radar88 napisał(a):ok, wymieniłeś termostat, zalazłeś płyn lecz czemu od samego początku nie dałeś opasek na przewód od króćca do chłodnicy, spadł wypluło płyn więc silnik zapewne pracował bez cieczy.
Co polecam, odpal silnik niech popracuje, uklęknij przed zderzakiem i patrz czy gdzieś wycieka płyn, jeżeli kapie to znaczy że gdzieś coś puszcza, jak będzie puszczać z okolic koła pasowego (z pod plastikowych osłon rozrządu) to pompa popuszcza (w najgorszym wypadku) jak gdzieś indziej to postaraj się zlokalizować wyciek.
A przewód ma być twardy, ponieważ tam jest ciśnienie.
Nie dałem opasek – bo nigdy ich tam nie było
Cieknie gdzieś z lewej strony z przodu. Jeszcze nie znalazłem gdzie dokładnie.
W weekend "rzucam się pod auto" i może wtedy znajdę.
Pompa wymieniona 2 lata temu.
Pozdrawiam!