panewki korbowodowe Ci się kończą, a nie bierze Ci oleju bo masz zalanego motodoktorka. Tyle w temacie.
Co do tego że zęby zgryzłeś przy samochodach to bym polemizował.
Po 1 gdyby to była prawda to byś nie pytał na forum tylko coś z tym zrobił.
Po drugie jeśli znasz się tak na autach to czemu kupujesz cały czas takie wraki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Grzyby » 3 sie 2007, 12:21

BIGer napisał(a):a ja jestem pewien ze to spalanie stukowe i bede twierdzil,

jak jesteś taki pewny i obtrzaskany w samochodach to nie pytaj laików.
Nawet nie wiesz czy masz dobrze ustawiony zapłon i rozrząd ale milion % pewności masz?

Pozazdrościć


P.S.
nor
<spoko>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tomekrvf » 3 sie 2007, 12:27

nor napisał(a):Panewki korbowodowe Ci się kończą, a nie bierze Ci oleju bo masz zalanego motodoktorka. Tyle w temacie.
Co do tego że zęby zgryzłeś przy samochodach to bym polemizował.
Po 1 gdyby to była prawda to byś nie pytał na forum tylko coś z tym zrobił.
Po drugie jeśli znasz się tak na autach to czemu kupujesz cały czas takie wraki?

<lol>
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez BIGer » 3 sie 2007, 13:46

nor napisał(a):Panewki korbowodowe Ci się kończą, a nie bierze Ci oleju bo masz zalanego motodoktorka.


o tak wlalem 4 litry czystego motodoktora,zapomnialem napisac <killer>
nor napisał(a):Co do tego że zęby zgryzłeś przy samochodach to bym polemizował.
Po 1 gdyby to była prawda to byś nie pytał na forum tylko coś z tym zrobił.


chyba po to jest to forum co?nie mialem jeszcze KF i nie znam sie na valkach
zrobilem co moglem benzyna,swiece, bledy kompa

nor napisał(a):Po drugie jeśli znasz się tak na autach to czemu kupujesz cały czas takie wraki?

zawsze sie okazyjnie trafialy a ja lubie reanimowac mazdy

czy moje odpowiedzi odpowiedzialy ci wszystko czy dalej bedziesz sapał do mnie? <dupa>


Grzyby napisał(a):jak jesteś taki pewny i obtrzaskany w samochodach to nie pytaj laików.

jak bym byl taki obyty to bym nie pytal bo co nie zapytasz na tym forum to albo kosz albo glupie dogadowki
Grzyby napisał(a):Nawet nie wiesz czy masz dobrze ustawiony zapłon i rozrząd ale milion % pewności masz?

dlatego pytalem jaki jest prawidlowe ustawienie zaplonu i chociasz tego sie dowiedzialem
Grzyby napisał(a):Pozazdrościć

czego znow jakies aluzje do mnie!!
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 19:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Postprzez Grzyby » 3 sie 2007, 13:54

BIGer napisał(a):czego znow jakies aluzje do mnie!!

niczego.
Po prostu na "dzień dobry" się uparłeś że to spalanie stukowe i żadnych argumentów nie słuchasz.
Twierdzisz tak również pomimo NIE sprawdzenia zapłonu i rozrządu. Więcej – masz milion procent pewności.
Skoro tak to po co będziesz sprawdzał zapłon :)

Bez urazy ale twoje zachowanie samo prowokuje innych forumowiczów.
Miło że posłuchałeś rady i sprawdzisz zapłon i rozrząd.
Zmień jeszcze swoje milionowe przekonanie i będzie ok :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez arni0000 » 3 sie 2007, 14:21

Panowie ja mam podobny problem przy samym odpalaniu słychać taki stukot jak spalanie stukowe trwa to ok 1 sekundę taj jak by zapłon był źle ustawiony. Przy odpalaniu po za tym chodzi super osiągi rewelacja spala trochę oleju gdzieś 2 litry na 10 000 ale słyszałem że te motory tak palą. Ktoś napisał że to panewki się kończą tylko nawet przy 7000 obrotów silnik nie stuka metalicznie ani nie wydaje żadnych dziwnych odgłosów. Wybieram się do Włoch we wrześniu gdzie w jedną stronę mam 2500 i zastanawiam się czy mazda nie zrobi mi niespodzianki.
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 12:53
Posty: 130
Skąd: Bełchatów
Auto: XEDOS 6 2.0 V6

Postprzez BIGer » 3 sie 2007, 14:32

arni0000 napisał(a):słychać taki stukot jak spalanie stukowe trwa to ok 1 sekundę taj jak by zapłon był źle ustawiony


mam cos podobnego ale nie zawsze:)

Grzyby

:D :D :D
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 19:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6