[Xedos6 2.0 V6] Nie chce wejść na obroty. Przesuniety rozrzad

Postprzez hubal » 29 lip 2011, 20:24

Regulator ciśnienia paliwa zrobiony nie wskakuje już ten błąd, jeśli chodzi o drugie to pozostało i nie bardzo wiem co to jest ECM gdzie to sprawdzić jeśli możesz nakieruj mnie.

Edit:

może jest ktoś w Poznaniu kto by mi to posprawdzał?
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 23:00 przez Anonymous, łącznie edytowano 2 razy
Powód: prosze edytowac swoje posty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

PostTen post został usunięty przez Gość 29 lip 2011, 21:27.
Powód: post pod postem

Postprzez DymeK » 29 lip 2011, 21:31

a jakie masz obroty po odpaleniu na jałowym
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez hubal » 29 lip 2011, 21:47

z dodaniem gazu bo inaczej nie odpali jeśli jest zimny to 1000 a jak jest ciepły to z dodaniem gazu wskakuje na 900 przystanie i spadnie do 100 i jeśli nie zgaśnie to zostanie na 500 do 600
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez hubal » 29 lip 2011, 21:56

a jak jadę i wcisnę sprzęgło przystanie na 900 i nagle spadnie nawet do 100 i potem wraca do 600 i tak zostaje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez lukkil » 30 lip 2011, 00:41

tutaj masz schemat podciśnień:

Obrazek

sprawdz czy jakiś przewód gdzieś Ci nie spadł i czy są dobrze podłączone.

Vrisy nie mają wpływu na obroty na jałowym – jeśli uszkodzone to silnik nie wkręca się tak jak powinien.

mozesz też zerknąc na przepustnice, może jest zasyfiona.

powodzenia.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Wojtek » 30 lip 2011, 01:09

lukkil napisał(a):sprawdz czy jakiś przewód gdzieś Ci nie spadł i czy są dobrze podłączone.

to zawsze warto sprawdzic ;)

lukkil napisał(a):Vrisy nie mają wpływu na obroty na jałowym – jeśli uszkodzone to silnik nie wkręca się tak jak powinien.


pod warunkiem, ze jest wszystko ok w ich sterowaniu... a blad wskazuje, ze nie jest... i nalezy to sprawdzic...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/475)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez hubal » 30 lip 2011, 08:01

no zgadzam się bo virsy uruchamiają się powyżej 5tyś, a mój xed ma problem z odpaleniem a jak już odpali to ma zbyt niskie obroty i jest mułowaty coraz bardziej myślę o rozrządzie czy oby nie przeskoczył, jakie wtedy są objawy? jak sprawdzić go, bo widzę tylko na kółkach kropki jak ustawić by mieć pewność że są dobrze ustawione?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez Wojtek » 30 lip 2011, 10:29

hubal napisał(a):jakie wtedy są objawy?

objawy:
viewtopic.php?f=127&t=118871
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/475)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez hubal » 30 lip 2011, 10:34

objawy podobne a teraz jak powinno być ustawione
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez Wojtek » 30 lip 2011, 10:59

hubal napisał(a):objawy podobne a teraz jak powinno być ustawione

a moze sam poszukasz u nas w dziale?

np. post nr1 kolegi lukkil w tym temacie...

viewtopic.php?f=127&t=100141&hilit=pasek+rozrz%C4%85d+wymiana
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/475)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez viron » 30 lip 2011, 17:08

ECM to jest sterownik silnika.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 21:38
Posty: 34
Skąd: lubelskie
Auto: mazda xedos 9 2,0 V6 TA. KF. 1994

Postprzez hubal » 30 lip 2011, 17:35

ok widzę że mam rozrząd przesunięty,o jeden raz , czyli przeskoczył i tu cały powód zamieszania jutro go przestawię i dam znać czy wszystko wróciło do normy no liczę na to
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez hubal » 31 lip 2011, 19:13

I jest tak jak się domyślałem pasek przeskoczył i to był powód, xedos wrócił do życia odzyskał moc i virsy też zaczęły chodzić, czyli wszystko jest ok, koniki wróciły pod maskę, z góry wam dzięki za zainteresowanie tematem, sam się namęczyłem z tym xedem ale warto było bo odpala na strzał i jedzie jak na xedosa przystało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6