Podłączenie przewodów podciśnień

Postprzez Barthek » 11 cze 2008, 08:22

Witam,
Mam ogromna prośbę, aby ktoś w swoim ( sprawnym :D ) Xedosie zrobił fotki jak idą wężyki od podciśnień. Widziałem schemat, ale chciałbym zobaczyć fotki jak to powinno wyglądać.
Z góry dzięki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Soluks » 11 cze 2008, 10:16

szczerze to na fotkach za dużo nie zobaczysz bo te weżyki idą w takich miejscach że aparat tego nie uchwyci – weź schemat do ręki i weżyk po wężyku prześwietlaj ( tez za bardzo nie wiedziałem jak powiązać schemat z realem ale po wnikliwych studiach;) udało mi się do wszystkiego dojść – miałem dwa weżyki pozamieniane
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez Barthek » 11 cze 2008, 10:54

No właśnie Soluks, jak zobaczyłem schemat i porównałem z tym co widzę na żywo to ni cholery nie widzę podobieństwa :) Spróbuje trochę postudiować, bo chyba nikomu nie chce się zdejmować dolot aż do przepustnicy i nurkować pod auto żeby strzelić fotki :D Ale jeśli ktoś będzie mógł mi pomóc będę po stokroć wdzięczny :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Soluks » 11 cze 2008, 13:28

ja sobie wymazywałem z kartki weżyki które już sprawdziłem i w ten sposób nawet szybko mi poszło ( aha nie próbuj sciągac weżyka miedzy kolektorami dolotowymi z lewej ( od rozrządu) strony silnika bo u mnie odrazu pekł, od temperatury zrobił się kruchy, musiałem kolektor sciągac i go wymienić na szcześci miałem taki drugi wiec bez "problemów" było a chcialem tylko sprawdzić czy jak dmuchne w jeden to czy tam poleci <lol> także tam napewno nie ściągaj zostaw jak jest ( inaczej nie może iść)
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez zielusX6 » 11 cze 2008, 21:21

witam. tak w temacie chciałbym Was spytac o jedna rzecz. chodzi mi o te wezyki. lacza sie one z takimi dwoma dziwnymi dzwigniami z tylu dolotu. co to jest? i jak to powinno sprawnie dzialac? mam taki problem ze wczesniej ta dzwigienka z lewej zalaczala sie po pewnych obrotach a teraz nie. <killer> szkoda ze nie mam zdjec ale moze wiecie o co mi chodzi pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 11:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez zielusX6 » 11 cze 2008, 21:22

witam. tak w temacie chciałbym Was spytac o jedna rzecz. chodzi mi o te wezyki. lacza sie one z takimi dwoma dziwnymi dzwigniami z tylu dolotu. co to jest? i jak to powinno sprawnie dzialac? mam taki problem ze wczesniej ta dzwigienka z lewej zalaczala sie po pewnych obrotach a teraz nie. <killer> szkoda ze nie mam zdjec ale moze wiecie o co mi chodzi pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 11:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez Wodzu » 11 cze 2008, 21:50

zielusX6 napisał(a):lewej zalaczala sie po pewnych obrotach a teraz nie.

Doładowanie dynamiczne padło "VRIS" czesta przypadlosc naprawa poszukaj na forum byl taki temat
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez waldii » 11 cze 2008, 22:57

Wodzu napisał(a):Doładowanie dynamiczne padło "VRIS" czesta przypadlosc naprawa poszukaj na forum byl taki temat

niestety lub na szczescie w silnikach KF VRISy chodza idealnie i nie ma z nimi problemow.Chociaz u mnie pierwszy padl ale po skasowaniu bledow jest malinka(byly 16 i 24)
waldii
 

Postprzez zielusX6 » 11 cze 2008, 23:16

a kto moze mi sie zabrac za te bledy i je skasowac?? stalowa wola i okolice ewentualnie lublin dzieki za wskazówki waldii
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 11:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez waldii » 11 cze 2008, 23:22

zielusX6 napisał(a):a kto moze mi sie zabrac za te bledy i je skasowac??

sam skasuj.Kluczyk dziesiatka,odkrecasz minusowa kleme z akumulatora,wciskasz pedal hamulca na ok.10sek. zakladasz kleme i jazdaaaaa ;)

a bledy najpierw odczytaj tak
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
waldii
 

Postprzez zielusX6 » 11 cze 2008, 23:32

dzieki wielkie jutro próba pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 11:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez zielusX6 » 11 cze 2008, 23:33

dzieki wielkie jutro próba pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 11:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez waldii » 11 cze 2008, 23:43

zielusX6 napisał(a):jutro próba

no to powodzenia.Odczytaj bledy,skasuj je i po kilku dnach jeszcze raz sprawdz czy wrocily ew.bledy
waldii
 

Postprzez zielusX6 » 12 cze 2008, 18:48

no jestem po próbie skasowania błedow i nic. dalej nie dziala. gdzie jeszcze szukac przyczyny??
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 11:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez zielusX6 » 12 cze 2008, 18:48

no jestem po próbie skasowania błedow i nic. dalej nie dziala. gdzie jeszcze szukac przyczyny??
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 11:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez Yarick » 14 cze 2008, 23:08

możesz to sprawdzić: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ie%F1+vris najszybciej idzie we dwóch , schemat od 2,5 KL ale to to samo. :]
CHOPAK BEDZIE :D Franio już jest ;P
Xed [sprzedany]
G-tech 8,17- 8,36 ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2007, 23:01
Posty: 259
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF

Postprzez Barthek » 16 cze 2008, 08:53

Niestety dalej nie umiem za bardzo się połapać, który wężyk powinien iść w które miejsce.
Patrzyłem na schemat i na przewody i tak chyba z 20 razy :) ale nic z tego. Tak się zastanawiam czy jest na forum może jakiś kolega, który mieszka w okolicach pomiędzy Częstochową a Opolem, który mógłby mi na żywo pomóc – będę bardzo zobowiązany ;)
Druga opcja to czy ktoś ma może fotki wszystkich tych VRIS-ów, solenoidów oraz innych zaworków ze schematu, będzie mi dużo łatwiej – albo jakiś opis jak wyglądają i w którym są dokładnie miejscu, bo schemat schematem a rzeczywisty opis swoją drogą :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Barthek » 18 cze 2008, 08:29

Koledzy proszę, pomóżcie mi zdiagnozować czy jakiś wężyk powinien być naciągnięty na ten obrysowany na biało kruciec. Pierwsze zdjęcie jest z bliska, drugie z większej odległości, na którym widać w którym on jest miejscu (po prawej stronie zdjęcia dalej jest przepustnica).
Z góry sorki za słaba jakość zdjęć z telefonu, ale obiektyw na aparacie który mam nie pozwala zrobić tak blisko zdjęcia.

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6