Auto gaśnie na wolnych obrotach, uszkodzony zawór EGR.

Postprzez Dragon23 » 27 sty 2012, 23:45

Witam ostatnio robiłem porządek mały pod macha i wszystko było git zanim zabrałem się za to zdjolem kolektor i po złożeniu wszystkiego uszczelnieniu kolektora przepustnicy kolana gumowego przepływomierza jak na postoju jest ok po przejechaniu 1 km gdy się tylko rozgrzeje po wrzuceniu na luz gaśnie i jak się zatrzymam nie chodzi jak powinien ale jak silnik jest zgaszony na ok 5 min i się go odpala powraca wszystko do normy trzyma obroty i tak w kolko. Mam w nim gaz i moge poprzez komputer gazowy sprawdzić podciśnienie w kolektorze i jaka jest wszystko ok to chodzi w granicach od 0.35 do 0.37 i chodzi jak powinien ale gdy zaczyna przygasać to wskazuje od 0.40 do 0.80 wygląda na to jak by gdzieś podsysal ale nic nie słychać może to być od krokowego ??Obrazek
Moja Bestia
Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=118256

Była Fiesta mk3 90r silnik 1.1i 50km swap na 1.6 16V 90km (sprzedana) jest mazda xedos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 23:31
Posty: 94
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda Xedos 2.5 V6

Postprzez budyn-87 » 27 sty 2012, 23:59

właśnie miałem pisać o krokowcu
nie wiem czy to ten sam przykład ale w moim 1.8 po zagrzaniu miał coś takiego, że gdy dojeżdżałem do skrzyżowania i wciskałem sprzęgło, to momentalnie tak spadał na obrotach, ze aż go przydusiło i zgasł odpalałem pracował nierówno i ciągle gasł. było to tak uciążliwe, że w korku ciągle musiałem trzymać nogę na gazie i utrzymywać obroty .

Problem się rozwiązał po wyczyszczeniu przepustnicy i krokowca ( był tam naprawdę straszny syf) teraz pracuje równiutko i zastanawiam się dlaczego zrobiłem to tak późno.
życzę Tobie, aby to było tylko tyle
pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2010, 09:08
Posty: 705
Skąd: Pszczyna/Łąka
Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+

Postprzez Dragon23 » 28 sty 2012, 00:13

no ja tylko tak pobieżnie ja przemyłem pod uszczelkę nowa i nic więcej nie rozbierałem przepustnicy całej ale będę musiał to zrobić
Moja Bestia
Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=118256

Była Fiesta mk3 90r silnik 1.1i 50km swap na 1.6 16V 90km (sprzedana) jest mazda xedos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 23:31
Posty: 94
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda Xedos 2.5 V6

Postprzez lukkil » 29 sty 2012, 20:58

a w jakim stanie uszczelki pod kolektorem?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Dragon23 » 29 sty 2012, 23:48

kolektor byl kilka razy zdejmowany, to wiesz, moga nie byc w najlepszej kondycji. teraz jeszcze przemylem przepustnice, zemienilem uszczelke (bo zaciagalo), ale dalej to samo jest. na postoju jest dobrze, ale jak sie tylko pojedzie niecaly kilometr to juz gasnie przy zmianie biegow i na postoju, ale jak go zgasze poczekam z 5 min, to chodzi normalnie
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 07:18 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze uzywac znakow interpunkcyjnych w swojej wypowiedzi... troszke poprawilem
Moja Bestia
Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=118256

Była Fiesta mk3 90r silnik 1.1i 50km swap na 1.6 16V 90km (sprzedana) jest mazda xedos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 23:31
Posty: 94
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda Xedos 2.5 V6

Postprzez radar88 » 29 sty 2012, 23:54

A podłączyłeś wszystkie Virsy?? Może któryś przeoczyłeś,wężyka nie wsadziłeś, bądź uszczelka przepuszcza i zasysa za dużo powietrza.
Czemu nie sprawdzisz błędów ?? Powinno coś wyjść...

Pozdrawiam
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Barthek » 30 sty 2012, 16:17

Stawiam na uszczelkę pod ssącym <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Dragon23 » 30 sty 2012, 19:24

wężyki podciśnienia sa wszystkie nowe i sprawdziłem 2 razy versusy chodzą przepustnica tez szczelna docinałem nowe uszczelki
Moja Bestia
Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=118256

Była Fiesta mk3 90r silnik 1.1i 50km swap na 1.6 16V 90km (sprzedana) jest mazda xedos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 23:31
Posty: 94
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda Xedos 2.5 V6

Postprzez radar88 » 30 sty 2012, 19:56

A uszczelki bod baranem (kolektorem) nowe założone ?? TAKOMA kosztuję 75zł komplet, zakładasz, zakręcasz i odpalasz...wiem bo też ściągałem barana i to był priorytet – nowe uszczelki ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Dragon23 » 30 sty 2012, 22:27

muszę zamówić nowe

Edit: 03 lut 2012
Wymieniłem uszczelki pod kolektorem i dalej gaśnie
Edit: 04 lut 2012
przyczyna znaleziona broił zawór EGR zaślepiłem wężyk i jest teraz dobrze nie gaśnie wcale
Moja Bestia
Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=118256

Była Fiesta mk3 90r silnik 1.1i 50km swap na 1.6 16V 90km (sprzedana) jest mazda xedos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 23:31
Posty: 94
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda Xedos 2.5 V6

PostTen post został usunięty przez radar88 4 lut 2012, 17:36.
Powód: Post pod postem

PostTen post został usunięty przez radar88 4 lut 2012, 17:37.
Powód: Post pod postem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6