Witam
Swapnałem z B6 na KL, u siebie nie miałem immo ale w Xedosie z którego mam podzespoły (ECU wiązka przepływka i aparat zapł) immobiliser był. Przez to nie mogę odpalić silnika. Kręci ale nie ma iskry.
Czy ktoś wie co w takiej sytuacji mam zrobić? Jak działa immo w xedosie? Jest zapisane w kompie silnika? Jeśli tak to może jak kupie nowy ECU z auta bez immo to odpali?
Czy może jest jakiś inny sposób na ominięcie immobilisera??
Pozdrawiam
Immobiliser nie pozwala odpalić silnika po swapie.
Strona 1 z 1
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Musisz miec komplet – sterownik silnika + sterownik immo. Tworza one nierozlaczna pare. Jezeli nie masz sterownika immo od Twojego ECU to nic nie zrobisz. Masz trzy wyjscia:
– kupic sterownik immo z tej samej parafii (scisle sterownik immo, ktory chodzil z tym ECU)
– kupic inny ECU z jego sterownikiem immo
– kupic ECU bez immo (pewnie bedzie sie roznic wiazka)
– kupic sterownik immo z tej samej parafii (scisle sterownik immo, ktory chodzil z tym ECU)
– kupic inny ECU z jego sterownikiem immo
– kupic ECU bez immo (pewnie bedzie sie roznic wiazka)
noo dokladnie, przez te pare dni doszedlem do identycznych wniosków.
I padło na opcję numer 1:
-stacyjka z kluczykami
-sterownik immo
-wiązka kokpitu
-skrzynka bezpieczników
Wszystko z tego samego auta z którego mam ECU i wązke.
Z tymi bebechami powinien palić
W każdym razie dziękuję za odpowiedź, to temat gdzie mało kto ma coś mądrego do powiedzienia.
Pozdrawiam!
I padło na opcję numer 1:
-stacyjka z kluczykami
-sterownik immo
-wiązka kokpitu
-skrzynka bezpieczników
Wszystko z tego samego auta z którego mam ECU i wązke.
Z tymi bebechami powinien palić
W każdym razie dziękuję za odpowiedź, to temat gdzie mało kto ma coś mądrego do powiedzienia.
Pozdrawiam!
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Moim zdaniem najprościej będzie Ci kupić ECU niż się bawić z wymianą wiązki, skrzynkami i innym pierdołami.
Przy zakupie stacyjki wypadało by kupić również wszystkie zamki, chyba że chcesz mieć dwa klucze.
Przy zakupie stacyjki wypadało by kupić również wszystkie zamki, chyba że chcesz mieć dwa klucze.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Stacyjki (i anteny) nie musisz przekładać. Jeśli masz dwa kluczyki z dawcy (muszą mieć inne ID, więc odpada rzemieślnicza "kopia"), to dopiszesz stary kluczyk do "nowego" immoblizera. Trzeba tylko pobawić się w przełączanie anten-stacyjek podczas programowania. Jeśli masz jeden kluczyk, to będzie potrzebny specjalny kod z ASO na podstawie numeru nadwozia, ale też będziesz mógł wpisać stary kluczyk do nowego immo.
Poszukaj w sieci opisu wpisywania kluczyków do systemu Mazda MIS Temic.
Poszukaj w sieci opisu wpisywania kluczyków do systemu Mazda MIS Temic.
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6