Gasniecie silnika i nierowne obroty

Postprzez Fasola » 2 sty 2008, 22:46

Gdy odpale rano silnik wchodzi normalnie na okolo 2,5 tys obr/min
pozniej spada po trochu i gasnie...po kolejnym uruchomieniu problem obraca sie w nierowna prace przyokolo 600 obr/min aby silnik nie zgasl trzeba pogazowac delikatnie......Ponadto na cieplym juz nawet silniku przy delikatnym dodawaniu gazu zdaza sie lekkie zabkowanie,przy mocniejszym wcisnieciu problemu nie ma.??
Dodam iz aparat, swiece i kable zostaly wymienione na nowe aparat inny uzywany (wczesniej w ogole nie odpalal) Auto jest tez po zekomej regulacji zaplonu u dobrego fachowca...co o tym myslicie?
Fasola
 

Postprzez Beny » 2 sty 2008, 22:58

a moze przepustnica zasyfiona :| badz sie rozregulowala?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez qbass » 2 sty 2008, 23:27

fasola1980 napisał(a): normalnie na okolo 2,5 tys obr/min
Nie wiem, czy to normalne. Moja ma 1.5k RPM na ssaniu.

Taki temat chyba już czytałem na tym Forum, poszukaj ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Hazu » 2 sty 2008, 23:32

Sprawdź dokładnie dolot czy jest szczelny (przewód gumowy)

No i odczytaj kody błędów może przepływka miała juz dość.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Fasola » 8 sty 2008, 00:45

qbass napisał(a):Nie wiem, czy to normalne. Moja ma 1.5k RPM na ssaniu.


sorka zagalopowalem sie tez tak mam....
Fasola
 

Postprzez DymeK » 15 kwi 2008, 18:15

Hazu napisał(a):Sprawdź dokładnie dolot czy jest szczelny (przewód gumowy)


u mnie był problem czasem jak hamowałem gasł na luzie była to wina nieszczelnego dolotu powietrza miałem pękniecie dość spore na tej gumowej harmonijce za filtrem powietrza a od niego odchodzi jeszcze jeden gumowy wężyk do silnika
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez mickey00 » 16 kwi 2008, 17:25

Potwierdzam to co napisał Dymek – właśnie przerabiałem to samo! Problemy zaczęły się po tym jak Xedzik wrócił z warsztatu po wymianie uszczelek pod pokrywami. Falujące obroty i gaśnięcie przy hamowaniu :( pojechałem do 2 kolesia i okazało się że jest pęknięty gumowy przewód dolotu – pewnie gość który składał silnik po wymianie uszczelek nie obszedł się z nim delikatnie! :(
Początkujący
 
Od: 28 sty 2008, 19:27
Posty: 19
Skąd: Nowy Dwór Gdański
Auto: Mazda Xedos 2.0i V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6