Problem z odpalaniem [CA KF]

Postprzez Hazu » 24 sty 2012, 23:34

simonxedos napisał(a):No to jeszcze raz.W Xed na chodzie napięcia na kostce zasilającej listwę z wtryskami są następujące:
+12V
+2.5V
+2.5V
+2.5V
Xed martwy:
+12V
+0.3V
+0.2V
+0.3V
Sprawdziłem tylko po jednej listwie w każdej z Xed-ów
I proszę daruj sobie tego Niunię bo mam wrażenie,że na prądzie znam się trochę lepiej.
Może każdy powinien wiedzieć,że do zasilenie jakiegokolwiek urządzenia elektr.potrzebne są dwa bieguny:ujemny i dodatni lub inaczej plus i minus lub zero-faza itd itd.
O.k.Może i są sterowane masą ale trzeba im dostarczyć +



Jeżeli jesteś aż taki mądry jak o sobie sądzisz to czemu tu zadajesz pytania?
To czy podawany są sygnały sterujące wtryskami można sprawdzić bez miernika elektronicznego.
Ale skoro Już kupiłeś sobie taki miernik to wypadało by doczytać co i po co mierzyć.

Dla podpowiedzi dodam że wartości napięć odczytane przez Ciebie nie żadnego znaczenia oprócz tego jednego którego dokładnie nie dałeś rady zmierzyć.

Mimo wszystko powodzenia człowiek najlepiej się uczy na własnych błędach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez radar88 » 24 sty 2012, 23:38

Hazu napisał(a):Jeżeli jesteś aż taki mądry jak o sobie sądzisz to czemu tu zadajesz pytania?
To czy podawany są sygnały sterujące wtryskami można sprawdzić bez miernika elektronicznego.
Ale skoro Już kupiłeś sobie taki miernik to wypadało by doczytać co i po co mierzyć.

Dla podpowiedzi dodam że wartości napięć odczytane przez Ciebie nie żadnego znaczenia oprócz tego jednego którego dokładnie nie dałeś rady zmierzyć.

Mimo wszystko powodzenia człowiek najlepiej się uczy na własnych błędach.


Ale Hazu spokojnie ;) A czy wartości się nie powinny zmieniać przypadkiem ;)

Sprawdź te listwy, jak masz czas to podmień ze sprawnego do uszkodzonego <spoko> I na tym kończę moją dyskusję, bo się powtarzam.

A i nie kłócić się ;P Please
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez simonxedos » 24 sty 2012, 23:45

Nooo.Obyś miał rację. <spoko> Mam akurat zestaw nowych listewek to jutro podmienię.Paliwo na pewno jest podawane bo na samym początku sprawdziłem zasilanie.Minimalne poluzowana łączka do listew przy uruchomieniu rozrusznika zachlapała mi szybę.Martwi mnie jednak ta różnica napięć... <co?>
Ostatnio edytowano 24 sty 2012, 23:55 przez simonxedos, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 23 sty 2012, 23:07
Posty: 13
Skąd: Northampton U.K.
Auto: 1.xedos 6 2.0 automat-magazyn części/1996
2.xedos 6 2.0 sport,manual/1998.
3.xedos 6 2.0 exclusive,manual/1999.

Postprzez radar88 » 24 sty 2012, 23:55

Nie jestem pewny, lecz zmiana napięć winna być, ponieważ wtryski pracują na przemian, tak myślę więc i napięcia powinny być inne (jak się mylę proszę mnie od razu poprawić abym nie wprowadzał w błąd).
Przyszło mi też na myśl że listwa powoduje zwarcie i dla tego masz inne napięcia. Nie wiem czemu ale bardzo mi to zalatuje listwami...Mam nadzieję że trafiłem w sedno, jak nie to postaram się coś wyczytać z książki S.N. po niemiecku i może coś wskóramy krok po kroku.
I taka sugestia: tak jak napisał Hazu, zapodaj dawkę PB w kolektor i spróbuj uruchomić, jak zagada to b. dobrze. Daj znać jak się sprawy mają ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez simonxedos » 27 sty 2012, 23:59

Witam ponownie. Na wstępie wszystkim dziękuję za sugestie. Wymieniłem listwy wtryskowe i nic się nie zmieniło, więc zabrałem się za pasek rozrządu. Zacząłem zdejmować osłonę i wszystko wyszło na jaw.
Górna rolka pomiędzy kołami rozrządu rozsypała się w drobny mak. Dziwne, bo łożysko nie jest zatarte. Nawet nie szumi. A jednak. Plastikowa rolka, w której osadzone są łożyska rozsypała się. Przestawił się pasek rozrządu ze względu na zmianę wymiaru po obiegu. I to było przyczyną martwicy. Jutro wrzucam nowe rolki i mam tylko nadzieję, że nic nie zepsulo się w głowicy. Od dziś wierzę, że to co nie możliwe jednak się zdarza. Kolego Hazu dzięki za sugestię, że jestem taki mądry, czego i tobie życzę w przyszłości. Cóż nie każdy buduje samochód z kawałków i nie każdy lubi patchworki. <zawstydzony>
Ale nie istotne źródło wiedzy tylko co się z nią czyni.
Ostatnio edytowano 28 sty 2012, 00:29 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze uzywac znakow interpunkcyjnych w swojej wypowiedzi... troszke poprawilem
Początkujący
 
Od: 23 sty 2012, 23:07
Posty: 13
Skąd: Northampton U.K.
Auto: 1.xedos 6 2.0 automat-magazyn części/1996
2.xedos 6 2.0 sport,manual/1998.
3.xedos 6 2.0 exclusive,manual/1999.

Postprzez Wojtek » 28 sty 2012, 00:32

simonxedos napisał(a):Kolego Hazu dzięki za sugestię, że jestem taki mądry, czego i tobie życzę w przyszłości. Cóż nie każdy buduje samochód z kawałków i nie każdy lubi patchworki.

hehehe,
tylko kolega Hazu napisal juz dawno:

Hazu napisał(a):Jeżeli wszystko jest OK, to mógł sie rozrząd przestawić...


no to czekamy na pozytywne wiesci, ze Xed wrocil na ulice ;)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez simonxedos » 28 sty 2012, 18:02

No i po kłopotach. Xed uruchomiony. Silnik pracuje prawidłowo.
Kamień z serca, że nic nie fiknęło w głowicy.
Cichutko i płynnie jak być powinno.
Początkujący
 
Od: 23 sty 2012, 23:07
Posty: 13
Skąd: Northampton U.K.
Auto: 1.xedos 6 2.0 automat-magazyn części/1996
2.xedos 6 2.0 sport,manual/1998.
3.xedos 6 2.0 exclusive,manual/1999.

Postprzez skorpion1985 » 18 kwi 2014, 22:13

Witam auto na zimnym silniku kręci parę sekund aż załapie na rozgrzanym jest dobrze ale jak zaczyna ostygać to dzieje się coś takiego jak widać na filmiku. Nie świeci się też kontrolka ładowania akumulatora. Co to może być ?

https://www.youtube.com/watch?v=N1vCIUpcckA
skorpion1985
 

Postprzez lukkil » 19 kwi 2014, 19:59

standardowo, czy błędy sprawdzałeś?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez skorpion1985 » 22 kwi 2014, 12:46

skorpion1985 napisał(a):
lukkil napisał(a):standardowo, czy błędy sprawdzałeś?


02 03 04 10 23 24

czujnik wału a czujnik lambda to to samo ?
Ostatnio edytowano 23 kwi 2014, 08:07 przez Crenshaw, łącznie edytowano 1 raz
Powód: dubel
skorpion1985
 

Postprzez jedrzej07 » 28 kwi 2014, 08:25

Czujnik położenia wału masz przy kole pasowym a kostkę na wysokości bagnetu oleju, a lambda to sonda wkręcona w rurę wydechową
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez kanny » 29 lip 2014, 12:08

Szanowni,

Kiedyś już korzystałem z tego Forum, mam nadzieję, że nie zostanę przez jakiś mój błąd usunięty ;)

Auto – Mazda Xedos 6 V6 z 1993 roku. Od pewnego czasu auto odpala po kilku sekundach, niezależnie od temperatury, pory dnia, wilgoci itd. Zauważyłem, że przez kilka sekund nie ma iskry, silnik musi się "rozkręcić", zanim zapali. Potem pracuje i zachowuje się najzupełniej normalnie. Co robiłem:

– świece
– kable
– kopułka
– dwie cewki
– dwa aparaty zapłonowe
– filtr paliwa

Wszystko, teoretycznie, jest w należytym stanie, a iskry jak nie było, tak nie ma. Co może być przyczyną?

Od dawna śledzę tu różne wątki dotyczące zapłonu, ale nie znalazłem jeszcze odpowiedzi na swoje pytanie. Będę wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę :)

Dzięki,
Łukasz
kanny
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6