Immobiliser nie pozwala odpalić silnika po swapie.

Postprzez Setritus » 16 lip 2013, 19:45

Witam
Swapnałem z B6 na KL, u siebie nie miałem immo ale w Xedosie z którego mam podzespoły (ECU wiązka przepływka i aparat zapł) immobiliser był. Przez to nie mogę odpalić silnika. Kręci ale nie ma iskry.

Czy ktoś wie co w takiej sytuacji mam zrobić? Jak działa immo w xedosie? Jest zapisane w kompie silnika? Jeśli tak to może jak kupie nowy ECU z auta bez immo to odpali?

Czy może jest jakiś inny sposób na ominięcie immobilisera??
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez sq2jul » 18 lip 2013, 11:10

Musisz miec komplet – sterownik silnika + sterownik immo. Tworza one nierozlaczna pare. Jezeli nie masz sterownika immo od Twojego ECU to nic nie zrobisz. Masz trzy wyjscia:

– kupic sterownik immo z tej samej parafii (scisle sterownik immo, ktory chodzil z tym ECU)
– kupic inny ECU z jego sterownikiem immo
– kupic ECU bez immo (pewnie bedzie sie roznic wiazka)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Setritus » 19 lip 2013, 00:27

noo dokladnie, przez te pare dni doszedlem do identycznych wniosków.
I padło na opcję numer 1:
-stacyjka z kluczykami
-sterownik immo
-wiązka kokpitu
-skrzynka bezpieczników
Wszystko z tego samego auta z którego mam ECU i wązke.

Z tymi bebechami powinien palić ;)
W każdym razie dziękuję za odpowiedź, to temat gdzie mało kto ma coś mądrego do powiedzienia.
Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez radar88 » 22 lip 2013, 14:52

Moim zdaniem najprościej będzie Ci kupić ECU niż się bawić z wymianą wiązki, skrzynkami i innym pierdołami.

Przy zakupie stacyjki wypadało by kupić również wszystkie zamki, chyba że chcesz mieć dwa klucze.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Paweł » 22 lip 2013, 17:48

Stacyjki (i anteny) nie musisz przekładać. Jeśli masz dwa kluczyki z dawcy (muszą mieć inne ID, więc odpada rzemieślnicza "kopia"), to dopiszesz stary kluczyk do "nowego" immoblizera. Trzeba tylko pobawić się w przełączanie anten-stacyjek podczas programowania. Jeśli masz jeden kluczyk, to będzie potrzebny specjalny kod z ASO na podstawie numeru nadwozia, ale też będziesz mógł wpisać stary kluczyk do nowego immo.

Poszukaj w sieci opisu wpisywania kluczyków do systemu Mazda MIS Temic.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6