Odpalanie – problemy
Taki dziwny objaw zaobserwowałem.
Jak odpalam swoją strzałę, to gaśnie jak nie przytrzymam pedłaem gazu obrotów po odpaleniu. Po pierwszym zakręceniu i porażce, następnie muszę chwilę kręcić zanim zaskoczy.
TPS trzyma obroty na sztywno 800, więc to chyba nie tu jest problem.
Aparat zapłonowy się kończy?
Jak odpalam swoją strzałę, to gaśnie jak nie przytrzymam pedłaem gazu obrotów po odpaleniu. Po pierwszym zakręceniu i porażce, następnie muszę chwilę kręcić zanim zaskoczy.
TPS trzyma obroty na sztywno 800, więc to chyba nie tu jest problem.
Aparat zapłonowy się kończy?
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
Ja bym się pokusił o proste zprawdzenie TPSa, czyli podłączenie mostka TEN-GND i przekręcenie kluczyka, jeśli wentylator nie działa to jest ok z TPSem. No i może to być złe ustawienie zapłonu (wg serwisówki) można też sprawdzić.
luca napisał(a):Taki dziwny objaw zaobserwowałem.
Jak odpalam swoją strzałę, to gaśnie jak nie przytrzymam pedłaem gazu obrotów po odpaleniu. Po pierwszym zakręceniu i porażce, następnie muszę chwilę kręcić zanim zaskoczy.
TPS trzyma obroty na sztywno 800, więc to chyba nie tu jest problem.
Aparat zapłonowy się kończy?
zdarza mi się to czasami ale tylko na ciepłym motorze, wówczas odpalam "z przygazowaniem" jak w malaczu heheh
na zimnym nie występuje
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Poszukaj w archiwum.A co to jest TPS?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Carrrlos napisał(a):luca napisał(a):Taki dziwny objaw zaobserwowałem.
Jak odpalam swoją strzałę, to gaśnie jak nie przytrzymam pedłaem gazu obrotów po odpaleniu. Po pierwszym zakręceniu i porażce, następnie muszę chwilę kręcić zanim zaskoczy.
TPS trzyma obroty na sztywno 800, więc to chyba nie tu jest problem.
Aparat zapłonowy się kończy?
zdarza mi się to czasami ale tylko na ciepłym motorze, wówczas odpalam "z przygazowaniem" jak w malaczu heheh
na zimnym nie występuje
Bo to tylko na ciepłym silniku występuje ten problem jeśli winą jest TPS...
Jaksa napisał(a):Poszukaj w archiwum.A co to jest TPS?
To żeś pomógł koledze
marek napisał(a):Carrrlos napisał(a):luca napisał(a):Taki dziwny objaw zaobserwowałem.
Jak odpalam swoją strzałę, to gaśnie jak nie przytrzymam pedłaem gazu obrotów po odpaleniu. Po pierwszym zakręceniu i porażce, następnie muszę chwilę kręcić zanim zaskoczy.
TPS trzyma obroty na sztywno 800, więc to chyba nie tu jest problem.
Aparat zapłonowy się kończy?
zdarza mi się to czasami ale tylko na ciepłym motorze, wówczas odpalam "z przygazowaniem" jak w malaczu heheh
na zimnym nie występuje
Bo to tylko na ciepłym silniku występuje ten problem jeśli winą jest TPS...
Nie qmam co wspólnego ma ciepły silnik z TPSem.
U mnie ten sam efekt (plus szarpanie w niskim zakresie obrotów
Nie qmam co wspólnego ma ciepły silnik z TPSem.
Bo czujnik położenia przepustnicy wysyła sygnał wtedy gdy gaz jest puszczony ale silnik odbiera dwa sygnały sterujące: z bypassa przy zimnym silniku i z tpsa przy ciepłym. Dlatego źle wyregulowny tps stwarza problemy tylko przy ciepłym silniku
Luca, nie przejmuj sie za bardzo. Takie sytuacje zdarzają się przy mikserze na przepustnicy (tudzież w jej sąsiedztwie). Jesli przy trybie diagnostycznym nie widać stresów z TPSem, to nie ma co w niego łap pchać.
Pozdr.
SM
Pozdr.
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Ja miałem podobny problem. I się okazało że padł akumulator. Teraz madzia pali bez problemów.
-
Gość
Jednego nie rozumiecie. Jesli czasami cos dziala nie tak, to znaczy, ze gdzies jest problem. Warto wtedy auto dobrze sprawdzic i wyregulowac. Z braku czasu dopiero wyjazd nad morze zmusil mnie do dokladnego sprawdzenia auta i regulacji – ponad 600km w jedna strone. Zrobilem to w 2 dni przed wyjazdem (sob i niedz), a moje 2.5 odplacilo mi sie srednim spalaniem 7L/100km, a wolno nie jezdze. 
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Mam problem z odpaleniem zanim silnik zapali musi chwiel pokręcic i tak jest za każdym razem czy zimny czy ciepły w pierwszej chwili myślałem że moze jest jakiś układ który powoduje że nie od razu załancza się pompka ale to chyba nie to w końcu sprawdziłem czy po odkręceniu korka jest charakterystyczne zasanie powietrza ale nie ma
w czym moze być przycyzna że nie ma podciśnienia w baku Proszę o pomoc
w czym moze być przycyzna że nie ma podciśnienia w baku Proszę o pomoc
- Od: 21 cze 2006, 21:20
- Posty: 18
- Auto: xedos 2.0 V6 94






Wiele podobnych pytań/podpowiedzi możesz znaleść na FORUM.
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
występuje dokładnei zawsze tak samo niezeleżnie od satnu paliwa. Nie wiem jakie mam ciśnienie na cylindrach bo samochód dopiero mam dwa dni ale nie sadze żeby było coś nei tak z ciśnieneim w cylindrach bo samochód chodzi równo można powiedzieć idelanie ma 176 tkm przejechane. Paliwo raczej pewne a po za tym tankowane w dwóch róznych miejscach jak do tej pory. Rozrusznik kręci bardzo szybko. Przewody na pierwszy rzut oka ok. Nie wiem nie sprawdałem aparatu zapłonowego (zabardzo nie wiediząłbym jak by sie za to wziaść)
wydaje mi się że to raczej coś z podciśnieniem w baku którego po prostu nie ma po prostu za kazdym razem pompka musi podpąpować paliwo praktycznie tyle samo przekręceń rozrusznika i zapala bez problemowo równiutko. Jak odkręcam bak powino być słychać zaciąganie powietrza przynajmniej tak miałem w dwóch poprzednich mx3 tam sało jak nie wiem co a tu nic korek lekko się odkręca.
Wydaje mi sie że to ta przyczyna no al eoceńcie sami ja nie jetsem jakimś znawcą i to są tylko moje domysły. Ewentualnie pytanko gdzie można szukać przyczyny braku podciśnienia w baku czy to ten korek w lewu jest do d... czy moze jakis zawór gdizęs jest lub ewentyualnei gdiz eszukać nieszczelności??
no chyab że uwarzacie że to gdzieś indziej lezy przyczyna HELP ME
wydaje mi się że to raczej coś z podciśnieniem w baku którego po prostu nie ma po prostu za kazdym razem pompka musi podpąpować paliwo praktycznie tyle samo przekręceń rozrusznika i zapala bez problemowo równiutko. Jak odkręcam bak powino być słychać zaciąganie powietrza przynajmniej tak miałem w dwóch poprzednich mx3 tam sało jak nie wiem co a tu nic korek lekko się odkręca.
Wydaje mi sie że to ta przyczyna no al eoceńcie sami ja nie jetsem jakimś znawcą i to są tylko moje domysły. Ewentualnie pytanko gdzie można szukać przyczyny braku podciśnienia w baku czy to ten korek w lewu jest do d... czy moze jakis zawór gdizęs jest lub ewentyualnei gdiz eszukać nieszczelności??
no chyab że uwarzacie że to gdzieś indziej lezy przyczyna HELP ME
- Od: 21 cze 2006, 21:20
- Posty: 18
- Auto: xedos 2.0 V6 94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6