Wymiana paska rozrządu – jaka częstotliwość ?
Strona 1 z 1
medycyna zanotowała podobne przypadki;spowodowane to jest w większości przypadków osłabionym napinaczem hydraulicznym paska rozrzadu;a przeskakuje raczej na najmniejszym kolę,czyli wał korbowy
sprawdź po prostu ustawienie kąta wyprz. zapłonu tj. rozgrzany silnik,wyłączone odbiorniki prądu,TEN do masy,kąt ok. 10 st. +/-1st.;jak nie umiesz ustawić lub brakuje regulacji to faktycznie może być przestawiony rozrzad
sprawdź po prostu ustawienie kąta wyprz. zapłonu tj. rozgrzany silnik,wyłączone odbiorniki prądu,TEN do masy,kąt ok. 10 st. +/-1st.;jak nie umiesz ustawić lub brakuje regulacji to faktycznie może być przestawiony rozrzad
sposób jest,i to prosty:ustawiasz wał w OT,praca pierwszego cylindra,ściągasz kabel WN z cewki,załączasz zapłon i ruszając aparatem zapł.w połowie skoku powinien wygenerować iskrę,wtrysk i właczyć pompę paliwa....
wszystko
wszystko
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6