Różnica w aparatach zapłonowych (Xedos 6 CA/KF)

Postprzez lukkil » 24 lip 2011, 20:16

mihał85 napisał(a):A czy jak wywalę immo to auto bez problemu odpali? Nie będzie jakiegoś błędu na sterownik?

jeśli zrobi to specjalista od immo to nie będzie problemów :)
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez mihał85 » 4 sie 2011, 12:59

Dziś okazało się co jest nie tak. W starym silniku czyli w tym co go wyrzuciłem ze swojego auta był czujnik położenia wału. W nowym silniku tym z angola tego czujnika nie było tylko były zaślepki. Także najprawdopodobniej to powodowało całe zamieszanie że silnik nie odpalał. Iskra wszystkie sygnały itd było a motor nie gadał. Jak mi przełoży ten czujnik Halla to napiszę czy to rzeczywiście było to ale wydaje mi się że to będzie przyczyna że motor nie gadał.
Zapraszam na moje aukcje z częściami do Xedosa.
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2011, 12:32
Posty: 82
Skąd: Wieruszów ŁDZ
Auto: Xedos 6 V6 96"
Honda Hornet 900 02"

Postprzez mihał85 » 4 sie 2011, 21:02

No i auto nie odpaliło, już nie mam siły po prostu. Mechanior mówi że przez to że auto na diagnostyce stało długo z przekręconym kluczem mógł paść moduł zapłonowy (to małe badziewie przy cewce). Moje pytanie jest takie. Mam dwa takie moduły u siebie. Jak dobrać odpowiedni? Tzn na jednym jest oznaczenie PRW-II 5802 a na drugim jest PRW-II 8401. Jak chce kupić odpowiedni do swojego silnika w tym przypadku ten pierwszy który napisałem to muszę dobierać idealnie takie oznaczenie czy wystarczy tylko to początkowe czyli PRW-II? Proszę o szybką poradę bo naprawdę już opadam z sił.
Zapraszam na moje aukcje z częściami do Xedosa.
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2011, 12:32
Posty: 82
Skąd: Wieruszów ŁDZ
Auto: Xedos 6 V6 96"
Honda Hornet 900 02"

Postprzez mihał85 » 18 sie 2011, 16:33

Zawiozłem do innego gościa który tylko się elektroniką zajmuje. Co się okazało poprzedni "mechanicy" tak grzebali przy aucie, że sterownik spalili. Kupiłem nowy sterownik i wózek zagadał <jupi>
Zapraszam na moje aukcje z częściami do Xedosa.
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2011, 12:32
Posty: 82
Skąd: Wieruszów ŁDZ
Auto: Xedos 6 V6 96"
Honda Hornet 900 02"

Postprzez mx6sc » 19 sie 2011, 23:05

może komuś się przyda wiec mogę zapewnić że aparaty kf61 można spokojne zastąpić kf01 niestety odwrotnie się nie da dzięki
Ps lukkil za aparacik autko śmiga jak nowe :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez sebek-71 » 12 paź 2011, 18:02

Odświeżę trochę temat...wymieniałem ostatnio w swoim xedzie aparat kf61 na kf01 i z początku nie "gadał",ale okazało się,że odwrotnie założyłem palec <glupek2> Po zmianie jest git,co potwierdza tylko słowa kolegi mx6sc ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1116 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez sylwo » 17 gru 2011, 21:59

Właśnie rozebrałem to ustrojstwo gdyż elektronik stwierdził błąd nr 03- czujnik identyfikacji pierwszego cylindra.

Wygląda dość ładnie poza tym, że z głowicy silnika troszkę oleju spłynęło i nie wiem czy jest konieczność uszczelniania. Na razie tylko wyczyszczę i składam. Przy okazji piny i palec wyczyszczony papierkiem.

Auto jeździ w zasadzie prawidłowo ;) tylko z odpalaniem są problemy: jak jest gorący trzeba dużej kręcić i kiedy postoi całą noc to tak samo. Nawet do 5 sekund potrzebuje żeby się wkręcić. Jedynie kiedy jest nagrzany ale nie gorący pali bez problemu <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez sebek-71 » 18 gru 2011, 00:02

sylwo napisał(a):
Auto jeździ w zasadzie prawidłowo ;) tylko z odpalaniem są problemy: jak jest gorący trzeba dużej kręcić i kiedy postoi całą noc to tak samo. Nawet do 5 sekund potrzebuje żeby się wkręcić. Jedynie kiedy jest nagrzany ale nie gorący pali bez problemu <oczy>

Może to wcale nie moduł,sprawdź regulator ciśnienia paliwa,bo skoro postoi i długo kręcisz,to ciśnienia może nie trzyma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1116 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez sylwo » 18 gru 2011, 00:05

Oki, gdzie tego czegoś szukać i jak sprawdzić? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez sebek-71 » 18 gru 2011, 00:19

Trochę nie ten dział,ale może nie wywalą :D
To taki grzybek za aparatem zapłonowym na listwie wtryskowej ;)
viewtopic.php?f=127&t=49884&p=2150180&hilit=regulator+ci%C5%9Bnienia+paliwa#p2150180
tak mi przyszło do głowy-sprawdź jeszcze cewkę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1116 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6