Kody błędów (dwu- i czterocyfrowe)
11 Intake air temperature (IAT) sensor Wiring, IAT sensor
14 Barometric pressure (BARO) sensor Wiring, BARO sensor, ECM
22 Fuel shut-off solenoid Wiring, fuel shut-off solenoid
14 Barometric pressure (BARO) sensor Wiring, BARO sensor, ECM
22 Fuel shut-off solenoid Wiring, fuel shut-off solenoid
-
marcelamim
marcelamim jak widzę przepisałeś interpretacje błędów z auto-daty ,to jednak nie jest żaden z tych błędów -uszkodzony jest EGR po zaślepieniu auto chodzi jak powinno ,kody które podałem najprawdopodobniej dotyczą ABS-u -jutro sprawdzę czy da się sprawdzić kody ABS-u metodą opisaną tutaj na forum i ewentualnie spróbuje je wykasować ,co do EGR-a dwa silniki i we dwóch ten sam problem trochę mnie to dziwi ...
Grzyby co do wyrzucenia tematu do kosza to może warto zostawić go dla mających podobny problem ?
Grzyby co do wyrzucenia tematu do kosza to może warto zostawić go dla mających podobny problem ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):chodzi Ci o to?
NIE!
Są na forum tematy o kodach błędów – zastosuj się do regulaminu i dopisz do jednego z nich.
Nie będzie kolejnego .....
pawelc napisał(a):problem jest w tym że jest to rocznik 97 i może być obd2
nie może
Jaki interfej do xedosa 2.0V6 rok 1994? mam euroskan elm 327 pod obd II, mazda ma pod maska inne wejscie, czy moze byc jakas przejsciowka?dodam tylko, ze na necie wyczytalem, ze jest owszem tez pod xedosa ale od 1996r,czyzby bylo tam inne wejscie?
Poprawiłem nazwę tematu, Moderator
Poprawiłem nazwę tematu, Moderator
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
samurajpiotr1 napisał(a):mazda ma pod maska inne wejscie
To jest OBD1
samurajpiotr1 napisał(a):czy moze byc jakas przejsciowka?
Jesli masz zwykly tester OBD2, to nie zadziala. Bawilem sie niedawno testerem, jaki uzywaja w ASO i on mial dwa rodzaje wtyczek.
samurajpiotr1 napisał(a):dodam tylko, ze na necie wyczytalem, ze jest owszem tez pod xedosa ale od 1996r
Bylo napisane, ze OBD2 jest w xedosach od roku 1996? Z tego, co wiem OBD2 mazda zaczela instalowac w swoich modelach dopiero od roku 2001.
samurajpiotr1 napisał(a):czyzby bylo tam inne wejscie?
Poszukaj dla pewnosci po stronie kierowcy w okolicy nawiewow na nogi.
Pozdrawiam,
voytecku.
No właśnie też jestem zdziwiony tym opisem dotyczącym euroskana ELM 327, bo jest napisane, że obsługuje mazde xedos, a w innym zdaniu, że japończyki od roku 1996, a ja również myślałem, że OBD II było w Japońcach znacznie później, widocznie się myliłem.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
samurajpiotr1 napisał(a):a w innym zdaniu, że japończyki od roku 1996
Juz od 1995 samochody na rynek amerykanski sa wyposazone w zlacze OBD2.
samurajpiotr1 napisał(a):OBD II było w Japońcach znacznie później
Na rynek europejski dopiero od roku 2001.
Pozdrawiam,
voytecku.
Mam pytanie, czy istnieje sprzęt, który można podłączyć do OBD I np. Xedosa tak aby zbadać wszystkie parametry pracy silnika itd? Pełno jest dla OBD II, ale one dotyczą nowszych Mazd, bodajże po roku 2002 mazda wprowadziła dopiero OBD II w autach.
Czy wystarczy np przejściówka z OBD I na OBD II – czy istnieje wogóle ?
Czy wystarczy np przejściówka z OBD I na OBD II – czy istnieje wogóle ?
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Speed napisał(a):http://www.allegro.pl/item610148661_star_ii_obd1_skaner_obd_1_mazda_ford.html
Widziałem go, on tylko pokazuje błędy a ja chcę kompleksowy pomiar parametrów pracy silnika.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Macie jakiś pomysł co to za błąd?
http://www.youtube.com/watch?v=BjCoihYqves
Nagranie z telefonu – przepraszam za kiepską jakość.
Mi wychodzi 11 i 21, ale na liście z tego artykułu nie ma takich kodów...
http://www.youtube.com/watch?v=BjCoihYqves
Nagranie z telefonu – przepraszam za kiepską jakość.
Mi wychodzi 11 i 21, ale na liście z tego artykułu nie ma takich kodów...
There are only two things to worry about: either you are well or you are sick. If you are well then there is nothing to worry about. But if you are sick, there are two things to worry about: either you will get well or you will die. If you get well, then there is nothing to worry about. If you die, there are only two things to worry about: either you will go to heaven or to hell. If you go to heaven, there is nothing to worry about. But if you go to hell, you'll be so f...ing busy shaking hands with friends, you won't have time to worry. Why worry!
- Od: 10 wrz 2007, 12:10
- Posty: 82
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 '96 automat
andrewx85 napisał(a):moze to pomoze- najpierw zapala sie raz dlugo co tak jakby oznacza START
Na filmiku nie ma tego pierwszego mignięcia pojawiającego się po włączeniu zapłonu. Nie zdążyłbym tego nagrać
There are only two things to worry about: either you are well or you are sick. If you are well then there is nothing to worry about. But if you are sick, there are two things to worry about: either you will get well or you will die. If you get well, then there is nothing to worry about. If you die, there are only two things to worry about: either you will go to heaven or to hell. If you go to heaven, there is nothing to worry about. But if you go to hell, you'll be so f...ing busy shaking hands with friends, you won't have time to worry. Why worry!
- Od: 10 wrz 2007, 12:10
- Posty: 82
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 '96 automat
Wygląda na to, że nikt nie wie
W takim razie pytanie z innej beczki. Po zresetowaniu kompa błędy jak na razie się nie pojawiły. Czy to oznacza, że jest już wszystko OK? Ile trzeba pojeździć po resecie, żeby komp znowu pokazał te same błędy?
W takim razie pytanie z innej beczki. Po zresetowaniu kompa błędy jak na razie się nie pojawiły. Czy to oznacza, że jest już wszystko OK? Ile trzeba pojeździć po resecie, żeby komp znowu pokazał te same błędy?
There are only two things to worry about: either you are well or you are sick. If you are well then there is nothing to worry about. But if you are sick, there are two things to worry about: either you will get well or you will die. If you get well, then there is nothing to worry about. If you die, there are only two things to worry about: either you will go to heaven or to hell. If you go to heaven, there is nothing to worry about. But if you go to hell, you'll be so f...ing busy shaking hands with friends, you won't have time to worry. Why worry!
- Od: 10 wrz 2007, 12:10
- Posty: 82
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 '96 automat
Powiem Ci, że niewiele wynika z tego filmu. Jak nie chcesz przedłużać przewodów do diody, to zostaw komórkę włączoną przy złączu tak, aby łapało diodę. Poza tym to spowolnienie nie pomaga w odczytaniu.
A co do resetu, to pojawić się mogą od razu lub nigdy:) Zależy od tego, w jakich warunkach błąd wyskakuje.
Z autopsji wiem, że u mnie jak coś wracało, to tak w okolicy 100 km.
A co do resetu, to pojawić się mogą od razu lub nigdy:) Zależy od tego, w jakich warunkach błąd wyskakuje.
Z autopsji wiem, że u mnie jak coś wracało, to tak w okolicy 100 km.
Czege napisał(a):Powiem Ci, że niewiele wynika z tego filmu.
Nie, no aż tak źle to chyba nie jest
Dla ułatwienia, wg mnie wygląda to tak: DKDDKDDK, gdzie D – sygnał długi, K – sygnał krótki. Zakładając, że pierwsza sekwencja jest urwana (nie nagrałem w całości) i bierzemy pod uwagę tylko DDK, daje to kod 21. W tabeli kodów takiego nie ma, stąd mój post
Czege napisał(a): u mnie jak coś wracało, to tak w okolicy 100 km.
Tyle jeszcze nie przejechałem...
There are only two things to worry about: either you are well or you are sick. If you are well then there is nothing to worry about. But if you are sick, there are two things to worry about: either you will get well or you will die. If you get well, then there is nothing to worry about. If you die, there are only two things to worry about: either you will go to heaven or to hell. If you go to heaven, there is nothing to worry about. But if you go to hell, you'll be so f...ing busy shaking hands with friends, you won't have time to worry. Why worry!
- Od: 10 wrz 2007, 12:10
- Posty: 82
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda Xedos 6 1.6 '96 automat
Vince napisał(a):Nie, no aż tak źle to chyba nie jest
No niech będzie. Tragedii nie ma. Ale sekwencji rozgryźć nie umiem:)
Poczekajmy na to, aż wrócą, czego nie życzę

I najlepiej jakbyś nagrał jeszcze raz. Porządnie

Mi wychodzi 12 błąd z tego filmu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6