Sondy lambda.
to jak z tym lutowaniem ?,bo jeśli skręcisz kable to z czsem się utlenią o według mnie jeszcze bardziej bedą przekłamywać ,i chyba tylko sygnałowy w tym wypadku nie należy lutować ? bo reszta to raczej niema wpływu to chyba jest tak:biały (2x grzalka), czarny (sygnal), szary(masa),może tu chodzi o przepięcia podczas lutowania ?
tco_tm to chyba dlatego jesli tym sposobem z hamulcem wykasuje się błąd ,to przez jakis czas się niepojawia pomimo uszkodzenia czujnika ,a jak jest z tym wyjmowaniem zworki podczas sprawdzania kodów ,?błedy pojawiają się odrazu?
tco_tm to chyba dlatego jesli tym sposobem z hamulcem wykasuje się błąd ,to przez jakis czas się niepojawia pomimo uszkodzenia czujnika ,a jak jest z tym wyjmowaniem zworki podczas sprawdzania kodów ,?błedy pojawiają się odrazu?
Ostatnio edytowano 23 paź 2005, 09:22 przez pawelc, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):to jak z tym lutowaniem ?,bo jeśli skręcisz kable to z czsem się utlenią o według mnie jeszcze bardziej bedą przekłamywać ,i chyba tylko sygnałowy w tym wypadku nie należy lutować ? bo reszta to raczej niema wpływu to chyba jest tak:biały (2x grzalka), czarny (sygnal), szary(masa),może tu chodzi o przepięcia podczas lutowania ?
nie wiem w czym tkwi przyczyna, ale na opakowaniu i instrukcji do mojego bosha wyraźnie było kilka razy napisane, żeby nielutować a skorzystać ze specjalnej kostki połączeniowej (była w zestawie). stąd na moje nie ma co kombinować.
btw, kto w warszawie dysponuje fantami, dobrą wolą i 5 minutami czasu, żeby sprawdzić mi jedną z sond? obroty zaczęly mi falować ;–(
nor napisał(a):Spróbuj podkrecić obroty na troszke wyższe tą śrubką przy lince gazu. Mi falowały, a jak zacząl gasnąć to to zrobiłem i pomogło i jest ok. Ani razu od tamtej pory mi nie zafalowały i nie zgasł.
dzięki. ale w ten sposób nie dowiem się, czy lambda już jest wypalona
Witam,
Czy ktoś mógłby mnie oświecić. Ile jest sond lambda w xedosie 6 1.6 (wersja 113-konna)?
Z góry dziękuję za pomoc
Czy ktoś mógłby mnie oświecić. Ile jest sond lambda w xedosie 6 1.6 (wersja 113-konna)?
Z góry dziękuję za pomoc
- Od: 7 lis 2006, 17:57
- Posty: 117
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII
Dziękuję za pomoc
- Od: 7 lis 2006, 17:57
- Posty: 117
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII
kwiecień 1994r.
- Od: 7 lis 2006, 17:57
- Posty: 117
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII
a coś nie tak 
- Od: 7 lis 2006, 17:57
- Posty: 117
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII
ok 
- Od: 7 lis 2006, 17:57
- Posty: 117
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII
Serdecznie witam stalem sie od niedawna posiadaczem Mazdy Xedos 2.0 v6 z 93r.
Zauwazylem ze Mazda duzo pali i mocno kompci wiec zrobilem badania i okazalo sie ze siedza obie sondy lambda i teraz mam pytanie bo zakupilem juz sondy ale sa one 3 zylowe a dopiero teraz zauwazylem ze stare sa 4 zylowe i czy to ma jakies wieksze znaczenie czy moge smialo podlanczac ?
Mam jeszcze jeden maly problem a chodzi o to ze samochod wydaje sie byc troszke mulowaty i reaguje tylko na mala ilosc gazu a jak depne do dna to tak jak by sie przyduszal troszke i niechcial isc, kolejna zecza sa wysokie obroty ktore utrzymuja sie tak na 1100-1300 czasami normalnie sapdaja do 700-750. Pomoze mi ktos dowiedzeic sie co jest z tym nie tak ?
Z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam jesli naruszylem w jakis sposob regulamin forum.
Pozdrawiam
Zauwazylem ze Mazda duzo pali i mocno kompci wiec zrobilem badania i okazalo sie ze siedza obie sondy lambda i teraz mam pytanie bo zakupilem juz sondy ale sa one 3 zylowe a dopiero teraz zauwazylem ze stare sa 4 zylowe i czy to ma jakies wieksze znaczenie czy moge smialo podlanczac ?
Mam jeszcze jeden maly problem a chodzi o to ze samochod wydaje sie byc troszke mulowaty i reaguje tylko na mala ilosc gazu a jak depne do dna to tak jak by sie przyduszal troszke i niechcial isc, kolejna zecza sa wysokie obroty ktore utrzymuja sie tak na 1100-1300 czasami normalnie sapdaja do 700-750. Pomoze mi ktos dowiedzeic sie co jest z tym nie tak ?
Z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam jesli naruszylem w jakis sposob regulamin forum.
Pozdrawiam
-
Gość
Oddaj trzyrzyłowe kup czterożyłowe.
Ale można kombinować jeden z przewodów we wtyczce samochodu trzeba podłączyć z masą.
wymiana sond powinna go odmulić troche ale polecam sprawdzić drożność katalizatora.
Oczewiście samochód jest bez lpg i wszystkie filtry zostały wymienione?
A co do obrotów to może pomóc wkręcenie śruby na przepustnicy w trybie diagnostycznym.
Oczewiście zakładając że dolot jest szczelny i wszystkie przewody podcisnieniowe pozakładane.
Ale można kombinować jeden z przewodów we wtyczce samochodu trzeba podłączyć z masą.
wymiana sond powinna go odmulić troche ale polecam sprawdzić drożność katalizatora.
Oczewiście samochód jest bez lpg i wszystkie filtry zostały wymienione?
A co do obrotów to może pomóc wkręcenie śruby na przepustnicy w trybie diagnostycznym.
Oczewiście zakładając że dolot jest szczelny i wszystkie przewody podcisnieniowe pozakładane.
Ostatnio edytowano 9 cze 2007, 21:14 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Narazie niestety musza byc trzyrzyłowe ale przynajmniej przestalo teraz tak dymic z rury wydechowej i na badaniach techniczynych powiedzili mi ze katalizatro jest ok i ze nawet sie mieszcze w jakims nowym przedziale. Oczywiscie filtry wymienilem i niemam lpg a co do obrotow to sprobuje zrobic tak jak mi radzisz.
Bardzo dziekuje za odpowiedz !
Bardzo dziekuje za odpowiedz !
-
Gość
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6