odpowiednich obrotów biegu jałowego jak obciążam alternator (np gdy włączam jakiś duży odbiornik prądu np.halogeny,drogowe)..
Ostatnio choc nie zawsze obroty na luzie potrafią spadac na chwilę do około 400obr/min i wtedy lekko szarpie nawet silnikiem,tak się dzieje na krzyżówkach gdy się zatrzymuję i na postoju,dzieję sie to tylko jak coś dodatkowo jest włączone.Bedę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi pacjent jest z 1997r..
Co odpowiada w Xedosie 6 KF za utrzymywanie
Strona 1 z 1
Uszkodzony TPS lub żle ustawiony
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
trza przeczyscic przepustnice i TPS i powinno byc dobrze
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Mam tak samo, TPS na 200% sprawny i dobrze ustawiony. W weekend sprawdzę napięcie alternatora pod obciążeniem, np. szybami, hamulcem albo nawiewem.
Na razie podniosłem po prostu obroty na 800-850. Wq.... mnie to niesamowicie, ale cóż zrobić – auto zagadka... a ile mechaniki się na nim nauczyłem
Chciałbym poznać konstruktora Xedosa i odbyć poważną rozmowę dlaczego jest tak a nie tak i co jest w końcu normalne a co nie
Na razie podniosłem po prostu obroty na 800-850. Wq.... mnie to niesamowicie, ale cóż zrobić – auto zagadka... a ile mechaniki się na nim nauczyłem
Chciałbym poznać konstruktora Xedosa i odbyć poważną rozmowę dlaczego jest tak a nie tak i co jest w końcu normalne a co nie
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Byłem u mechanika – zmieniałem nawiew, światła, szyby i napięcie się nie zmieniało – czyli ok. 14,2V
Zmieniało się tylko jak przytrzymałem dłużej przycisk od szyb, kiedy już została zamknięta lub opuszczona do końca
to napięcie spadało do 13,5V i nie wzrosło do poziomu 14,2V. Czy to normalne?
Jeśli tak to szukam dalej, może układ chłodzenia zapowietrzony albo jeszcze trzeba wyregulować przepustnicę, ale boję się ją dotykać
Zmieniało się tylko jak przytrzymałem dłużej przycisk od szyb, kiedy już została zamknięta lub opuszczona do końca
to napięcie spadało do 13,5V i nie wzrosło do poziomu 14,2V. Czy to normalne?
Jeśli tak to szukam dalej, może układ chłodzenia zapowietrzony albo jeszcze trzeba wyregulować przepustnicę, ale boję się ją dotykać
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Przepustnica jest czyściutka jak złotko, tak jak i krokowy
Czyszczona była pół roku temu i do dziś się dobrze trzyma.
Coś czuję, że o przepustnicach to pracę magisterską kiedyś napiszę
Coś czuję, że o przepustnicach to pracę magisterską kiedyś napiszę
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Nie ma różnicy na jakim paliwie jeździ, choć na gazie są troszkę większe wahnięcia...
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Ale co taak?
...
EDIT: Właśnie sprawdziłem TPS, załączał się w trybie serwisowym bez dodawania gazu, czyli ustawiony źle. Poprawiłem jak ma być ze szczelinomierzem.
Przejadę się za kilka chwil to zoabczymy – ciekawe czy nie wróci mój problem z obrotami, z którym walczyłem dwa lata...
EDIT 2: Wiedziałem, że tak będzie – problem z przygasaniem zniknął – przyczyną był rozregulowany TPS.
Po regulacji problem z szybko opadającymi obrotami i mocnym hamowaniem na biegu (z mojego innego tematu) powrócił – przyczyna, prawidłowo ustawiony TPS.
Do jasnej cho...ry jak ustawić ten TPS – a ustawiony jest obecnie książkowo i auto gorzej jeździ.
EDIT: Właśnie sprawdziłem TPS, załączał się w trybie serwisowym bez dodawania gazu, czyli ustawiony źle. Poprawiłem jak ma być ze szczelinomierzem.
Przejadę się za kilka chwil to zoabczymy – ciekawe czy nie wróci mój problem z obrotami, z którym walczyłem dwa lata...
EDIT 2: Wiedziałem, że tak będzie – problem z przygasaniem zniknął – przyczyną był rozregulowany TPS.
Po regulacji problem z szybko opadającymi obrotami i mocnym hamowaniem na biegu (z mojego innego tematu) powrócił – przyczyna, prawidłowo ustawiony TPS.
Do jasnej cho...ry jak ustawić ten TPS – a ustawiony jest obecnie książkowo i auto gorzej jeździ.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6