Xedos 6 dławi się na gazie od 1000-2500rpm
Strona 1 z 1
Wtiam. W sobotę kupiłem xedosa 2.0v6 gaz sekwencja od staga 300plus. Cena była zaniżona z powodu braku przeglądu i problemów z układem kierowniczym co już rozwiązałem. Martwi mnię jednak bardziej to, że właśnie na gazie dławi mi sie strasznie przy przyspieszaniu. Najpierw myślałem że moze to być wina gazu ponieważ pierwsze tankowanie musiałem odbyć na stacji która nawet nie miała nazwy i z góry zrzuciłem to na zły gaz. Lecz tamten gaz wyjechałem i dzisiaj zatankowałem na statoilu i problem ten sam. Oczywiście na benzynie problem całkowicie znika. Pomóżcie prosze bo z zakupu jestem bardzo zadowolony, autko jeszcze bardziej mi się podoba i chciałbym żeby wreszcie jezdziło jak powinno. Z góry dziękuje za pomoc.
- Od: 18 gru 2015, 20:05
- Posty: 11
- Skąd: Śrem. Wielkopolska
- Auto: Xedos 6, 2.0v6, 1993r.
Na początek sprawdź stan filtrów jeśli to nie pomoże to udaj się do gazownika na regulację
Lepiej powiedz jaką masz instalację gazową, jaki wtrysk gazu oraz sterownik.
Dławienie się na tej granicy obrotów może wynikać z za małej dawki gazu bądź za dużej, filtry sprawdzić tj fazy ciekłej jak i lotnej,założę się że ciekłej jest zabity na maxa.
Warto by było abyś napisał skąd jesteś w swoim profilu, może mieszkasz gdzieś koło nas i może ktoś Ci pomoże za piwo
Dławienie się na tej granicy obrotów może wynikać z za małej dawki gazu bądź za dużej, filtry sprawdzić tj fazy ciekłej jak i lotnej,założę się że ciekłej jest zabity na maxa.
Warto by było abyś napisał skąd jesteś w swoim profilu, może mieszkasz gdzieś koło nas i może ktoś Ci pomoże za piwo
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Tak więc dałem do gazownika wczoraj. Przed chwilą odebrałem i wymienił mi filtry i wyregulował gaz. Ale zaznaczył że mam kable do wymiany. I postraszył mnie że takie kable będą na zamówienie i moga ok 300zł kosztować . Czy to prawda? Czy koleś sie poprostu nie zna na xedosach bo jednak to już jest troche sianka za zwykłe kable...
- Od: 18 gru 2015, 20:05
- Posty: 11
- Skąd: Śrem. Wielkopolska
- Auto: Xedos 6, 2.0v6, 1993r.
Na zamówienie to raczej, bo w sklepach na półkach niestety nie leżą. A cena 300 to trochę Cię postraszył (chyba, że u niego z wymianą
) Zamów sobie NGK i będziesz miał spokój. A jak z pracą silnika teraz?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Przejechałem już ok 100km. I jest duża poprawa ponieważ już tak sie nie dławi. Lecz nadal nierówno przyspiesza i praca silnika jest nierówna na postoju jak i przy przyspieszaniu. Ten gazownik stwierdził że bez wymiany tych kabli tak będzie ponieważ iskry gdzies uciekają. Po niedzieli planuję zamówić te kable i dam do wymiany i wtedy zobaczymy. Mam nadzieję że po tym już tylko bede się cieszył jazdą ;>.
- Od: 18 gru 2015, 20:05
- Posty: 11
- Skąd: Śrem. Wielkopolska
- Auto: Xedos 6, 2.0v6, 1993r.
Uciekają bo pewnie gdzieś są przebicia, kable możesz wymienić sobie sam i nie płacić mechanikowi. Trwało będzie to 5 minut, na kopułce(apart zapłonowy) masz kolejność zapłonu, (kable NGK też mają zaznaczone który kabel na który cylinder. Kolejność cylindrów w V to od góry 1,3,5, dół 2,4,6 i zrobione 
Polecam od razu wymienić też cewkę nie powinno być dużo drożej z nią
.
Polecam od razu wymienić też cewkę nie powinno być dużo drożej z nią
Dzięki za zainteresowanie. Póki co to czekam aż mi te kable przyjdą i dzisiaj oddałem madzie bo musiał mi sprawdzić luz na sworzniu i do tego wskażnik paliwa mi nie działał . Dodatkowo miałem dziurawy wydech na plecionce tu od silnika odrazu i mechanik też ma go dac do kolesia od wydechów. A kable mam nadzieje wielką że uda mi sie to zrobić jeszcze w tym roku...
- Od: 18 gru 2015, 20:05
- Posty: 11
- Skąd: Śrem. Wielkopolska
- Auto: Xedos 6, 2.0v6, 1993r.
Witam jestem miło zaskoczony ponieważ po wymianie kabli problem przerywania na gazie zniknął całkowicie... Teraz przyspiesza równo jak i na wolnych obrotach nie przerywa. Mam jeszcze pare rzeczy do zrobienia w niej jak np. wskażnik paliwa... Mechanik wymienił jakąś płytkę z tyłu ale nadal nie działa i stwierdził, że bez wymiany pływaka się nie obejdzie... Oponki przednie również na dniach wymienie bo są łyse
. Ale teraz jazda jest przyjemnością i coraz bardziej mi sie autko podoba
. Oby jak najdłużej mnie nie zawiodła.
- Od: 18 gru 2015, 20:05
- Posty: 11
- Skąd: Śrem. Wielkopolska
- Auto: Xedos 6, 2.0v6, 1993r.
Cześć
Co do poziomu paliwa w baku jest taki już wątek w którym jest opisane po kolei co sprawdzić aby naprawić. Poszukaj kolego.
Często jestem też w Śremie. Praktycznie co tydzień ale jakoś Twojego Xeda nie widziałem. Jak co to zawsze gdzieś tam możemy się spotkać
Co do poziomu paliwa w baku jest taki już wątek w którym jest opisane po kolei co sprawdzić aby naprawić. Poszukaj kolego.
Często jestem też w Śremie. Praktycznie co tydzień ale jakoś Twojego Xeda nie widziałem. Jak co to zawsze gdzieś tam możemy się spotkać
- Od: 18 paź 2015, 09:10
- Posty: 42
- Skąd: Grodzisk Wlkp.
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6