Gasnie przy wbijaniu biegu (CA KF)

Postprzez nemo47 » 23 cze 2008, 09:20

Nie wiem co sie stalo ale mam takie dziwne objawy w aucie ze jak odpalam silnik to obroty spadaja na ok.500 na biegu jalowym a jak tylko wrzuce D(automat) to auto momentalnie dlawi sie i gasnie.na wstecznym czasem gasnie a czasem nie ale przewaznie dlawi sie strasznie.prosze o pomoc
Mazda for life:D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 kwi 2008, 18:04
Posty: 9
Auto: mazda XEDOS 6 2.0 v6 automat

Postprzez es » 23 cze 2008, 11:01

Masz za niskie wolne obroty. To pewne. Do sprawdzenia jest "podbicie" obrotow w momencie przesuwania shiftera. W pontiacu od ustawienia biegu do faktycznego wykonania polecenia przez skrzynie uplywa chwila. W tym czasie komputer juz wie, ze wlaczam bieg i podnosi nieco obroty. Widze dwa miejsca, to umieszczenia "rozumu – wlacznika" – przy shifterze lub na samej skrzyni przy wybieraku.

Zacznij jednak od poniesienia obrotow. Na forum na pewno sa informacje na ten temat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez qbass » 23 cze 2008, 13:07

Wyreguluj wolne obroty, jak pisze kolega es.
Instrukcję znajdziesz zapewne na forum, ale tak w pigułce:
-zworka TEN z GND
-odpalenie
-włączenie wszystkich odb. prądu
-wykręcenie śruby na przepustnicy (u góry)
-ustawienie na 750-800RPM
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Barthek » 23 cze 2008, 13:16

qbass napisał(a):
-włączenie wszystkich odb. prądu


Słyszałem, że należy wyłączyć wszystkie odbiorniki prądu, np należy ustawić obroty zanim załączy się wentylator – nigdy podczas, a to przecież też odbiornik prądu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez aphazel » 23 cze 2008, 19:49

Poproszę o jakieś wyjaśnienia na poparcie włączenia/wyłączenia odbiorników. Uczę się dopiero i chętnie się dowiem.

Na moją logikę "po omacku", to powinny być załączone, ponieważ obroty powinny być takie, żeby silnik nie zdychał przy pełnym obciążeniu. Włączasz odbiorniki, one ssą akumulator, a ten ssie prądnicę, a ta działa dzięki silnikowi – dobrze myślę, czy bredzę?
Shitte iru ka? Shinigami wa ringo shika tabenai.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 12:30
Posty: 91
Skąd: Bytom
Auto: XEDOS6 1.6i+AKME SGI '96 B6 A5

Postprzez qbass » 24 cze 2008, 18:01

aphazel napisał(a):dobrze myślę, czy bredzę?

Dobrze myślisz.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Swiezu » 7 sty 2013, 14:27

Jestem właścicielem Xedosa 2.0 V6 24V od wczoraj. A dzisiaj już niespodzianka z dławiącym się silnikiem (dokładnie takie objawy jak opisał autor wątku). Czy udało się naprawić ten konkretny przypadek? Jeżeli wyregulowanie obrotów nie pomoże (wczoraj zrobiłem 150km bez takich objawów) to czy ten shifter to jakaś trudna/droga sprawa?

08 sty 2013 dzisiaj 13:50
I znalazłem u siebie przyczynę, pęknięta rura (nie wiem jak to fachowo nazwać) dolotu powietrza. Tak dla potomnych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2012, 15:18
Posty: 35 (3/0)
Auto: 1. Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 24V, automat
2. Mazda CX-5 2.2 Diesel, automat

PostTen post został usunięty przez radar88 8 sty 2013, 20:35.
Powód: post pod postem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6