Przewody wysokiego napięcia.
rclmati napisał(a):I dzisiaj mnie to dotknęło... Objawy:
– trzeba dluzej kręcić by zapalił
– jak ruszam nie ma dynamiki
– na wolnych obrotach ( na luzie ) silnik pracuje nierówno
– jak zredukujuje do 2 i chce przyspieszyć samochod ma moment jakby nie reagował na pedał gazu, a po chwili jest ok.
Pow. 2,5-3 tys obrotów jest wszystko ok.
Co moze byc wina takiego stanu rzeczy?
kiedys w kf tez to miałem sprawdź jakie masz obroty w trybie diagnostycznym u mnie to ustalo własnie jak bawiłem sie zapłonem i obrotami
Wszystko jasne. Wina przewodów, odpaliłem silnik i zacząłem po kolei wyciągać fajki. Na jednej widać przeskok iskry, jest przebicie. Na razie popsikałem lakierem poprawiającym izolację na wysokie napięcia, ale dziś bądź jutro kupie przewody. Jakie firmy polecacie? Najlepiej było by NGK ale są drogie.
http://www.e-ngk.pl/rcze31-przewody-zap ... -1027.html
http://www.autosklepbydgoszcz.pl
napisz jeszcze tu kiedys brałem cos koło 200 zł płaciłem
http://www.autosklepbydgoszcz.pl
napisz jeszcze tu kiedys brałem cos koło 200 zł płaciłem
rclmati daj cynę jak założysz nowe kable, jeśli to ich wina to zaoszczędzę trochę sianka
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Jaka powinna być odległość między elektrodą a tą "fajką? w śwecach?
Dopisano 1 wrz 2012, 16:05:
Wymieniłem przewody i Xedos jak nowy viewtopic.php?f=314&t=135055&p=2391565#p2391565
Dopisano 1 wrz 2012, 16:05:
Wymieniłem przewody i Xedos jak nowy viewtopic.php?f=314&t=135055&p=2391565#p2391565
Wymieniłem przewody i żadnej zmiany ale przy okazji zauważyłem, że trzecia świeca pływa w oleju, to na pewno wina uszczelki pod deklem ale czy ta świeca może mieć wpływ na dynamikę jazdy? Sylwo a Ty jak rozwiązałeś problem?
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
powiem Ci, że pracuje równo,
-po pierwsze jak jest ciepły to obroty nie spadają od razu do 750/min tylko przez jakieś 30-40 sekund po wrzuceniu luzu zatrzymują się na ok 1500/min 1200/min,
-po drugie nie ma dynamiki (Ty też to miałeś) po wciśnięciu gazu na 3/4 gorzej ciągnie niż jak lekko dodaję, mocno to czuć przy wyprzedzaniu jakiegoś wolnego pojazdu, po zredukowaniu do dwójki i wciśnięciu gazu na chwile jak by zgasł a potem wyrywa do przodu,po przekroczeniu 3,5rpm już jest ok, -po trzecie po przestanej nocy nie odpala od razu, trzeba dłużej kręcić, po pierwszym odpaleniu już jest okej.
-po pierwsze jak jest ciepły to obroty nie spadają od razu do 750/min tylko przez jakieś 30-40 sekund po wrzuceniu luzu zatrzymują się na ok 1500/min 1200/min,
-po drugie nie ma dynamiki (Ty też to miałeś) po wciśnięciu gazu na 3/4 gorzej ciągnie niż jak lekko dodaję, mocno to czuć przy wyprzedzaniu jakiegoś wolnego pojazdu, po zredukowaniu do dwójki i wciśnięciu gazu na chwile jak by zgasł a potem wyrywa do przodu,po przekroczeniu 3,5rpm już jest ok, -po trzecie po przestanej nocy nie odpala od razu, trzeba dłużej kręcić, po pierwszym odpaleniu już jest okej.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Dokładnie to samo co ja tylko, że mój szarpał. Objawy takie jakby nie chodził jeden gar. Ale skoro pracuje równo... Wyciągnij świecę, wyczyść całe gniazdo, włóż i odpal. Powinno być dobrze, przynajmniej okaże się czy tylko to uległo uszkodzeniu. Ale uszczelka do wymiany jak olej ucieka.
no właśnie chyba ta świeca jest przyczyną... dzisiaj odessałem ten olej z gniazda świecy strzykawką i zauważyłem poprawę, problem nadal jest ale w dużo mniejszej skali, myślę, że to dlatego, że po prostu trzeba by było dokładnie wszystko oczyścić a nie tylko odessać olej, wtedy chyba problem zniknie, już zamówiłem uszczelki pod dekle, przy okazji wymiany wsadzę też nowe świece i wszystko dokładnie oczyszczę. Miejmy nadzieję, że to przyniesie oczekiwany rezultat bo już nie chcę siana na darmo wydawać..
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Pamiętaj kolego, ze jeśli uszczelki , to tylko ori i poszukaj sobie instrukcji jak to montowac, bo na rogach potrzeba dac deczko silikonu. Ja dla pewności jeśli juz zainwestowałes w kable załozył bym nowe świece najlepiej NGK.
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Crenshaw napisał(a):Wymieniłem przewody i żadnej zmiany ale przy okazji zauważyłem, że trzecia świeca pływa w oleju, to na pewno wina uszczelki pod deklem ale czy ta świeca może mieć wpływ na dynamikę jazdy? Sylwo a Ty jak rozwiązałeś problem?
Ciągle z problemami, podejrzewam krokowca...
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4285 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
deejay27 napisał(a):Pamiętaj kolego, ze jeśli uszczelki , to tylko ori i poszukaj sobie instrukcji jak to montowac, bo na rogach potrzeba dac deczko silikonu. Ja dla pewności jeśli juz zainwestowałes w kable załozył bym nowe świece najlepiej NGK.
tak jest! zamówiłem ori, oprócz tego świece NGK i uszczelki pod kolektor dolotowy, bo prawdopodobnie pójdą do śmieci co to montażu to widziałem gdzieś na forum relację z wymiany więc mam nadzieję, że wszystko dobrze pójdzie
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
ostatnio walczyłem z przydławieniem na niskich obrotach wczoraj wieczorem spryskałem woda kabelki i ukazała się dyskoteka wymieniłem na stare i problem zniknął tamte kable miały rok NGK nie przejechałem na nich nawet 10000
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6