Lowiec napisał(a):Wydaje mi się że bardziej będzie to wina termostatu.
Za akumulatorem stojąc przodem do auta jest kostka z której jedne kable idą "w błotnik" a drugie w komorę silnika, by ją zobaczyć może będziesz musiał wyjąc aku.
Koszta wymiany czujnika temperatury przy termostacie są niewielkie.
PROBLEM ROZWIAZANY!
Przyczyny są dwie.A więc tak,wykręciłem termostat,dokręciłem obudowę do bloku,odpaliłem auto bez niego-pełny obieg czyli górny wąż chłodnicy gorący,chłodnica gorąca,dolny wąż chłodnicy gorący. Przedtym miałem górny wąż gorący,chłodnica i dolny wąż zimne-więc pierwsza przyczyna termostat nie otwiera pełnego obiegu-do wymiany!
Druga przyczyna nie załączjącego wentylatora chłodnicy-zaśniedziała kostka od wentylatora,ta pod akku-wyczyszczona działa!
Wszystko niby proste, a już w panice kupiłem termowłącznik wentylatora który wcale mało nie kosztuje-w Intercarsie 85zł (udało sie zwrócic)
