Rozpoznianie części – potrzebna pomoc

Postprzez rafmak » 22 wrz 2010, 12:39

Witam,
Ostatnio mam problemy z dławieniem się silnika więc zgodnie z radami forumowiczów zabrałem się za sprawdzenie cewki zapłonowej.

Mazda Xedos 6 2.0 V6 93'

No i tu jest problem, ponieważ znalazłem cewkę (chyba) tylko, że nie od kompletu, bo widnieje na niej znaczek mitsubishi. Do tego jeszcze jest druga niezidentyfikowana część, też z mitsubishi.

Jeśli ktoś się zna na tyle, żeby powiedzieć mi co powinno się oryginalnie znajdować w miejcach tych zamienników to byłbym wdzięczny.

Druga kwestia to zdjęcie. Może komuś się będzie chciało zajrzeć pod maskę i przesłać mi zdjęcia jak powinno to wyglądać, bo podejrzewam, że ktoś przerobił podłączenie cewki i teraz będę miał trochę zabawy.

Zdjęcie 1:Mało widoczne, ale nietety rurki nie pozwalają wyjąć bardziej (4 cienkie rurki + 2 gniazda )
http://w710.wrzuta.pl/obraz/3FyU7qsRwFa/p220910_12.200002

Zdjęcie 2: Na czerwona zaznaczona cała część, a na niebiesko podłączenie przy silniku
http://w710.wrzuta.pl/obraz/1NYkFBIfL5S/p220910_12.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 lip 2010, 23:52
Posty: 18

Postprzez Tubi » 22 wrz 2010, 14:24

Na drugim zdjęciu masz wezyk od regulatora ciśnienia paliwa nie od cewki.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Hazu » 22 wrz 2010, 19:18

zapłonowe elementy w oryginale sa ze znaczkiem mitsubishi
samochód mazdy to tak w30% jest mazdy a reszta to podwykonawcy (mitsubishi, denso, akebono, tokico itd.)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez rafmak » 22 wrz 2010, 23:08

ok dzięki za odpowiedź.

btw. Cewka znaleziona, dla zaintereowanych powiem, że znajduje ię między akumulatorem, a dolotem (troche niżej). Zdemontować dosyć łatwo jesli ma się klucze nasadkowe + przedłużkę do nich. Wystarczy odkręcić dwie nakrętki.

Swoją drogą nie wiem czy nie zrobie jakiegoś foto-poradnika gdzie się znajdują poszczególne części i jak je demontować, bo trafiłem na taki model, że niedługą całą "anatomie" CA poznam :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 lip 2010, 23:52
Posty: 18

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6