Odpalanie – problemy

Postprzez Cichy1977 » 17 paź 2006, 11:02

właśnie zmieniłem gumke pod korkiem i chyba zaczeło si ew końcu robić podciśnienie zrobiłęm jak na razie jedną próbe odpalenia ale chyba lipa nei moge wiecej testów przeprowadzić bo jestem w pracy ale po 15 zobacze czy to dąło efekt czy nie :( ale coś mi sie zdaje że chyab d... zatem czekam na rady co sprawdzić co zrobić czy ewentualnie to może być coś takiego że jest zabezpieczenie w samochodzie i podczas kręcenia spada napieci ei układ dopiero wtedy załancza pompke bo wydaje mi się że po przekręceniu kluczyka pompka nie działa nie śłychac jej moze to to juz sam głupi jestem
Początkujący
 
Od: 21 cze 2006, 21:20
Posty: 18
Auto: xedos 2.0 V6 94

Postprzez Cichy1977 » 17 paź 2006, 22:10

lipa nadal to samo zawsze tyle samo obrotów rozrusznika i dopiero odpala najpierw zanim zastartuje jakis jeden obrót jest słychac jakby delikatnei załąpał i zachwile juz odpala Co to moze by gdzie szukac przyczyny :( ???
Początkujący
 
Od: 21 cze 2006, 21:20
Posty: 18
Auto: xedos 2.0 V6 94

Postprzez Cichy1977 » 18 paź 2006, 10:14

mm nei wiem czy to ma jakiś wpływ na odpalanie al emój pasek klinowy nie wyglada najlepeij co jakis czas zamiast torów jest po prostu łysy moze to ma jakis wpływ moze śłizga sei i zasłabo ładuej podczas odpalania ??
Początkujący
 
Od: 21 cze 2006, 21:20
Posty: 18
Auto: xedos 2.0 V6 94

Postprzez Grzyby » 18 paź 2006, 10:21

Cichy1977 napisał(a):Wydaje mi sie że to ta przyczyna

Zły trop wg mnie.
W momencie kiedy w zbiorniku masz podciśnienie pompka musi pokonać jego opór przy swojej pracy, więc jego brak powinien działać na korzyść.
U mnie baaaardzo rzadko jest podciśnienie. Raptem kilka razy zaobserwowałem to zjawisko.


Cichy1977 napisał(a):zasłabo ładuej podczas odpalania

Ładowanie nie ma związku z momentem odpalania. Ale jak pasek jest kiepski to zacząłbym od niego.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez wojowniczek » 19 paź 2006, 23:28

Cichy1977
może wiele nie pomogę, ale przetestuj:
– odkręć korek i odpal auto
– podpompuj paliwo na pompce filtra
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez Cichy1977 » 21 paź 2006, 19:45

pompka filtra a gdzie tego szuka c??
Początkujący
 
Od: 21 cze 2006, 21:20
Posty: 18
Auto: xedos 2.0 V6 94

Postprzez bazakbal » 22 paź 2006, 20:01

wojowniczek napisał(a):podpompuj paliwo na pompce filtra



Cichy1977 napisał(a):pompka filtra a gdzie tego szuka c


nigdzie, tożto benzyna <killer>
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 12:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez Cichy1977 » 23 paź 2006, 13:39

Moze ktoś ma jeszcze jakieś pomysły gdzi eszukac przycyznny
Początkujący
 
Od: 21 cze 2006, 21:20
Posty: 18
Auto: xedos 2.0 V6 94

Postprzez bazakbal » 23 paź 2006, 14:11

spóbuj przed odpalenem przekręcić kluczyk w pozycję zapłon odzekać chwilę i zrób tak klika razy a następnie uruchom silnik...
a tak w ogóle to nie wiem dlaczego się czepiłeś układu paliwowego
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 12:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez stanbart » 8 lut 2007, 17:37

AAAA Witam w klubie Kol. CICHY, złapałem identyczny problem. Czy już znalazłeś lekarstwo na trudności z odpalaniem, obojętnie zimny czy ciepły. Proszę o podpowiedz........twoją lub kogoś kto ten problem zna. Przy okazji, czy ktoś ma jakiś schemat układu podłączeń wszelkich przewodów podciśnienia silnika xedosa 6 2.0 24V 93 r...
stanbart
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2006, 18:14
Posty: 11
Skąd: dołhobyczów
Auto: mazda xedos 6, 2,0 24V,93r.gaz

Postprzez stanbart » 26 lut 2007, 13:20

Noooo dziękuję za brak jakichkolwiek podpowiedzi, szczególnie tobie cichy. Ja znalazłem problem i tu ukłon w stronę Marka i Kruka dobrze kombinowali. Znalazłem aż złapałem przziębienie z łamaniem zawiasów. Bazakbal miał rację w stosunku do cichego, nic z układem paliwowym he he he..........
Ostatnio edytowano 26 lut 2007, 13:59 przez stanbart, łącznie edytowano 1 raz
stanbart
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2006, 18:14
Posty: 11
Skąd: dołhobyczów
Auto: mazda xedos 6, 2,0 24V,93r.gaz

Postprzez D4r3k » 26 lut 2007, 13:36

Podcisnienie zostaw w spokoju !!! <glupek2> <diabełek> Ono moze dzialac tylko na niekozysc.
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2006, 08:55
Posty: 50
Skąd: Jarosław
Auto: Mazda 6 06' 2.0

Postprzez stanbart » 26 lut 2007, 14:02

he he he znalazłem na czujniku położenia przepustnicy bez jakichkolwiek wymian. Silnik xedosa odpala jak dziecko, obojętnie na zimnym przy minus 15, czy na ciepłym.

A propo EEE – " D4r3k" nie wciskaj mi takich ikon jak nie znasz tematu. Podciśnieniowe były mi potrzebne dla sprawdzenia podłączeń po poprzednim użytkowniku i obecnym remoncie głowic.
Pozdrawiam.
stanbart
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2006, 18:14
Posty: 11
Skąd: dołhobyczów
Auto: mazda xedos 6, 2,0 24V,93r.gaz

Postprzez karbo » 28 lut 2007, 01:19

witam,

a wracając do TPS-a, jaka powinna być jego wartość na wolnych obrotach silnika wg producenta??
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2006, 11:01
Posty: 25
Skąd: Opole
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 1993r

Postprzez D4r3k » 28 lut 2007, 21:44

stanbart napisał(a):he he he znalazłem na czujniku położenia przepustnicy bez jakichkolwiek wymian. Silnik xedosa odpala jak dziecko, obojętnie na zimnym przy minus 15, czy na ciepłym.

A propo EEE – " D4r3k" nie wciskaj mi takich ikon jak nie znasz tematu. Podciśnieniowe były mi potrzebne dla sprawdzenia podłączeń po poprzednim użytkowniku i obecnym remoncie głowic.
Pozdrawiam.


Kolego, spokojnie nie rzucaj sie jak nie znasz tematu :p chodzilo mi o podcisnienie w baku :)
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2006, 08:55
Posty: 50
Skąd: Jarosław
Auto: Mazda 6 06' 2.0

Postprzez warszawin » 29 mar 2007, 17:34

Czy powyższe wywody o TPS-ie i złym odpalaniu Xedosa mogą być wskazówką również dla mnie.
Moja mazda nie odpala odrazu na zimno. Muszę długo pokręcić i dopiero zaskoczy. Potem jest super, na ciepło za każdym dotknięciem rozruchu. Podpowiedzcie proszę.
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2005, 15:57
Posty: 31
Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF CA '92r LPG
MPV LX 3.0 V6 '04r

Postprzez Hazu » 29 mar 2007, 19:51

warszawin napisał(a):Potem jest super, na ciepło za każdym dotknięciem rozruchu

ale na lpg podejrzewam.
Prawdopodobnie masz oszczędną wersję instalacji lpg II lub też I gen( Brak emulacji wtrysków itp.).

Możesz spróbować przełączać na Pb zanim wyłączysz silnik na dłuższy postój.
Mogą też zapiekać się wtryskiwacze po dłuższej jeżdzie na lpg.
Tak czy inaczej powyższa porada może pomóc.

Ps.
A jeszcze jedno :
może ty zawsze uruchamiasz na lpg? – to wtedy twój problem jest rzeczą normalną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez warszawin » 30 mar 2007, 17:24

Niestety nie trafiłeś. Instalaca LPG jest wpełni automatyczna, za każdy razem uruchamia się na benzynie i przy 20 stopniach temperatury silnika przełącza na GAZ.
I to działa bez problemu. Jeszcze do niedawna było idealnie, teraz nie jest. Ale gdyby na zimnym silniku dostawały się dwa czynniki (Pb i LPG) do silnika to jest to możliwe. Choć musiał bym mieć nieszczelne zawory a instalacja gazowa ma ok. półtora roku. A co do emulacji wtrysku to mam dwie listwy zaworowe po trzy zaworki na stronę i centralne odcięcie na parowniku. Więc LPG odpada.
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2005, 15:57
Posty: 31
Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF CA '92r LPG
MPV LX 3.0 V6 '04r

Postprzez Hazu » 30 mar 2007, 20:47

warszawin napisał(a):A co do emulacji wtrysku to mam dwie listwy zaworowe po trzy zaworki na stronę i centralne odcięcie na parowniku.

to są listwy wtryskiwaczy gazowych.

Polecam jednak pojeździć trochę na benzynie przed pozostawieniem na dłuższy postój.
– wtedy będzie można wykluczyć niewłaściwe ustawienie instalacji gazowej.

Można też sprubować uruchomić zimny silnik w trybie awaryjnym tylko na lpg.

Jeżeli to nie pomoże to należy odczytać kody błędów – to powinno wszystko wyjaśnić (może czujnik temperatury nie działa prawidłowo)
Ostatnio edytowano 30 mar 2007, 21:17 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez warszawin » 30 mar 2007, 20:59

Kody błędów sprawdzę jak tylko znajdę chwilę.
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2005, 15:57
Posty: 31
Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF CA '92r LPG
MPV LX 3.0 V6 '04r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6