Regulator ciśnienia paliwa zrobiony nie wskakuje już ten błąd, jeśli chodzi o drugie to pozostało i nie bardzo wiem co to jest ECM gdzie to sprawdzić jeśli możesz nakieruj mnie.
Edit:
może jest ktoś w Poznaniu kto by mi to posprawdzał?
[Xedos6 2.0 V6] Nie chce wejść na obroty. Przesuniety rozrzad
1, 2
tutaj masz schemat podciśnień:
sprawdz czy jakiś przewód gdzieś Ci nie spadł i czy są dobrze podłączone.
Vrisy nie mają wpływu na obroty na jałowym – jeśli uszkodzone to silnik nie wkręca się tak jak powinien.
mozesz też zerknąc na przepustnice, może jest zasyfiona.
powodzenia.
sprawdz czy jakiś przewód gdzieś Ci nie spadł i czy są dobrze podłączone.
Vrisy nie mają wpływu na obroty na jałowym – jeśli uszkodzone to silnik nie wkręca się tak jak powinien.
mozesz też zerknąc na przepustnice, może jest zasyfiona.
powodzenia.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
lukkil napisał(a):sprawdz czy jakiś przewód gdzieś Ci nie spadł i czy są dobrze podłączone.
to zawsze warto sprawdzic
lukkil napisał(a):Vrisy nie mają wpływu na obroty na jałowym – jeśli uszkodzone to silnik nie wkręca się tak jak powinien.
pod warunkiem, ze jest wszystko ok w ich sterowaniu... a blad wskazuje, ze nie jest... i nalezy to sprawdzic...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
no zgadzam się bo virsy uruchamiają się powyżej 5tyś, a mój xed ma problem z odpaleniem a jak już odpali to ma zbyt niskie obroty i jest mułowaty coraz bardziej myślę o rozrządzie czy oby nie przeskoczył, jakie wtedy są objawy? jak sprawdzić go, bo widzę tylko na kółkach kropki jak ustawić by mieć pewność że są dobrze ustawione?
- Od: 30 gru 2003, 18:01
- Posty: 196
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: mazda xedos 2,0 V6
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
hubal napisał(a):objawy podobne a teraz jak powinno być ustawione
a moze sam poszukasz u nas w dziale?
np. post nr1 kolegi lukkil w tym temacie...
viewtopic.php?f=127&t=100141&hilit=pasek+rozrz%C4%85d+wymiana
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
I jest tak jak się domyślałem pasek przeskoczył i to był powód, xedos wrócił do życia odzyskał moc i virsy też zaczęły chodzić, czyli wszystko jest ok, koniki wróciły pod maskę, z góry wam dzięki za zainteresowanie tematem, sam się namęczyłem z tym xedem ale warto było bo odpala na strzał i jedzie jak na xedosa przystało.
- Od: 30 gru 2003, 18:01
- Posty: 196
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: mazda xedos 2,0 V6
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6